quote:Daar kijk ik standaard alOp maandag 25 oktober 2010 00:03 schreef delano.888 het volgende:
Fuck zeg die fallout wikia is heeel handig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect als je helpt.
Rewards: 100 capsI want to bla bla bla
quote:Je kan ze kopenOp maandag 25 oktober 2010 01:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe krijg je nou weapon mods? snap er niks van
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar kijk ik standaard aleen van mijn eerste plekken als ik even niet weet wat te doen
En nick: even over je probleemHmm dan moet ik dus nog ff wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 25 oktober 2010 06:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik dus nog ff wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Klopt, maar hij doelde op die van NCRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat F:NV toch best lastig is, een Super Mutant Master leg je niet meer om met een paar schoten..
Daarnaast ben ik na een crash overnieuw begonnen. Ik wil wel snel even een assault rifle hebben oid wordt nu een beetje gestort van al die kut semi-auto zooi
[ Bericht 46% gewijzigd door numero_uno op 25-10-2010 12:22:26 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:14 schreef BartK. het volgende:
Zeker geen lincoln repeater in New Vegas te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ben ik nog dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en foei
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Pek het volgende:
[..]Als ik iemand met Unarmed sneak attack zonder dat iemand mij ziet gaat mn Rep niet omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ie wel in 1 keer neer gaan.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Voor kogels?Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef sk888er het volgende:
Waarom zou je een wapen trouwens uit elkaar halen op zo'n werkbench?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Kan je ze beter verkopen en weer kogels terugkopen.Dat is dus niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
quote:Zit in de quest my kind of town. Niet een super belangrijk karakter.Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Silv het volgende:
Is die Major Knight in de South Mojave outpost oid nog ergens goed voor? Toen ik z'n hoofd er af sloeg stond er: Major Knight has been killed.
quote:Taken van Major Knight:Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Silv het volgende:
Is die Major Knight in de South Mojave outpost oid nog ergens goed voor? Toen ik z'n hoofd er af sloeg stond er: Major Knight has been killed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kan je ff helpen:Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef Xblister het volgende:
Main story uitgespeeld, lvl 19 nu. heb er ff geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ultra-Luxe questline, ik snap er niets van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Bij 2 neem ik meestal Lady Killer/Confirmed Bachelor. Bij 4 altijd Educated.Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Wat vinden jullie de beste perks bij level 2 en 4?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan je ff helpen:
VOOR MENSEN DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEBBEN:Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens
[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 26-10-2010 04:06:19 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Tuurlijk wel, anders zie je toch wat de missies zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnen![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nog steeds een bazengame
Ik zeg GOTY![]()
Inmiddels level 15 en nog maar 4 hoofdquests gedaan
SPOILER: YesManOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rossdale op 26-10-2010 08:45:32 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef MMaRsu het volgende:
ME2 GOTY.
Mja sorry mE2 stelde me echt teleur qua verhaal/missies vergeleken met ME1
quote:Nouja het speelt imo meer zoals Fallout 3 had moeten spelen. Dus wat F3 had moeten zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!
quote:Fallout 3 niet gespeeld? Daar zag je zulke 'beelden' vaak genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef sk888er het volgende:
Deze gaf me btw de rillingen:/
[ afbeelding ]
quote:En vanavond is het: "NEEEEE, wat een kl@te bugs!!!!! Echt onspeelbaar!!"Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
yessssssss
hij's binnen
yessssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |