1 |
quote:Ik ga het nu maar gewoon doorspelen. De tweede keer ben ik wel iets zorgvuldiger in mijn keuzes.Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik twijfel of ik overnieuw zal beginnen of eerst doorspelen. Dingen gaan niet zoals ik wil dat ze gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik gebruik overigens energy weapons. Leuke crits, en mijn character sowieso een beetje rond Science gebouwd.![]()
Lol.
Liep even rond in Hidden Valley, opeens zag ik iets vaags toen ik op een steen stond, maar kon het niet zien als ik gewoon op de grond stond.
Nieuwsgierig als ik ben ff TCL in de console getypt (noclip), om erboven te kunnen hangen.
Resultaat:
Doe eens niet.![]()
Het spel blijft bij mij op hetzelfde punt vastlopen gedurende een bepaalde quest. Geen idee hoe ik dat op ga lossen.![]()
quote:heb het ook al op meerdere plaatsen gespot..Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Necrodeath het volgende:
Lol.
Liep even rond in Hidden Valley, opeens zag ik iets vaags toen ik op een steen stond, maar kon het niet zien als ik gewoon op de grond stond.
Nieuwsgierig als ik ben ff TCL in de console getypt (noclip), om erboven te kunnen hangen.
Resultaat:
[ afbeelding ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Gary![]()
Ben nu even uit New Vegas om een level up te gaan en mn speech te trainen
I want to bla bla bla![]()
Ook doorheen voor de eerste keer. 26,2 uur over gedaan.
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor wapens gebruiken jullie het meest?
De wapens die ik nu gebruik zijn maar vrij matig ten opzichte van Fallout 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Komt vast wel weer een DLC voor.Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.![]()
quote:Dat weet ik niet, aangezien bethesda ook al met een "officiële" Fallout 4 bezig is.Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vast wel weer een DLC voor.
Mogen ze ook wel mee kappen want klopt ook helemaal niets meer van.Fallout 1 en 2 klopten nog, toen had je tactics (budspel), en brotherhood of steel (playstation). Dan komt opeens 3, met allerlei DLCs. Dan krijg je New Vegas (wat gewoon een volle game is, kan je moeilijk omheen) en dan straks weer Fallout 4.
Zo doen ze ook een beetje alsof New Vegas dan een beetje zo'n "tussengame" is terwijl ik hem beter vind dan 3 en eigenlijk ook officiëler gezien het ontwikkelteam.
[ Bericht 8% gewijzigd door Netherlander op 24-10-2010 17:55:59 ]![]()
Kleine vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ach, tussen GTA III en IV zaten ook volwaardige games, Vice City en San Andreas. Een beetje afwisseling misschien?Op zondag 24 oktober 2010 17:50 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien bethesda ook al met een "officiële" Fallout 4 bezig is.
Mogen ze ook wel mee kappen want klopt ook helemaal niets meer van.Fallout 1 en 2 klopten nog, toen had je tactics (budspel), en brotherhood of steel (playstation). Dan komt opeens 3, met allerlei DLCs. Dan krijg je New Vegas (wat gewoon een volle game is, kan je moeilijk omheen) en dan straks weer Fallout 4.
Zo doen ze ook een beetje alsof New Vegas dan een beetje zo'n "tussengame" is terwijl ik hem beter vind dan 3 en eigenlijk ook officiëler gezien het ontwikkelteam.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Help![]()
Helios factory missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vraag icm met helios fabriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef sk888er het volgende:
Help![]()
Helios factory missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vraag icm met helios fabriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
Gisteren binnen gekregen en vanmiddag na het voetbal maar eens begonnen. Dit worden weer slapeloze nachten! Heb net de sheriff voor Primm gehosseld.![]()
Waaaarom is het zo onmogelijk om vroegtijdig naar vegas te gaan, ik zie het liggen, prachtig in het donker, vanaf de begraafplaats, maar er ook komen is onmogelijk(eerst radscropions en dan die grote rotbeesten (deadclaws?))
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:tip: freeside>kings>new vegasOp zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Waaaarom is het zo onmogelijk om vroegtijdig naar vegas te gaan, ik zie het liggen, prachtig in het donker, vanaf de begraafplaats, maar er ook komen is onmogelijk(eerst radscropions en dan die grote rotbeesten (deadclaws?))
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Vraagje. Antwoord zou wel fijn zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef FreezePop het volgende:
Vraagje. Antwoord zou wel fijn zijnAls iedereen de spoilers nou TITELS geeft dan weet ik ook of ik kan openen en antwoord kan geven, spoilers open ik nu gewoon standaard niet en misschien had ik anders het antwoord wel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit anders misschien gewoon in de op:quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 01:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
FF centraal: als iedereen nou de spoilers een titel geeft dan weet ik ook of ik ze kan openen ja of nee
Dat doe je zo:
1 [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord geven.Op zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als iedereen de spoilers nou TITELS geeft dan weet ik ook of ik kan openen en antwoord kan geven, spoilers open ik nu gewoon standaard niet en misschien had ik anders het antwoord wel!!!
Kan dit anders misschien gewoon in de op:
[..]![]()
quote:Ik ga m niet openen, omdat ik misschien niet ben waar het over gaat, maar dat weet ik dus niet, omdat jij geen titel geeft waar in het spel de spoiler zich bevind.Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord geven.
edit: heb het in de wiki op gezet, asociaal dat ik ben
quote:Tof, dankje! Hoop dat het helptOp zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
OP verandert op verzoek van delano.888
quote:Fallout 1 en 2 hadden ook gewoon een einde.Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.
Bethesda staat bekend om zijn "open ended games" (Morrowind, Oblivion), vandaar dat de fanbase begon te joelen toen er in Fallout 3 ineens een eind was, maar deze jongens van Obsidian zijn in een heleboel dingen terug gegaan naar 1 en 2, erg tof moet ik zeggen, veel beter dan 3, maar dat is mijn mening.![]()
Voor de PC is er trouwens al een mod die je gewoon door laat spelen![]()
Disclaimer: zelf niet getest, dus don't shoot the messenger
[ Bericht 1% gewijzigd door Pek op 24-10-2010 21:43:00 ]The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef FreezePop het volgende:
Kleine vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens wel echt een Obsidian game, in FO3 was het duidelijk wat goed/slecht was, hier is het bijna allemaal een groot grijs gebied en mag je het zelf een beetje invullen.![]()
quote:Fallout 1 wel ja. Fallout 2 niet hoor. Aan het eind kreeg je gewoon de vraag of je door wou.Op zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Fallout 1 en 2 hadden ook gewoon een einde.
Bethesda staat bekend om zijn "open ended games" (Morrowind, Oblivion), vandaar dat de fanbase begon te joelen toen er in Fallout 3 ineens een eind was, maar deze jongens van Obsidian zijn in een heleboel dingen terug gegaan naar 1 en 2, erg tof moet ik zeggen, veel beter dan 3, maar dat is mijn mening.![]()
Voor de PC is er trouwens al een mod die je gewoon door laat spelen![]()
Disclaimer: zelf niet getest, dus don't shoot the messenger![]()
Hoe Fallout in elkaar steekt hoef je mij geen les over te geven, speel het al sinds deel 1.Durf mezelf gerust een veteraan te noemen als het op Fallout aan komt. Fallout Tactics en dat gedrocht op de playstation vormen daar een uitzondering op.
Beter dan 3 wel, veel beter zou ik het niet willen noemen want 3 had het Fallout gevoel ook prima weten te vertalen wat mij betreft. Ze hebben in NV wat van die "muziek" uit 1 en 2 terrugbracht. Kreeg ik wel warme kriebels van. Verder zag ik niet zo achterlijk veel verschil met 3. In die optiek is NV zelfs een beetje een teleurstelling want ik had echt meer van 1 en 2 verwacht dan die paar overduidelijke referenties.
Geef het nogsteeds de prijs voor game van het jaar, maar toch.
[ Bericht 6% gewijzigd door Netherlander op 24-10-2010 22:38:29 ]![]()
quote:Gaat dat werken eigenlijk ?Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Word geen Boone voor mij dan :/... Of ik trek dat NCR pakje aanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik snap er nog steeds de balen niet vanNCR helpen gaat hem niet worden denk ik, maar ook niet the legion. Wat gebeurt er dan?
![]()
![]()
Geen idee....SPOILER: new-vegas-is-fan-mij!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met legion wil ik zoiezo niet verder.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Op de strip gearriveerd. Een shitload aan quests erbij gekregen, kan dus nog wel ff door.. 16 uur in 2 dagenBeetje bizar (voor mijn doen)
Heb nu 4 mogelijke followers, waarvan er 2 "on hold" staan.![]()
![]()
quote:Volgens mij zijn er wel andere facties die je kunnen helpen.Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik snap er nog steeds de balen niet vanNCR helpen gaat hem niet worden denk ik, maar ook niet the legion. Wat gebeurt er dan?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Weet iemand trouwens nog ergens een setje Spiked Knuckled oid te vinden? Wil er ook 1 voor Boone.
quote:Ik heb er wel eentje voor je.. Kope!Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Silv het volgende:
Weet iemand trouwens nog ergens een setje Spiked Knuckled oid te vinden? Wil er ook 1 voor Boone.Ik heb laatst nog een setje van een Fiend afgepikt toen ik richting New Vegas ging vanuit Novac kwam ik ze vrij gauw tegen. Maar das compleet random denk ik.
![]()
NCR is me toch een stelletje hypocriete mercenaries die net doen of ze vrede brengen maar uiteindelijk toch martial law gebruiken. Lijkt net Bagdad met die lui aan de macht. Caesar's groepje malloten is ook niet veel beter.
Dillemma's, dilemma's
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
quote:NCR had ik nog het meeste mee op.Op zondag 24 oktober 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
NCR is me toch een stelletje hypocriete mercenaries die net doen of ze vrede brengen maar uiteindelijk toch martial law gebruiken. Lijkt net Bagdad met die lui aan de macht. Caesar's groepje malloten is ook niet veel beter.
Dillemma's, dilemma's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck zeg die fallout wikia is heeel handig...Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Aurelius of Phoenix heeft een speciaal setje dog tag fists in zijn huisje in Cottonwood Cove. Vanavond nog even langs geweest om ze allemaal neer te schietenOp zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Silv het volgende:
Weet iemand trouwens nog ergens een setje Spiked Knuckled oid te vinden? Wil er ook 1 voor Boone.![]()
![]()
quote:Nee dit hebben ze expres gedaan omdat het bijna onmogelijk is om de verandering te laten zien van wat je op het laatst hebt gedaan qua story.Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.
Ik bedoel bij Fallout 3 nou je had alles gedaan water gereinigd al die shit, en je gaat verder dan is er bijna geen fuck verandert ik bedoel nou dat meertje woohoo waar is de echte change die je hebt veroorzaakt?
Hier moet je gewoon straks bij DLC een save maken voordat je de laatste missie gaat doen en vanaf daar kun je chill je DLC enz spelen.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Weet iemand hoe je weer neutral kan worden met de NCR? Had in het begin dat ik de NCR facilty tegen kwam en daar begon iedereen te schieten, dus nu haten ze mij
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Daar kijk ik standaard alOp maandag 25 oktober 2010 00:03 schreef delano.888 het volgende:
Fuck zeg die fallout wikia is heeel handig...
een van mijn eerste plekken als ik even niet weet wat te doen
En nick: even over je probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
VOOR IEMAND DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEEFT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect als je helpt.
Rewards: 100 capsI want to bla bla bla![]()
Zeker geen lincoln repeater in New Vegas te vinden?Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash![]()
quote:Je kan ze kopenOp maandag 25 oktober 2010 01:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe krijg je nou weapon mods? snap er niks van
Vallen volgens mij onder 'Misc'
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar kijk ik standaard aleen van mijn eerste plekken als ik even niet weet wat te doen
En nick: even over je probleemHmm dan moet ik dus nog ff wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 25 oktober 2010 06:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik dus nog ff wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Klopt, maar hij doelde op die van NCRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat F:NV toch best lastig is, een Super Mutant Master leg je niet meer om met een paar schoten..
Daarnaast ben ik na een crash overnieuw begonnen. Ik wil wel snel even een assault rifle hebben oid wordt nu een beetje gestort van al die kut semi-auto zooi
[ Bericht 46% gewijzigd door numero_uno op 25-10-2010 12:22:26 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:14 schreef BartK. het volgende:
Zeker geen lincoln repeater in New Vegas te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ben ik nog dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en foei
ik ben uberslecht
no karma ;DI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Pek het volgende:
[..]Als ik iemand met Unarmed sneak attack zonder dat iemand mij ziet gaat mn Rep niet omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ie wel in 1 keer neer gaan.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Voor kogels?Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef sk888er het volgende:
Waarom zou je een wapen trouwens uit elkaar halen op zo'n werkbench?
![]()
Kan je ze beter verkopen en weer kogels terugkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Kan je ze beter verkopen en weer kogels terugkopen.Dat is dus niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
Is die Major Knight in de South Mojave outpost oid nog ergens goed voor? Toen ik z'n hoofd er af sloeg stond er: Major Knight has been killed.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Zit in de quest my kind of town. Niet een super belangrijk karakter.Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Silv het volgende:
Is die Major Knight in de South Mojave outpost oid nog ergens goed voor? Toen ik z'n hoofd er af sloeg stond er: Major Knight has been killed.![]()
Main story uitgespeeld, lvl 19 nu. heb er ff geen zin meer in
Roll with the fastest
quote:Taken van Major Knight:Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Silv het volgende:
Is die Major Knight in de South Mojave outpost oid nog ergens goed voor? Toen ik z'n hoofd er af sloeg stond er: Major Knight has been killed.
quote:Kan je ff helpen:Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef Xblister het volgende:
Main story uitgespeeld, lvl 19 nu. heb er ff geen zin meer in
VOOR MENSEN DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEBBEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla![]()
Ultra-Luxe questline, ik snap er niets van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vault 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ultra-Luxe questline, ik snap er niets van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Wat vinden jullie de beste perks bij level 2 en 4?www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
quote:Bij 2 neem ik meestal Lady Killer/Confirmed Bachelor. Bij 4 altijd Educated.Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Wat vinden jullie de beste perks bij level 2 en 4?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan je ff helpen:
VOOR MENSEN DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEBBEN:Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens
[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 26-10-2010 04:06:19 ]The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Tuurlijk wel, anders zie je toch wat de missies zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnen![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nog steeds een bazengame
Ik zeg GOTY![]()
Inmiddels level 15 en nog maar 4 hoofdquests gedaanDat is Mass Effect 2 al
Ontopic:SPOILER: YesManOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rossdale op 26-10-2010 08:45:32 ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ME2 GOTY.
Mja sorry mE2 stelde me echt teleur qua verhaal/missies vergeleken met ME1welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Vuige game, nu ongeveer 5 uur bezig op m'n dooie gemakje.
Met level 5 een super mutant master omleggen is nog een beste klus.
Ik ga hier zeker 200+ uur aan spenderen."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
quote:Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef MMaRsu het volgende:
ME2 GOTY.
Mja sorry mE2 stelde me echt teleur qua verhaal/missies vergeleken met ME1
Ja.![]()
quote:Nouja het speelt imo meer zoals Fallout 3 had moeten spelen. Dus wat F3 had moeten zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!
. Erg veel toffe shit, was hem eerst niet eens van plan te halen zelfs! Maar ben toch wel blij dat ik het heb gekocht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Godverdegodver, ik kan New Vegas maar niet spelen. Eerste run hangt hij vast, en kwamen er enge geluiden uit de boxen toen ik met die vrouw in die bar praatte (in het begin). Dus maar opnieuw begonnen, en nu krijg ik zwart beeld na de intro movie, en verder niks. Ik heb echt dik teleurgesteld, als iemand interesse heeft in de Collector's Edition, maak maar een bod, want ik kan het toch niet spelen.Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars![]()
quote:Fallout 3 niet gespeeld? Daar zag je zulke 'beelden' vaak genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef sk888er het volgende:
Deze gaf me btw de rillingen:/
[ afbeelding ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:En vanavond is het: "NEEEEE, wat een kl@te bugs!!!!! Echt onspeelbaar!!"Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
yessssssss
hij's binnen
yessssssssssssssssssssssssssssssssss
Veel plezier!
Geen klote bugs, maar wel grafische schoonheidsfoutjes (een hamer die in de lucht vliegt, evenals andere objecten)
![]()
Leuk spel, wel ff kloten met die factions, ik begon gewoon op alles te knallen wat ik tegenkwam.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nog geen enkele bug tot zover, of misschien wel tegengekomen maar niet opgevallen omdat ik me er niet aan heb hoeven storen. Topgame tot zover!![]()
Paar kleine bugs, vijanden in een rots, of onder de grond, 1 keer vastkomen te zitten, maar even save, load en klaar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mass Effect niet gespeeld maar lijkt met ook niet zoveel.
Verder AC .. ik vind die setting niet zo tof.
En fable zelfde verhaal ook die setting spreekt me niet aan.
Mijn top 5 dit jaar?:
1. FO New Vegas
2. Red Dead Redemption
3. Bad Company 2
4. Halo Reach
5. Fifa 11
MAAAAAAAAAAR de kans is groot dat Black Ops de nummer 1 positie overneemd![]()
![]()
Ik speel het op mijn ps3 en ik heb al 2 keer gehad dat het spel gewoon zomaar wordt afgesloten en vervolgens mag ik naar het hoofdscherm van de PS3 menu kijken. Is dit nou een freeze?
ps: ik heb pas net een ps3Ja.![]()
Het is godverdomme onmogelijk om die Cazador's in hun hoofd te schieten.
Dat hoeren VATS systeem slaat telkens het hoofd over![]()
![]()
quote:lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Xu het volgende:
Ik speel het op mijn ps3 en ik heb al 2 keer gehad dat het spel gewoon zomaar wordt afgesloten en vervolgens mag ik naar het hoofdscherm van de PS3 menu kijken. Is dit nou een freeze?
ps: ik heb pas net een ps3
![]()
quote:LOL. Rotbeesten zijn het ook. Ik target gelijk hun antenna's geen ze helemaal tekeer.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
Het is godverdomme onmogelijk om die Cazador's in hun hoofd te schieten.
Dat hoeren VATS systeem slaat telkens het hoofd over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.
GAaaaaaaaarghhhh!!!! Eerste crash (xbox 360)Liep er zoen legion Falorns camp binnen, ik wilde op em richten en op VATS, maar toen liep ie vast
![]()
![]()
Nou heb ik gvd 3 DLC codes, en geen 1 werkt. Waar kan dit aan liggen? Niet de codes lijkt me..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuldOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Nou heb ik gvd 3 DLC codes, en geen 1 werkt. Waar kan dit aan liggen? Niet de codes lijkt me..
Lost my ipod :`(![]()
quote:edit: ah ja zie t op google, thanks.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuld
[ Bericht 6% gewijzigd door DX11 op 26-10-2010 19:38:50 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
![]()
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
Zie ook deze link voor wat je krijgt.
vergeven,
[ Bericht 12% gewijzigd door DX11 op 27-10-2010 07:37:49 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Omdat realistischer.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
Zie ook deze link voor wat je krijgt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Lees het nog eens, aap.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Lees het NOG eens.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.
Ik vroeg niet waarom mensen hardcore willen spelen, ik speel zelf ook hardcore.
Ik bedoelde, waarom is dit vooral handig voor mensen die hardcore speler.
Anyway, deze posts hebben geen toegevoegde waarde..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
quote:Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:Jup, code is nu dus vergeven.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijnOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Dank!quote:Niet unarmed, wel melee. Valt erg tegen omdat je toch dichtbij moet zijn om dmg te doen. Heb ook geen stealth, was wrsch handiger geweest...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:Hier. Heb Boone bij me om van een afstand lui neer te schieten, en ga zelf helemaal los met m'n Bladed Glove.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Geweldige game tot dus ver, heb nog weinig bugs gehad.
Ik moest wel wennen aan de omgeving, minder desolated dan Fallout 3.
Het hele 'maak je eigen ammo en modificaties' vind ik wat overbodig en niet altijd logisch. Armor piercing werkt met name tegen high armored targets en anders hollow point? Armor piercing zou altijd goed moeten zijn.
Er is meer te doen dan in Fallout 3, dat is wel een plus.
Factions idee is wel aardig, al ben ik er nog niet echt uit wat voor impact het heeft op de gameplay (15 uur gespeeld).
De kunstmatige grens bij 'the starting area' (deathclaws, klote vliegen) is prima. Kun je omzeilen.
Companions is best ok.
Erg goede game so far
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
quote:Mij lukte het echt niet, al heb ik het alleen nog overdag geprobeerd.. Kwam wel een eind, voorbij black mountain enz.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Georges het volgende:
Geweldige game tot dus ver, heb nog weinig bugs gehad.
Ik moest wel wennen aan de omgeving, minder desolated dan Fallout 3.
Het hele 'maak je eigen ammo en modificaties' vind ik wat overbodig en niet altijd logisch. Armor piercing werkt met name tegen high armored targets en anders hollow point? Armor piercing zou altijd goed moeten zijn.
Er is meer te doen dan in Fallout 3, dat is wel een plus.
Factions idee is wel aardig, al ben ik er nog niet echt uit wat voor impact het heeft op de gameplay (15 uur gespeeld).
De kunstmatige grens bij 'the starting area' (deathclaws, klote vliegen) is prima. Kun je omzeilen.
Companions is best ok.
Erg goede game so farOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
quote:Oe, dat werkt dus ook op die kutbeesten. Deed het meestal alleen maar bij die FireAntsOp dinsdag 26 oktober 2010 17:59 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]
LOL. Rotbeesten zijn het ook. Ik target gelijk hun antenna's geen ze helemaal tekeer.![]()
![]()
quote:Nice van jeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
.
Maar waarom zou je die fles willen als je hardcore speelt? Als je echt op hardcore wilt gaan moet je dat soort dingen ook niet gebruiken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Iemand "One For My Baby" gedaan?! Maakt het uit wie je er neer zet? Want twijfel tussen Manny (voor zijn sniper) of dat balie vrouwtje (sleutel voor huis
)
quote:Zet die balie ervoor, dan krijg je BooneOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand "One For My Baby" gedaan?! Maakt het uit wie je er neer zet? Want twijfel tussen Manny (voor zijn sniper) of dat balie vrouwtje (sleutel voor huis
)
quote:Nja heb net pickpocket bij haar gedaan, en zij gaat het idd wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Zet die balie ervoor, dan krijg je Boone.. Kut wijf
Is er nu nog wel een manier om aan die sleutel van die motel room te komen?!
Ik had ook balie vrouwtje der voor gezetten puur omdat ze me niet aan stond, maar volgens mij is dat rifle van Manny ook wel het overwegen waard
![]()
![]()
Waarom niet gewoon de schuldige ervoor zetten?![]()
Manny heb je nog nodig, dacht ik.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Niet zeker, toch maar even een spoiler tagje!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:37 schreef Pek het volgende:
Waarom niet gewoon de schuldige ervoor zetten?![]()
Manny heb je nog nodig, dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de dader is zo obvious! Er ligt zelfs een briefje.
quote:Ik wou alleen duidelijk maken dat het spel niet terug ging naar zijn eigen menu.lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.Ja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet zeker, toch maar even een spoiler tagje!Dader is vrij duidelijk opzich, als je pickpocketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Nu bezig met die kut ghouls bezig :/
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef Xu het volgende:
Oh! Niet meer met die gast gepraat :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Maakt niet uit wanneer je het doet hoor volgens mij. Ik begin wel te twijfelen of je wel dit moest doenOh! Niet meer met die gast gepraat :/
Ja.![]()
quote:Is wel fokking geniaal
In fallout 2 had je namelijk ook Mr. Bishop die tevens maffiabaas was, dan kon je ook met z'n dochter of vrouw neuken![]()
(en wegrennen dat je dan moest
![]()
, of natuurlijk keihard doodmaken als je zo'n zwaar powerarmor aan had)
![]()
quote:Hoe bedoel je?!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer je het doet hoor volgens mij. Ik begin wel te twijfelen of je wel dit moest doenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Zodra je die quest hebt gedaan, kan je gaan spreken met Cliff Briscoe van hem krijg je je sleutelJa.![]()
Waarom twijfel je dan?!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kan je trouwens niet zowel Manny als de baliedame ervoor zetten?
2x prijs!- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:33 schreef numero_uno het volgende:
Kan je trouwens niet zowel Manny als de baliedame ervoor zetten?
2x prijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Is er geen optie om die developers een schop tegen de noten aan te geven? Hij loopt nu alwéér vast.
Ik kap met spelen en wacht wel op een patch, ik ga godverdomme niet om de 2 minuten mijn spel saven uit angst voor vastlopen, bovendien is dat ook niet goed voor mijn xbox360.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Dat doe ik wel :p 32 uur gespeeld en 530 savesOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen optie om die developers een schop tegen de noten aan te geven? Hij loopt nu alwéér vast.
Ik kap met spelen en wacht wel op een patch, ik ga godverdomme niet om de 2 minuten mijn spel saven uit angst voor vastlopen, bovendien is dat ook niet goed voor mijn xbox360.![]()
![]()
quote:Wtf, elke 3.5 minuut save je?Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik wel :p 32 uur gespeeld en 530 saves
Uit angst voor crashes?Doe eens niet.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:Ze worden al aardig opgejaagd op hun eigen fora wat alle bugs en narigheid betreft. http://forums.bethsoft.co(...)and-software-issues/Op woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik kap met spelen en wacht wel op een patch, ik ga godverdomme niet om de 2 minuten mijn spel saven uit angst voor vastlopen, bovendien is dat ook niet goed voor mijn xbox360.
Zelf nog nergens last van gehad tot nog toe eigenlijk wat vastlopers betreft..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Dat zouden ze de Bug Stomper perk moeten noemen...Op woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik kap met spelen en wacht wel op een patch, ik ga godverdomme niet om de 2 minuten mijn spel saven uit angst voor vastlopen, bovendien is dat ook niet goed voor mijn xbox360.
De hoeveelheid keren wij de game toch weer opnieuw geladen hebben, nadat ie weer 's een keer door een bug vastliep.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef Silv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 27-10-2010 15:53:19 (aanvulling) ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat zouden ze de Bug Stomper perk moeten noemen...
De hoeveelheid keren wij de game toch weer opnieuw geladen hebben, nadat ie weer 's een keer door een bug vastliep.
[..]
Pickpocket kan ook volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Snap nog niet waar je het over hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer je het doet hoor volgens mij. Ik begin wel te twijfelen of je wel dit moest doenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pickpocket kan ook volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Lees hem nog eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Staat ook geen baby, maar iets anders
CE voor pc binnen! Nu aan het installeren, leuk pakketje. Wel zonde dat het meteen via steam loopt, nu installeert ie em nog op de C schijf
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
quote:Installeer steam anders op je game schijfOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef DeeCruise het volgende:
CE voor pc binnen! Nu aan het installeren, leuk pakketje. Wel zonde dat het meteen via steam loopt, nu installeert ie em nog op de C schijf. Hier ook gedaan
quote:Heb een hekel aan dingen opnieuw doen, doe het dus om crashes voor te zijn, maar ook om, als de uitkomst van een gesprek me niet bevalt een save te kunnen laden en direct opnieuw te kunnen proberen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wtf, elke 3.5 minuut save je?
Uit angst voor crashes?![]()
In de tijd dat ik het spel heb uitgespeeld voor de pc heb ik maar één crash gehad. Vreemd om te zien dat zoveel mensen last hebben van die crashes.Conscience do cost.![]()
Hier ook geen 1 crash! Xbox360 en game staat op HDDTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Uhhh als je zo alle beslissingen maakt of overnieuw maakt dan krijg je niet echt het hele Fallout-oh-fuck-had-ik-dat-nou-maar-anders-gedaan-gevoel bij de game... Dat is nou juist het mooie ervan omdat wat je ook probeert, je doet altijd wel iets foutOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb een hekel aan dingen opnieuw doen, doe het dus om crashes voor te zijn, maar ook om, als de uitkomst van een gesprek me niet bevalt een save te kunnen laden en direct opnieuw te kunnen proberen.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Ssst jijOp woensdag 27 oktober 2010 20:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh als je zo alle beslissingen maakt of overnieuw maakt dan krijg je niet echt het hele Fallout-oh-fuck-had-ik-dat-nou-maar-anders-gedaan-gevoel bij de game... Dat is nou juist het mooie ervan omdat wat je ook probeert, je doet altijd wel iets fout
quote:Dan ga ik dat straks maar eens proberen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier ook geen 1 crash! Xbox360 en game staat op HDD![]()
2x een CTD en 1 corrupte quicksave tot nu toe, valt nog mee voor een Bethesda game
quote:F5 toets heb je zo ingedrukt hoor. Ik druk volgens mij wel elke minuut op dat ding.Op woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wtf, elke 3.5 minuut save je?
Uit angst voor crashes?![]()
quote:Aw ok, ik bedoelde met omzeilen via die oosterlijke route, Novac en dan noordwaarts.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, al heb ik het alleen nog overdag geprobeerd.. Kwam wel een eind, voorbij black mountain enz.
Heb wel geprobeerd om langs die vliegen en deathclaws te komen, maar dat was niet te doen.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
quote:Hey jij ook hierOp woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef Netherlander het volgende:
[..]
F5 toets heb je zo ingedrukt hoor. Ik druk volgens mij wel elke minuut op dat ding.
Zuid-Timoors bladscheenkuiken!Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
ik ben ultra bad.. Volgens mij mag niemand mij mee. Krijg je ervan als je iedereen onthoofd hahah
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op de HDD krijg ik het ook niet werkend.Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik dat straks maar eens proberen.![]()
Collectors edition guide gekocht, dikste boek bij mij thuis op dit momentgelijk een nieuw game begonnen, zoveel keuzes die je beter anders kan doen als je het weet (vooral qua skills enz)
Volgens Steam heb ik 69 uur gespeeld.
Nu 'uitgespeeld' voor Mr House, aardig wat missies gedaan, veel locaties bezocht maar niet alle. Geëindigd als 'messias' volgens mij. En het begint alweer te kriebelen om nog 's als 'bad guy' te spelen, andere endings te proberen. Eén van de weinige games waarbij ik geen 'schuldgevoel' heb over tijdverspilling na vele uren spelen
.
Heerlijk veel quests, weer wat humor erin etc. Helaas wat minder 'donker' en apocalyptic qua sfeer dan de vorige, en wat minder fifties/sixties-gevoel. Maar wel vaak het feest der herkenning wanneer elementen uit vorige delen naar voren komen. En tja, die kantoorgebouwen vol te doorzoeken desks en rondlopende supermutants en robots... Die kenden we al, maar je kunt natuurlijk niet blijven vernieuwen.
Leuk ook om vol interesse de vele monologen van bijvoorbeeld een Caesar te lezen/luisteren, zijn visie op de ideale maatschappij etc. Dat krijgen niet veel games voor elkaar vermoed ik, die diepgang.
Ik geef 'm een ehm... 8 denk ik. De vorige scoorde hoger omdat 't allemaal 'nieuw' was.
(En heel stiekem vond ik misschien de turn-based techniek van de oude Fallouts nog wel leuker, spannender...)
En m'n favo nummer:
![]()
quote:Nja een balanced character im het begin is wel handig, maar goed dat kun je ook nog aanpassen tijdens de gameOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Collectors edition guide gekocht, dikste boek bij mij thuis op dit momentgelijk een nieuw game begonnen, zoveel keuzes die je beter anders kan doen als je het weet (vooral qua skills enz)
ben nu aan de 3e playtrough deze keer pak ik alle questen mee en probeer ik level 30 te zijn voor dat ik de laatste quest doe
Vind het een top game maar heb wel veel bugs gezien.
mobs die in de grond vast zitten, of over de grond slepen.
Verder vond ik de radio in fallout 3 vele malen beter.
Er is zijn veel te weinig nummers die gedraaid worden en dat maakt het snel eentonig.![]()
![]()
'k Vind die ouwe pipboy prettiger kijken dan die met diamantjes ingelegde pimpboy die je op gegeven moment kunt krijgen.
![]()
quote:Mijn favo:
BIIIG IIIROOONNN
Ik kan het trouwens niet laten, maar elke keer als ik naar Black Mountain Radio luister zie ik The Joker voor me
quote:Geniaal ding wel, die Pimp-Boy 3billionOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
'k Vind die ouwe pipboy prettiger kijken dan die met diamantjes ingelegde pimpboy die je op gegeven moment kunt krijgen.
edit:quote:http://fallout.wikia.com/wiki/Cerulean_Robotics ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef sk888er het volgende:
Wat doe ik met deze pass?
Kan er helemaal niets over vinden op google.
[ afbeelding ]Doe eens niet.![]()
quote:Ja daar heb ik die access pass dus gevonden, kan er alleen verder niets mee (heb elk hoekje al afgestruimd)Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn favo:
BIIIG IIIROOONNN
Ik kan het trouwens niet laten, maar elke keer als ik naar Black Mountain Radio luister zie ik The Joker voor me![]()
[..]
Geniaal ding wel, die Pimp-Boy 3billion
edit:
[..]
http://fallout.wikia.com/wiki/Cerulean_Robotics ?![]()
quote:Wat je moet doen is gewoon even geduld hebben. Het spel is net uit. Geef de community eens een maand om al dit soort dingen uit te zoeken en ergens te verpakken op een mooie siteOp donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef sk888er het volgende:
Wat doe ik met deze pass?
Kan er helemaal niets over vinden op google.
[ afbeelding ]
![]()
quote:De meeste dingen staan toch al lang en breed uitgewerkt op de fallout wiki....Op donderdag 28 oktober 2010 08:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat je moet doen is gewoon even geduld hebben. Het spel is net uit. Geef de community eens een maand om al dit soort dingen uit te zoeken en ergens te verpakken op een mooie site![]()
quote:Het staat er nu vaal heel simpel op en ik geloof niet dat alles er al op staat.Op donderdag 28 oktober 2010 08:47 schreef sk888er het volgende:
[..]
De meeste dingen staan toch al lang en breed uitgewerkt op de fallout wiki....
Het zou mij niets verbazen als je over ong een maand of 3 weer zou kijken er 5x zoveel informatie over new vegas op staat.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Is er al ergens een interactieve map van NV waar je alle locaties kan zien en die verwijzen naar meer info over die locatie? die mis ik nog in de wiki (of ik kan hem gewoon niet vinden)."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
quote:Denk niet dat die er al is.Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is er al ergens een interactieve map van NV waar je alle locaties kan zien en die verwijzen naar meer info over die locatie? die mis ik nog in de wiki (of ik kan hem gewoon niet vinden).No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:open console en typOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is er al ergens een interactieve map van NV waar je alle locaties kan zien en die verwijzen naar meer info over die locatie? die mis ik nog in de wiki (of ik kan hem gewoon niet vinden).
tmm1 - All mapmarkers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
De wapens vallen me, in vergelijking met Fallout 3, ook een beetje tegen.
Sowieso heb ik nog geen gebruik gemaakt om zelf kogels te maken.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef numero_uno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben toch maar weer verder gaan spelen
Even over Vault 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Even over Vault 3:is dit 3 of 34?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GVD! Ik wil kappen met werken en naar huis om verder te gaan!
[ Bericht 4% gewijzigd door numero_uno op 28-10-2010 15:20:15 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
Even over Vault 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even over Vault 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef SevD het volgende:
[..]
Hmmmm! Nog niet tegengekomen! (Wel de Seer zijn PC, maar daarmee kan ik alleen de deuren unlocken), misschien dat ik even in de maintenance room moet kijken, lijkt me de meest logische plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Heb dat masker echter nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kijk even!
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat is in 34.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat masker is trouwens volgens mij het enige item met Damage Resistance.
Alle andere items hebben Damage Threshold.Doe eens niet.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef sk888er het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Five!
- Three, sir.
Leuke Monty Python-reference!
![]()
Ik ben jaloers op jullie, zou graag een aantal uur het spel daadwerkelijk hebben gespeeld op mijn pc. Maar voorlopig is me dat nog niet gelukt.
Probleem intern geheugen: Fallout New VegasCoincidence
Makes sense
Only with you![]()
quote:Even geantwoord voor je. Wilde het gister al doen maar ban.Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef ioko het volgende:
Ik ben jaloers op jullie, zou graag een aantal uur het spel daadwerkelijk hebben gespeeld op mijn pc. Maar voorlopig is me dat nog niet gelukt.
Probleem intern geheugen: Fallout New Vegas![]()
Ben nu opnieuw begonnen. Van plan iets minder te rushen en side quests te doen. Nu op weg naar Freeside etc. Net Black Mountain bevrijd.![]()
quote:Yawhol. Dat bladscheenkuiken blijft er in hé?Op woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef Georges het volgende:
[..]
Hey jij ook hier
Zuid-Timoors bladscheenkuiken!![]()
Wat is dit nou weer voor iets giftigs![]()
Over de main quest (Als je benny weer bent tegengekomen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik wissel de companions om zodra ik een nieuwe vind.Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef FreezePop het volgende:
Boone of Raul. De repair lijkt me wel handig. Boone is gewoon erg sterk. Plus en minpunten?
Raul loopt met een revolver, schiet wel pas op hele korte afstand als je Boone gewend bent.
Hij repareert ook niets buiten zijn huis (verder niet geprobeerd, ik kwam veronica tegen).![]()
@ RickoKun
http://fallout.wikia.com/wiki/Render_Unto_Caesar
Kort antwoord, Mark of Caesar bij je hebben en Boone niet bij je hebben.quote:Je zou dit kunnen proberen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef ioko het volgende:
Probleem intern geheugen: Fallout New Vegas
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35262
Geen flauw idee of het werkt, maar ik zag hem staan laatst in een lijst van recommended mods, en is misschien het proberen waard.Doe eens niet.![]()
quote:Thanks! Maar dan ben ik dus de Mark of Caesar kwijtgeraakt (zomaar magisch, want ik heb hem gekregen en heb em niet weggeflikkerd ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 18:06 schreef Necrodeath het volgende:
@ RickoKun
http://fallout.wikia.com/wiki/Render_Unto_Caesar
Kort antwoord, Mark of Caesar bij je hebben en Boone niet bij je hebben.
[..]
Je zou dit kunnen proberen?
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35262
Geen flauw idee of het werkt, maar ik zag hem staan laatst in een lijst van recommended mods, en is misschien het proberen waard.
En nu zit ik weer met die casino'sgek wordt ik er van! In elk casino komen er wel homo's die je gaan belagen, maar je hebt dan geen wapens, en laat ik nou niet goed zijn in unarmed combat
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Geinig, met 100% sneak kun je blijkbaar weapons jatten.
Zo kan ook
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef FreezePop het volgende:
Ben nu opnieuw begonnen. Van plan iets minder te rushen en side quests te doen. Nu op weg naar Freeside etc. Net Black Mountain bevrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
FreesideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn ik kom de strip niet meer op, dan crashed hij nu standaard :SIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Gelukkig was het te omzeilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gelukkig was het te omzeilenWaar cowboy hoeden wel niet goed voor zijn. Net trouwens zo'n speciale sniper gevonden. Fucking ziek ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut... Druk 1x te veel A en nu moet Chris helpen met die rockets :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Speel je op een console of op de pc?Op donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks! Maar dan ben ik dus de Mark of Caesar kwijtgeraakt (zomaar magisch, want ik heb hem gekregen en heb em niet weggeflikkerd ofzo
En nu zit ik weer met die casino'sgek wordt ik er van! In elk casino komen er wel homo's die je gaan belagen, maar je hebt dan geen wapens, en laat ik nou niet goed zijn in unarmed combat
Als je op de pc speelt kun je met de console die Mark of Caesar in je inventory spawnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
quote:Heb in dat topic je een linkje gegeven. Maar goed hier nu ook dan omdat ik las dat meerdere mensen ongeveer dezelfde problemen hadden.Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef ioko het volgende:
Probleem intern geheugen: Fallout New Vegas
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778
Met dit bestand zou je geen problemen meer moeten hebben. Ben benieuwd.![]()
quote:Niet dus, dat had hij al geprobeerd, wat ook in het andere topic staat overigens.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Heb in dat topic je een linkje gegeven. Maar goed hier nu ook dan omdat ik las dat meerdere mensen ongeveer dezelfde problemen hadden.
http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778
Met dit bestand zou je geen problemen meer moeten hebben. Ben benieuwd.
Deze fix helpt vooral bij fps drops rondom NPC's.Doe eens niet.![]()
35 uur erop zitten en 1 keer een crash gehad waarvan ik mn xbox de schuld geef. Er zitten een stel jankerds tussen al dat geklaag zeg.![]()
![]()
quote:mja, had ik bij fallout 3 ook. Nooit crashes of bugs. Zelfde geldt ook voor NVOp vrijdag 29 oktober 2010 03:18 schreef Document1 het volgende:
35 uur erop zitten en 1 keer een crash gehad waarvan ik mn xbox de schuld geef. Er zitten een stel jankerds tussen al dat geklaag zeg.
maar shit happens.
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Als een spel waar je voor betaald hebt het niet doet dan kan ik goed begrijpen waarom mensen klagen. Bij Fallout 3 had ik die problemen niet, maar in New Vegas zijn er bepaalde punten in het spel die nog vrij buggy zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:18 schreef Document1 het volgende:
35 uur erop zitten en 1 keer een crash gehad waarvan ik mn xbox de schuld geef. Er zitten een stel jankerds tussen al dat geklaag zeg.![]()
Bij mij liep Fallout 3 alleen vast bij de GOTY edition en dan vooral bij de uitbreidingen... bij de normale helemaal niet. Nu bij New Vegas is hij wel een btje buggy, heb gister een uurtje of 6 zitten gamen en daarin is hij 2x vastgelopen. Even reboot en kon weer verder waar ik gebleven was, want het gebeurd bij mij vrijwel altijd na een auto save. Had het liever ook niet gezien, maar de game blijft bij mij wel playable.![]()
Vandaag gekocht, nog geen vastlopers gehad, kwam wel opeens een onzichtbare Powder Gang gast tegen
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Verontrustende ontwikkeling:
Gisteren game gestart, instant crash, New Vegas not responding. Nogmaals geprobeerd, geen geluid. Mp3 geprobeerd -> nadaCrash gaan nakijken -> geen toegang tot audio driver...
Speakers -> werkt, G35 -> niks. Vervolgens de G35 driver terug geinstalleerd, alles in orde. Kom vandaag op het werk: 1 collega videokaart fried (8800gtx, kan ook de kaart geweest zijn), andere collega zelfde crashes als mij. Hij heeft het ook nagekeken -> driver videokaart corrupt. Herinstalleren driver en game werkt weer.
Naait deze game je drivers nu compleet? Jullie hier al meer over gehoord/gelezen?
I'm getting worried
Ik heb voor het eerst vandaag tearing (of een oververhitte kaart) meegemaakt in mijn xbox360
Heb hem nu maar uitgezet
Strakjes maar weer beginnen![]()
quote:Omdat anderen in 1 uur tijd 5 vastlopers hebben, maar jij er maar één, zijn het meteen jankersOp vrijdag 29 oktober 2010 03:18 schreef Document1 het volgende:
35 uur erop zitten en 1 keer een crash gehad waarvan ik mn xbox de schuld geef. Er zitten een stel jankerds tussen al dat geklaag zeg.
Donder op man, clown.![]()
Ik vind het wel frappant, zijn er meerdere games die vaak last hebben van vastlopers?
Ik heb het als enige nog maar meegemaakt met Fallout 3 Goty en New Vegas dan op me ps3. Ligt het dan puur aan de game.. of zou het ook ergens anders aan kunnen liggen.. en waarom zouden ze dit niet kunnen fixen.. want ik vind het wel link dat het dan op de 360 zoveel meer problemen geeft....![]()
quote:Volgens mij ligt het puur aan de game, de enige keer dat ik met een ander spel een vastloper heb gehad was één keer met red dead redemption (die bleef in het laadscherm hangen van multiplayerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef 67Impala het volgende:
Ik vind het wel frappant, zijn er meerdere games die vaak last hebben van vastlopers?
Ik heb het als enige nog maar meegemaakt met Fallout 3 Goty en New Vegas dan op me ps3. Ligt het dan puur aan de game.. of zou het ook ergens anders aan kunnen liggen.. en waarom zouden ze dit niet kunnen fixen.. want ik vind het wel link dat het dan op de 360 zoveel meer problemen geeft....)
![]()
quote:Moet je de bethesda forums eens in de gaten houden, man man wat een gejank van volwassen huilies. Knul.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat anderen in 1 uur tijd 5 vastlopers hebben, maar jij er maar één, zijn het meteen jankers
Donder op man, clown.![]()
Hier op de PC loopt het nog allemaal vrij soepel gelukkig, maar wat een bugs zeg.![]()
Boone is z'n eigen scoped rifle kwijtgeraakt. Volgens de wiki komt het door de casino's, als je wapens moet inleveren, hij krijgt hem dan niet terug ofzo. Prima, PC heeft console, dus ik spawn een nieuwe voor hem. Staat het nieuwe exemplaar wel in mijn inventory, maar is niet te zien als ik Boone's inventory open heb, dus ik kan het niet aan hem geven. Ik gooi het geweer vervolgens op de grond, is het niet meer op te pakken (E), alleen nog te verplaatsen (Z) Dus dat geweer ligt nu mooi te wezen op tafel, maar we kunnen er niks mee_O-
Ik heb Boone dus maar een gun van mij gegeven, maar nu moet ik hem wel steeds ammo voeren, irritant.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:I don't give a fuck, pauper. Men heeft het recht om te klagen bij een spel dat last heeft van opzienbarend veel bugs, als je daar niet tegen kan dan ga je maar een luier volsproeien.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Moet je de bethesda forums eens in de gaten houden, man man wat een gejank van volwassen huilies. Knul.![]()
quote:Je hebt toch het recht om aan te kaarten als iets niet goed werkt, hoe moeten ze er bij bethesda dan achterkomen waar het niet helemaal soepel werkt. En tuurlijk zijn er mensen die overdrijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Moet je de bethesda forums eens in de gaten houden, man man wat een gejank van volwassen huilies. Knul.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
hehe, tentamens voorbij..
kan ik eindelijk dit spel gaan kopen.
hopen dat ie in iedergeval een beetje in de buurt van fallout3 komt
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik heb idd ook vrij veel bugs en crashes, maar even op de patch wachten dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Uiteraard maar op die forums zitten mensen te janken alsof het het einde van de wereld is. Petities en al.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je hebt toch het recht om aan te kaarten als iets niet goed werkt, hoe moeten ze er bij bethesda dan achterkomen waar het niet helemaal soepel werkt. En tuurlijk zijn er mensen die overdrijven.![]()
Rickootje, ga nu maar eerst je eigen luier uitlikken mag je daarna die van mij nog even doen.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hopen dat ie in iedergeval een beetje in de buurt van fallout3 komtOndanks de bugs overtreft NV op veel vlakken Fallout 3. De keuzes die je moet maken hebben bijv. veel meer impact dan in 3, je kunt niet een heel dorp opblazen en vervolgens je karma afkopen door wat flesjes water uit te delen, zoals in 3. Het ligt ook dichter bij de oude games, in veel opzichten.
quote:Daar zijn er al een of twee vanOp vrijdag 29 oktober 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb idd ook vrij veel bugs en crashes, maar even op de patch wachten dan.
quote:Die kom je op elk forum tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Uiteraard maar op die forums zitten mensen te janken alsof het het einde van de wereld is. Petities en al.![]()
Rickootje, ga nu maar eerst je eigen luier uitlikken mag je daarna die van mij nog even doen.Daar wil ik niet eens naar kijken
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Nog zoiets: heb ik Lily naar huis gestuurd (38) maar een paar dagen later is ze er nog niet. Dus ik doe een ~player.moveto, blijkt ze zwaar in gevecht te zijn met een shitload aan Deathclaws. Die kan ik nog niet hebben, dus ik laad de vorige save.
Week later is ze er nog niet, rinse/repeat. Nog steeds in gevecht met Deathclaws, het arme oude mutantjeIk moet nog wel een paar levels wachten, voor ik haar uit die loop kan halen. Raar dat ze niet dood gaat ook.
quote:Whehe, kwam deze net tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Moet je de bethesda forums eens in de gaten houden, man man wat een gejank van volwassen huilies. Knul.
Toepasselijk
kut layoutThe difference between the three Abrahamic religions:
quote:Goeie comeback, kleuter.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Uiteraard maar op die forums zitten mensen te janken alsof het het einde van de wereld is. Petities en al.![]()
Rickootje, ga nu maar eerst je eigen luier uitlikken mag je daarna die van mij nog even doen.![]()
Awww, zijn jullie weer vriendjes nu?
Hmmm, dit gaat je fame kosten, als je zo doorgaat
quote:Fixed.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Pek het volgende:
Hmmm, dit gaat jefamekarma kosten, als je zo doorgaatOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Mwoah, karma speelt maar een bijrol in deze editie, fame is de shizzle
Kan het spel echt niet meer spelen. totaal op uitgekeken. en ik ben niet eens ver gekomen. new vages ontdekt, niet meer luek.![]()
mn blaster mastery achievement is bugged volgens mij....
Als ik in het hoofdscherm ben staat er dat dit de most recent achievement is die ik heb gehaald. Ga ik vervolgens naar het overzicht staat deze er niet bij?:/![]()
Ik merk trouwens dat er veel minder + en - karma momenten zijn. Handig dat je je hierdoor makkelijker aan één kant kan binden.![]()
quote:Inderdaad, ik vond ze gister voor het eerst.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
De Authority glasses zijn veel cooler dan de standaard sunglasses.
![]()
Ik kwam op The Strip voor ik de quest They went That-a-Way had gehaald. Game verpest, wat een infantiele ontwikkelaar
quote:Knalt hij er steeds uit? zo ja kijk even terug in dit topic. Daar staat een mogelijk oplossing die vrij simpel is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik kwam op The Strip voor ik de quest They went That-a-Way had gehaald. Game verpest, wat een infantiele ontwikkelaarIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
quote:Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens opOp zaterdag 30 oktober 2010 01:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Knalt hij er steeds uit? zo ja kijk even terug in dit topic. Daar staat een mogelijk oplossing die vrij simpel is.
quote:En dan is je game gelijk verpest?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens opDie quests die je tussendoor zou moeten doen kun je nu nog steeds gewoon doen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, waarom de game dan opeens 'verpest' is snap ik niet helemaal, goed je hebt een stukje gemist, maar het is nou niet een bijster groot stuk ofzo.Doe eens niet.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nee, die quest was meteen gedaan op het moment dat ik The Strip binnenkwam, wat nergens op slaat wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, waarom de game dan opeens 'verpest' is snap ik niet helemaal, goed je hebt een stukje gemist, maar het is nou niet een bijster groot stuk ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn game verpest is, is ook overdreven, maar het is gewoon irritant dat het gebeurt. Morgen zal ik waarschijnlijk gewoon weer verder spelen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, die quest was meteen gedaan op het moment dat ik The Strip binnenkwam, wat nergens op slaat wantDat is wel vreemd inderdaad dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn game verpest is, is ook overdreven, maar het is gewoon irritant dat het gebeurt. Morgen zal ik waarschijnlijk gewoon weer verder spelen
Ik schrok me net echt helemaal de pleuris...
Zat wat simpele sidequests te doen, paar fetch quests, niet heel boeiend.
Ergens in een grot, opeens een gate met Very Hard lock, een skelet erachter en een kist.
Net voor de grot level up gegaan en lockpick naar ongeveer 75 gebracht.
Mooi, dacht ik. Vault utility outfit aan (+5 repair/lockpick), en een Locksmith's Reader gelezen, en ik kon het slot openen. Lag een toffe gun naast het skelet, ik de pipboy openen om het te bekijken.
Even later pipboy weg, radio was net tussen twee liedjes in ofzo, was helemaal stil, en BOEM, opeens zie ik mijn ledemaat-loze romp met ongeveer 10.000km/u door de rotswand heen vliegen.
Bleek er dus een tripwire te zitten, die aan een Grenade Bouquet gekoppeld was, en met een Utility outfit aan heb je niet echt DT
Echt de eerste keer dat ik me zo het leplazarus schrok van een trap.
Wel een toffe reward thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Gisteren ook weer verder gegaan alleen gebeurd er opeens iets vreemds.
Ik ga na de Quest 'Things that go Boom' weer terug naar de Ambassade van de NCR, spreekt een NPC mij aan dat ze mij een boefje vinden... Dat terwijl de NCR mij super tof vindt volgens mijn Pip Boy vreemd. Ach ja nu kunnen ze de tering krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog 1 vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
Dat pijltje is verwarrend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:14 schreef numero_uno het volgende:
Dan nog 1 vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens de Boomers zijn echt een vette groep!
Te lompe wapens allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
Ik heb nu eigenlijk ook wel met regelmaat iets van 'wtf' gehad omdat je soms van die NPC's hebt die je vanuit het niets ineensch zoe aanspreken
Zo ook met zo'n meid die voor het lucky 38 staat te wachten met zo'n witte overal en dan zoiets zegt van: "Would you rethink the offer?"
Terwijl ik bij god niet weet waar ze het over heeftZal vast een follower of the apocalypse zijn ofzulks
![]()
quote:Dat had ik dus ook, npc met zonnebril op. En ze waren met ze drieen. Ik kreeg 3 dagen om mijn reputatie te verbeteren. Ik vraag me af wat het triggered want ik was niet een quest aan het doen, gewoon wat scavengen.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:14 schreef numero_uno het volgende:
Gisteren ook weer verder gegaan alleen gebeurd er opeens iets vreemds.
Ik ga na de Quest 'Things that go Boom' weer terug naar de Ambassade van de NCR, spreekt een NPC mij aan dat ze mij een boefje vinden... Dat terwijl de NCR mij super tof vindt volgens mijn Pip Boy vreemd. Ach ja nu kunnen ze de tering krijgen.
Heb ze, toen ik ze weer tegenkwam, neergeknald om te zien wat er gebeurde (en ik het ook wat zat was)
Mijn standing met NCR was en is Merciful Thug oid. Niks veranderd dus.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Bij de casino in Primm had ik het ook! Ineens 3 NPCs naar binnen die al je geld willen hebben. Gelukkig los ik dat op met praten
quote:Ik ben nu een Dark HeroOp zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, npc met zonnebril op. En ze waren met ze drieen. Ik kreeg 3 dagen om mijn reputatie te verbeteren. Ik vraag me af wat het triggered want ik was niet een quest aan het doen, gewoon wat scavengen.
Heb ze, toen ik ze weer tegenkwam, neergeknald om te zien wat er gebeurde (en ik het ook wat zat was)
Mijn standing met NCR was en is Merciful Thug oid. Niks veranderd dus.
voor de NCR
quote:Ik met 3 kogels tussen de ogenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij de casino in Primm had ik het ook! Ineens 3 NPCs naar binnen die al je geld willen hebben. Gelukkig los ik dat op met praten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
Verhaaltje,
Geweldige game! Ben nu zoveel mogelijk side en freeform quests aan het doen voor ik verder ga met het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn een vraagje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Merken jullie ook dat de game een stuk moeilijker is? Ik level vrij traag (3 uurtjes gespeeld ongeveer) en hang nu rond level 4. Als ik dan vervolgens ga travellen kom ik na 500m al giant radscorpions tegen (ruuuuuuuuuun!) of van die huge ass horzels (geen idee meer hoe ze heten) die me compleet asskicken..
Ik kom niet vooruit
Dat terwijl ik in fallout 3 makkelijk overal doorheen kwam. Speel op normal btw
quote:Die Cazadors zeker, die zijn echt zwaar klote jaOp zaterdag 30 oktober 2010 12:15 schreef DeeCruise het volgende:
Merken jullie ook dat de game een stuk moeilijker is? Ik level vrij traag (3 uurtjes gespeeld ongeveer) en hang nu rond level 4. Als ik dan vervolgens ga travellen kom ik na 500m al giant radscorpions tegen (ruuuuuuuuuun!) of van die huge ass horzels (geen idee meer hoe ze heten) die me compleet asskicken..
Ik kom niet vooruitBen level 13 op hard na 19 uur
, maar ik kan 10 cazadors tegelijk nog niet aan. Ik raad je aan eerst te levelen met sidequests en freeform quests en dan die kant weer eens op te gaan.
Ik zit er zelf aan te twijfelen om de "perfect char" van gamefaqs te gebruiken qua Special Points, maar dat is denk ik een beetje triest, ik wil het allemaal zelf uitvinden.![]()
quote:Er zit niet zo'n auto level systeem in als in Fallout 3 (gelukkig). Dus je zal eerst ergens anders heen moeten gaan voordat je die radscorpions aan kan.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:15 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kom niet vooruit
Dat terwijl ik in fallout 3 makkelijk overal doorheen kwam. Speel op normal btw
-edit-
Die cazadors zijn om te janken inderdaad. Als je VATS aan doet dan lukt het je gewoon nauwelijks om het hoofd te selecteren(dat skipt ie bij mij aldoor, zodat ik op de vleugels e.d. moet richten ipv hoofd)
![]()
quote:Op de vleugels richten werkt ook beter...als je die ge-crippled krijgt, zijn ze niet zo snel meer, kunnen ze niet meer vliegen en kan je ze op die manier beter ontwijken.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Die cazadors zijn om te janken inderdaad. Als je VATS aan doet dan lukt het je gewoon nauwelijks om het hoofd te selecteren(dat skipt ie bij mij aldoor, zodat ik op de vleugels e.d. moet richten ipv hoofd)
Ik moet er nu wel bij zeggen, hoe verder ik kom, hoe meer crashes ik krijg. Net 3 binnen een kwartier! (speel op de pc btw) En het valt me op dat 't al snel gebeurd als ik fasttravel een aantal keer achter elkaar gebruik. Maar om nou alles steeds te gaan lopen...![]()
quote:Dan heb je niet opgeletOp zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nu eigenlijk ook wel met regelmaat iets van 'wtf' gehad omdat je soms van die NPC's hebt die je vanuit het niets ineensch zoe aanspreken
Zo ook met zo'n meid die voor het lucky 38 staat te wachten met zo'n witte overal en dan zoiets zegt van: "Would you rethink the offer?"
Terwijl ik bij god niet weet waar ze het over heeftZal vast een follower of the apocalypse zijn ofzulks
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:10 schreef LangeJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeeeeeeeej, DLC codes werken en 2 classic packs verzonden aan mede fokkers
Tof! Tijd voor een nieuwe game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste bruikbare kaartje van de NV. Nu nog een printer vinden die het normaal kan afdrukken."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Je bent GTA gewend?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het zo apart dat er geen map in mn hoesje zat.
Zit wel bij de guide overigens, een hele toffe.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Met een beetje geluk heb ik die maandag, dankzij een goede collega de hardcover collector's guideOp zaterdag 30 oktober 2010 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent GTA gewend?
Zit wel bij de guide overigens, een hele toffe.![]()
![]()
quote:Nee bij Fallout 3 kreeg ik namelijk wel een wasteland guide.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent GTA gewend?
Zit wel bij de guide overigens, een hele toffe.![]()
Ik drink alleen die sunset sasaparilla or whatever flesjes en de healen mij 2hp per 25sec.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef larry_flynt het volgende:
Wat mij opvalt is dat je niet meer geneest als je eet en drinkt...... Of doe ik iets fout?![]()
Ja viel mij ook al op...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nee bij Fallout 3 kreeg ik namelijk wel een wasteland guide.![]()
Als je de moeite zou nemen met mensen te praten dan zouden ze je al hebben verteld dat de hele I15 vol zit met Deathclaws en dat je beter een omweg kan nemen die iets veiliger is. Praten en luisteren is belangrijk in Falloutquote:Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef delano.888 het volgende:
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
Dit probleem had ik dus ook. Iedere keer rijd ie voor me neus weg, hoe snel ik ook ben. Soms sta ik er in en rijd ie nog weg, blijf ik op het spoor staan >_<. Bug of doe ik hier iets fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Kan je ed-e weer maken als hij is aangevallen door vijanden en op de grond ligt? Hij is net aan gevallen door grote scorpioenen en ik kan niets meer.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: