quote:lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Xu het volgende:
Ik speel het op mijn ps3 en ik heb al 2 keer gehad dat het spel gewoon zomaar wordt afgesloten en vervolgens mag ik naar het hoofdscherm van de PS3 menu kijken. Is dit nou een freeze?
ps: ik heb pas net een ps3
quote:LOL. Rotbeesten zijn het ook. Ik target gelijk hun antenna's geen ze helemaal tekeer.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
Het is godverdomme onmogelijk om die Cazador's in hun hoofd te schieten.
Dat hoeren VATS systeem slaat telkens het hoofd over
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.
quote:Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuldOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Nou heb ik gvd 3 DLC codes, en geen 1 werkt. Waar kan dit aan liggen? Niet de codes lijkt me..
quote:edit: ah ja zie t op google, thanks.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Omdat realistischer.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
Zie ook deze link voor wat je krijgt.
quote:Lees het nog eens, aap.
quote:Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.
quote:Lees het NOG eens.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.
quote:Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
Zie ook deze link voor wat je krijgt.
quote:Jup, code is nu dus vergeven.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijn
quote:Dank!
quote:Niet unarmed, wel melee. Valt erg tegen omdat je toch dichtbij moet zijn om dmg te doen. Heb ook geen stealth, was wrsch handiger geweest...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.
quote:Hier. Heb Boone bij me om van een afstand lui neer te schieten, en ga zelf helemaal los met m'n Bladed Glove.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.
quote:Mij lukte het echt niet, al heb ik het alleen nog overdag geprobeerd.. Kwam wel een eind, voorbij black mountain enz.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Georges het volgende:
Geweldige game tot dus ver, heb nog weinig bugs gehad.
Ik moest wel wennen aan de omgeving, minder desolated dan Fallout 3.
Het hele 'maak je eigen ammo en modificaties' vind ik wat overbodig en niet altijd logisch. Armor piercing werkt met name tegen high armored targets en anders hollow point? Armor piercing zou altijd goed moeten zijn.
Er is meer te doen dan in Fallout 3, dat is wel een plus.
Factions idee is wel aardig, al ben ik er nog niet echt uit wat voor impact het heeft op de gameplay (15 uur gespeeld).
De kunstmatige grens bij 'the starting area' (deathclaws, klote vliegen) is prima. Kun je omzeilen.
Companions is best ok.
Erg goede game so far
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |