1 |
quote:Ik ga het nu maar gewoon doorspelen. De tweede keer ben ik wel iets zorgvuldiger in mijn keuzes.Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik twijfel of ik overnieuw zal beginnen of eerst doorspelen. Dingen gaan niet zoals ik wil dat ze gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik gebruik overigens energy weapons. Leuke crits, en mijn character sowieso een beetje rond Science gebouwd.![]()
Lol.
Liep even rond in Hidden Valley, opeens zag ik iets vaags toen ik op een steen stond, maar kon het niet zien als ik gewoon op de grond stond.
Nieuwsgierig als ik ben ff TCL in de console getypt (noclip), om erboven te kunnen hangen.
Resultaat:
Doe eens niet.![]()
Het spel blijft bij mij op hetzelfde punt vastlopen gedurende een bepaalde quest. Geen idee hoe ik dat op ga lossen.![]()
quote:heb het ook al op meerdere plaatsen gespot..Op zondag 24 oktober 2010 16:52 schreef Necrodeath het volgende:
Lol.
Liep even rond in Hidden Valley, opeens zag ik iets vaags toen ik op een steen stond, maar kon het niet zien als ik gewoon op de grond stond.
Nieuwsgierig als ik ben ff TCL in de console getypt (noclip), om erboven te kunnen hangen.
Resultaat:
[ afbeelding ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Gary![]()
Ben nu even uit New Vegas om een level up te gaan en mn speech te trainen
I want to bla bla bla![]()
Ook doorheen voor de eerste keer. 26,2 uur over gedaan.
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor wapens gebruiken jullie het meest?
De wapens die ik nu gebruik zijn maar vrij matig ten opzichte van Fallout 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Komt vast wel weer een DLC voor.Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ook doorheen voor de eerste keer. 26,2 uur over gedaan.
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.![]()
quote:Dat weet ik niet, aangezien bethesda ook al met een "officiële" Fallout 4 bezig is.Op zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vast wel weer een DLC voor.
Mogen ze ook wel mee kappen want klopt ook helemaal niets meer van.Fallout 1 en 2 klopten nog, toen had je tactics (budspel), en brotherhood of steel (playstation). Dan komt opeens 3, met allerlei DLCs. Dan krijg je New Vegas (wat gewoon een volle game is, kan je moeilijk omheen) en dan straks weer Fallout 4.
Zo doen ze ook een beetje alsof New Vegas dan een beetje zo'n "tussengame" is terwijl ik hem beter vind dan 3 en eigenlijk ook officiëler gezien het ontwikkelteam.
[ Bericht 8% gewijzigd door Netherlander op 24-10-2010 17:55:59 ]![]()
Kleine vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ach, tussen GTA III en IV zaten ook volwaardige games, Vice City en San Andreas. Een beetje afwisseling misschien?Op zondag 24 oktober 2010 17:50 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien bethesda ook al met een "officiële" Fallout 4 bezig is.
Mogen ze ook wel mee kappen want klopt ook helemaal niets meer van.Fallout 1 en 2 klopten nog, toen had je tactics (budspel), en brotherhood of steel (playstation). Dan komt opeens 3, met allerlei DLCs. Dan krijg je New Vegas (wat gewoon een volle game is, kan je moeilijk omheen) en dan straks weer Fallout 4.
Zo doen ze ook een beetje alsof New Vegas dan een beetje zo'n "tussengame" is terwijl ik hem beter vind dan 3 en eigenlijk ook officiëler gezien het ontwikkelteam.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Help![]()
Helios factory missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vraag icm met helios fabriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef sk888er het volgende:
Help![]()
Helios factory missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vraag icm met helios fabriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: