quote:Bij 2 neem ik meestal Lady Killer/Confirmed Bachelor. Bij 4 altijd Educated.Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Wat vinden jullie de beste perks bij level 2 en 4?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan je ff helpen:
VOOR MENSEN DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEBBEN:Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens
[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 26-10-2010 04:06:19 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Tuurlijk wel, anders zie je toch wat de missies zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnen![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nog steeds een bazengame
Ik zeg GOTY![]()
Inmiddels level 15 en nog maar 4 hoofdquests gedaan
SPOILER: YesManOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rossdale op 26-10-2010 08:45:32 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef MMaRsu het volgende:
ME2 GOTY.
Mja sorry mE2 stelde me echt teleur qua verhaal/missies vergeleken met ME1
quote:Nouja het speelt imo meer zoals Fallout 3 had moeten spelen. Dus wat F3 had moeten zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!
quote:Fallout 3 niet gespeeld? Daar zag je zulke 'beelden' vaak genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef sk888er het volgende:
Deze gaf me btw de rillingen:/
[ afbeelding ]
quote:En vanavond is het: "NEEEEE, wat een kl@te bugs!!!!! Echt onspeelbaar!!"Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
yessssssss
hij's binnen
yessssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |