abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:26:22 #26
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87909721
Gawie?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87911042
Waaaarom is het zo onmogelijk om vroegtijdig naar vegas te gaan, ik zie het liggen, prachtig in het donker, vanaf de begraafplaats, maar er ook komen is onmogelijk :( (eerst radscropions en dan die grote rotbeesten (deadclaws?))
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:26 #28
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87911167
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Waaaarom is het zo onmogelijk om vroegtijdig naar vegas te gaan, ik zie het liggen, prachtig in het donker, vanaf de begraafplaats, maar er ook komen is onmogelijk :( (eerst radscropions en dan die grote rotbeesten (deadclaws?))
tip: freeside>kings>new vegas
pi_87911877
Vraagje. Antwoord zou wel fijn zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87912124
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef FreezePop het volgende:
Vraagje. Antwoord zou wel fijn zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen de spoilers nou TITELS geeft dan weet ik ook of ik kan openen en antwoord kan geven, spoilers open ik nu gewoon standaard niet en misschien had ik anders het antwoord wel!!!

Kan dit anders misschien gewoon in de op:

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 01:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

FF centraal: als iedereen nou de spoilers een titel geeft dan weet ik ook of ik ze kan openen ja of nee :P

Dat doe je zo:

1[spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler]

pi_87912156
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als iedereen de spoilers nou TITELS geeft dan weet ik ook of ik kan openen en antwoord kan geven, spoilers open ik nu gewoon standaard niet en misschien had ik anders het antwoord wel!!!

Kan dit anders misschien gewoon in de op:
[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord geven.
pi_87912292
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord geven.
Ik ga m niet openen, omdat ik misschien niet ben waar het over gaat, maar dat weet ik dus niet, omdat jij geen titel geeft waar in het spel de spoiler zich bevind.

edit: heb het in de wiki op gezet, asociaal dat ik ben :)
pi_87912904
OP verandert op verzoek van delano.888
pi_87912950
quote:
6s.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
OP verandert op verzoek van delano.888
Tof, dankje! Hoop dat het helpt :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:31:43 #35
28033 Pek
je moet wat
pi_87913692
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.
Fallout 1 en 2 hadden ook gewoon een einde.

Bethesda staat bekend om zijn "open ended games" (Morrowind, Oblivion), vandaar dat de fanbase begon te joelen toen er in Fallout 3 ineens een eind was, maar deze jongens van Obsidian zijn in een heleboel dingen terug gegaan naar 1 en 2, erg tof moet ik zeggen, veel beter dan 3, maar dat is mijn mening. _O_

Voor de PC is er trouwens al een mod die je gewoon door laat spelen ;)
Disclaimer: zelf niet getest, dus don't shoot the messenger :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door Pek op 24-10-2010 21:43:00 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:20:42 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_87916668
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:12 schreef FreezePop het volgende:
Kleine vraag
SPOILER
SPOILER
Het is trouwens wel echt een Obsidian game, in FO3 was het duidelijk wat goed/slecht was, hier is het bijna allemaal een groot grijs gebied en mag je het zelf een beetje invullen.
pi_87917202
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Fallout 1 en 2 hadden ook gewoon een einde.

Bethesda staat bekend om zijn "open ended games" (Morrowind, Oblivion), vandaar dat de fanbase begon te joelen toen er in Fallout 3 ineens een eind was, maar deze jongens van Obsidian zijn in een heleboel dingen terug gegaan naar 1 en 2, erg tof moet ik zeggen, veel beter dan 3, maar dat is mijn mening. _O_

Voor de PC is er trouwens al een mod die je gewoon door laat spelen ;)
Disclaimer: zelf niet getest, dus don't shoot the messenger :{w
Fallout 1 wel ja. Fallout 2 niet hoor. Aan het eind kreeg je gewoon de vraag of je door wou.
Hoe Fallout in elkaar steekt hoef je mij geen les over te geven, speel het al sinds deel 1. :P Durf mezelf gerust een veteraan te noemen als het op Fallout aan komt. Fallout Tactics en dat gedrocht op de playstation vormen daar een uitzondering op.

Beter dan 3 wel, veel beter zou ik het niet willen noemen want 3 had het Fallout gevoel ook prima weten te vertalen wat mij betreft. Ze hebben in NV wat van die "muziek" uit 1 en 2 terrugbracht. Kreeg ik wel warme kriebels van. Verder zag ik niet zo achterlijk veel verschil met 3. In die optiek is NV zelfs een beetje een teleurstelling want ik had echt meer van 1 en 2 verwacht dan die paar overduidelijke referenties.

Geef het nogsteeds de prijs voor game van het jaar, maar toch. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Netherlander op 24-10-2010 22:38:29 ]
pi_87918575
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Word geen Boone voor mij dan :/... Of ik trek dat NCR pakje aan :)
Gaat dat werken eigenlijk ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87919036
Ik snap er nog steeds de balen niet van :') NCR helpen gaat hem niet worden denk ik, maar ook niet the legion. Wat gebeurt er dan? :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:09:59 #40
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87919288
Geen idee....
SPOILER: new-vegas-is-fan-mij!
En met legion wil ik zoiezo niet verder.
pi_87919796
Op de strip gearriveerd. Een shitload aan quests erbij gekregen, kan dus nog wel ff door.. 16 uur in 2 dagen :P Beetje bizar (voor mijn doen)

Heb nu 4 mogelijke followers, waarvan er 2 "on hold" staan. 8-)
pi_87919874
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik snap er nog steeds de balen niet van :') NCR helpen gaat hem niet worden denk ik, maar ook niet the legion. Wat gebeurt er dan? :')
Volgens mij zijn er wel andere facties die je kunnen helpen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87919923
Weet iemand trouwens nog ergens een setje Spiked Knuckled oid te vinden? Wil er ook 1 voor Boone. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87919943
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Silv het volgende:
Weet iemand trouwens nog ergens een setje Spiked Knuckled oid te vinden? Wil er ook 1 voor Boone. :P
Ik heb er wel eentje voor je.. Kope! :P Ik heb laatst nog een setje van een Fiend afgepikt toen ik richting New Vegas ging vanuit Novac kwam ik ze vrij gauw tegen. Maar das compleet random denk ik.
pi_87920534
NCR is me toch een stelletje hypocriete mercenaries die net doen of ze vrede brengen maar uiteindelijk toch martial law gebruiken. Lijkt net Bagdad met die lui aan de macht. Caesar's groepje malloten is ook niet veel beter.

Dillemma's, dilemma's :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_87920897
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
NCR is me toch een stelletje hypocriete mercenaries die net doen of ze vrede brengen maar uiteindelijk toch martial law gebruiken. Lijkt net Bagdad met die lui aan de macht. Caesar's groepje malloten is ook niet veel beter.

Dillemma's, dilemma's :')
NCR had ik nog het meeste mee op.

SPOILER
pi_87921270
Fuck zeg die fallout wikia is heeel handig...
pi_87921342
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef Silv het volgende:
Aurelius of Phoenix heeft een speciaal setje dog tag fists in zijn huisje in Cottonwood Cove. Vanavond nog even langs geweest om ze allemaal neer te schieten ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:11:25 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87921592
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef Netherlander het volgende:
Ook doorheen voor de eerste keer. 26,2 uur over gedaan. :')
Ze moeten weer even fiksen dat het spel "stopt". Dat begrepen ze bij Fallout 3 ook toen ze gingen expanden, waarom het nu weer anders is... Beetje jammer.
Nee dit hebben ze expres gedaan omdat het bijna onmogelijk is om de verandering te laten zien van wat je op het laatst hebt gedaan qua story.

Ik bedoel bij Fallout 3 nou je had alles gedaan water gereinigd al die shit, en je gaat verder dan is er bijna geen fuck verandert ik bedoel nou dat meertje woohoo waar is de echte change die je hebt veroorzaakt?

Hier moet je gewoon straks bij DLC een save maken voordat je de laatste missie gaat doen en vanaf daar kun je chill je DLC enz spelen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87921874
Weet iemand hoe je weer neutral kan worden met de NCR? Had in het begin dat ik de NCR facilty tegen kwam en daar begon iedereen te schieten, dus nu haten ze mij :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')