quote:Bij 2 neem ik meestal Lady Killer/Confirmed Bachelor. Bij 4 altijd Educated.Op maandag 25 oktober 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Wat vinden jullie de beste perks bij level 2 en 4?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan je ff helpen:
VOOR MENSEN DIE HET SPEL AL UITGESPEELD HEBBEN:Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens
[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 26-10-2010 04:06:19 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Tuurlijk wel, anders zie je toch wat de missies zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier hoef je het spel niet voor uitgespeeld te hebben, die quests staan bij mij ook open en ik ben net begonnen![]()
CAPSLOCKDAY is al voorbij, trouwens![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nog steeds een bazengame
Ik zeg GOTY![]()
Inmiddels level 15 en nog maar 4 hoofdquests gedaan
SPOILER: YesManOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rossdale op 26-10-2010 08:45:32 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:06 schreef MMaRsu het volgende:
ME2 GOTY.
Mja sorry mE2 stelde me echt teleur qua verhaal/missies vergeleken met ME1
quote:Nouja het speelt imo meer zoals Fallout 3 had moeten spelen. Dus wat F3 had moeten zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Mee eens, ik had hem dan ook maar 1 keer uitgespeeld, ME1 heb ik over en over gespeeld. Gelukkig wijkt F:NV niet zoveel af van FO3 dus mis ik vrijwel niks!
quote:Fallout 3 niet gespeeld? Daar zag je zulke 'beelden' vaak genoeg...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef sk888er het volgende:
Deze gaf me btw de rillingen:/
[ afbeelding ]
quote:En vanavond is het: "NEEEEE, wat een kl@te bugs!!!!! Echt onspeelbaar!!"Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
yessssssss
hij's binnen
yessssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Xu het volgende:
Ik speel het op mijn ps3 en ik heb al 2 keer gehad dat het spel gewoon zomaar wordt afgesloten en vervolgens mag ik naar het hoofdscherm van de PS3 menu kijken. Is dit nou een freeze?
ps: ik heb pas net een ps3
quote:LOL. Rotbeesten zijn het ook. Ik target gelijk hun antenna's geen ze helemaal tekeer.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
Het is godverdomme onmogelijk om die Cazador's in hun hoofd te schieten.
Dat hoeren VATS systeem slaat telkens het hoofd over
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.
quote:Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuldOp dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Nou heb ik gvd 3 DLC codes, en geen 1 werkt. Waar kan dit aan liggen? Niet de codes lijkt me..
quote:edit: ah ja zie t op google, thanks.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Nee hier word aan gewerkt zeiden ze bij sony het is niet jou schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Omdat realistischer.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
Zie ook deze link voor wat je krijgt.
quote:Lees het nog eens, aap.
quote:Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.
quote:Lees het NOG eens.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik hoef je pack niet, dus ga ik je ook niet PM'en.
quote:Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
Wie speelt hier hardcore modus? De eerste die me een pm stuurt krijgt van mij een classic pack code (ZODRA MIJN EIGEN CODE WERKT, heb hem dubbel) waarom hardcore spelers? Bij dit pack krijg je een fles met oneindig water.
quote:Jup, code is nu dus vergeven.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:59 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb pm gestuurd, hoop de eerste te zijn
quote:Dank!
quote:Niet unarmed, wel melee. Valt erg tegen omdat je toch dichtbij moet zijn om dmg te doen. Heb ook geen stealth, was wrsch handiger geweest...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.
quote:Hier. Heb Boone bij me om van een afstand lui neer te schieten, en ga zelf helemaal los met m'n Bladed Glove.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Speelt nog iemand nog een unarmed character? Lijkt mij erg moeilijk in zo'n guns game.
quote:Mij lukte het echt niet, al heb ik het alleen nog overdag geprobeerd.. Kwam wel een eind, voorbij black mountain enz.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef Georges het volgende:
Geweldige game tot dus ver, heb nog weinig bugs gehad.
Ik moest wel wennen aan de omgeving, minder desolated dan Fallout 3.
Het hele 'maak je eigen ammo en modificaties' vind ik wat overbodig en niet altijd logisch. Armor piercing werkt met name tegen high armored targets en anders hollow point? Armor piercing zou altijd goed moeten zijn.
Er is meer te doen dan in Fallout 3, dat is wel een plus.
Factions idee is wel aardig, al ben ik er nog niet echt uit wat voor impact het heeft op de gameplay (15 uur gespeeld).
De kunstmatige grens bij 'the starting area' (deathclaws, klote vliegen) is prima. Kun je omzeilen.
Companions is best ok.
Erg goede game so far
quote:Oe, dat werkt dus ook op die kutbeesten. Deed het meestal alleen maar bij die FireAntsOp dinsdag 26 oktober 2010 17:59 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]
LOL. Rotbeesten zijn het ook. Ik target gelijk hun antenna's geen ze helemaal tekeer.
quote:Nice van jeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef delano.888 het volgende:
quote:Zet die balie ervoor, dan krijg je BooneOp dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand "One For My Baby" gedaan?! Maakt het uit wie je er neer zet? Want twijfel tussen Manny (voor zijn sniper) of dat balie vrouwtje (sleutel voor huis
)
quote:Nja heb net pickpocket bij haar gedaan, en zij gaat het idd wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Zet die balie ervoor, dan krijg je Boone
quote:Niet zeker, toch maar even een spoiler tagje!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:37 schreef Pek het volgende:
Waarom niet gewoon de schuldige ervoor zetten?![]()
Manny heb je nog nodig, dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik wou alleen duidelijk maken dat het spel niet terug ging naar zijn eigen menu.lijkt me vrij logisch dat je met een ps3 terug gaat naar het ps3 menu, het zou pas echt raar worden als je spel vastloopt en ineens in het xbox360 menu zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet zeker, toch maar even een spoiler tagje!Dader is vrij duidelijk opzich, als je pickpocketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Nu bezig met die kut ghouls bezig :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef Xu het volgende:
Is er nu nog wel een manier om aan die sleutel van die motel room te komen?!
Oh! Niet meer met die gast gepraat :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Maakt niet uit wanneer je het doet hoor volgens mij. Ik begin wel te twijfelen of je wel dit moest doenOh! Niet meer met die gast gepraat :/
quote:Is wel fokking geniaal
quote:Hoe bedoel je?!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer je het doet hoor volgens mij. Ik begin wel te twijfelen of je wel dit moest doen
quote:Zodra je die quest hebt gedaan, kan je gaan spreken met Cliff Briscoe van hem krijg je je sleutel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:33 schreef numero_uno het volgende:
Kan je trouwens niet zowel Manny als de baliedame ervoor zetten?
2x prijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Dat doe ik wel :p 32 uur gespeeld en 530 savesOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen optie om die developers een schop tegen de noten aan te geven? Hij loopt nu alwéér vast.
Ik kap met spelen en wacht wel op een patch, ik ga godverdomme niet om de 2 minuten mijn spel saven uit angst voor vastlopen, bovendien is dat ook niet goed voor mijn xbox360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |