quote:Yes, vergeten te melden. Dat hielp al iets.
quote:Eitje inderdaad. Moet makkelijk kunnen.Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef murp het volgende:
probeer dit eens:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Kan je nakijken of je pc het spel wel trekt.. (lijkt mij wel)
quote:Yes, die staan uit. Ik heb het idee dat dat niet het echte probleem is.Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Azreal het volgende:
De recommended requirements die hier genoemd worden, zijn behoorlijk wat zwaarder...
http://www.game-debate.co(...)llout:%20New%20Vegas
Heb je geprobeerd alle fancy graphics opties (antialiasing, anisotropic filtering, particles, etc) uit te zetten?
quote:Nieuwe update al gedownload? V-Sync uit/aan? Spel handmatig gestart? Deed Fallout 3 het wel soepel?Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Yes, die staan uit. Ik heb het idee dat dat niet het echte probleem is.
quote:Update download gaat automatisch (volgens de website), waar kan ik zien dat dat ook echt is gedaan?Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nieuwe update al gedownload? V-Sync uit/aan? Spel handmatig gestart? Deed Fallout 3 het wel soepel?
quote:Nieuwste drivers zijn natuurlijk gedownload. Ik zal even kijken welke DirectX versie ik draai, kan ik die ook terugdraaien?Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef FreezePop het volgende:
Heb je DirectX11? HIj werkt daar namelijk kut mee. Download de nieuwste drivers voor je videokaart.
quote:Hoe zit het met je geheugengebruik, is dat ook zo hoog in taakbeheer?Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef Monstarr het volgende:
Ik draai m op::
X2 5200+
4 gig ddr2
hd3650.
geen enkel performance probleem zelfs niet met 2x AA en een wat hogere detail.
quote:Omdat het spel vastloopt of omdat je niet weet hoe je verder moet?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Monstarr het volgende:
Geen idee, ik speel het niet meer omdat ik niet verder kwam bij een neger-ranger in een bunker.
quote:Geen idee hoe ik verder moest. Vond het hele spel sowieso een beetje tegenvallen t.o.v. Fallout 3.Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef ioko het volgende:
[..]
Omdat het spel vastloopt of omdat je niet weet hoe je verder moet?
quote:8800 gaat tot DX10. En dan moet TS nog Vista/7 hebben.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef FreezePop het volgende:
Heb je DirectX11? HIj werkt daar namelijk kut mee. Download de nieuwste drivers voor je videokaart.
quote:Mmm, wellicht ligt hier het probleem? Heb inderdaad Windows 7. Daar zit DX 11 in, dat gaat dus niet samen?Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
8800 gaat tot DX10. En dan moet TS nog Vista/7 hebben.
quote:Checken bij updates bij steam.Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Update download gaat automatisch (volgens de website), waar kan ik zien dat dat ook echt is gedaan?
Waar zet ik V-Sync uit?
Handmatig starten, hoe werkt dat?
Fallout 3 werkte goed: zie boven.
quote:Kan nergens zien of de update is geinstalleerd, maar dat gaat automatisch, dus lijkt me stug dat dat het is. Verder al je tips geprobeert, maar na 10/15 seconden vertraagd het spel toch.Op maandag 25 oktober 2010 22:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Checken bij updates bij steam.
v-sync kan bij opties staan, zo niet dan kan dat dus gewoon niet
Handmatig starten kan via de steam folder op je harde schijf, even doorspitten totdat je .exe-je vindt
quote:Thanks, ik heb dit geprobeerd, maar het haalt niets uit. Systeem blijft enorm vertragen.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:42 schreef Azreal het volgende:
Het schijnt een redelijk veel voorkomende bug te zijn die veroorzaakt wordt door DX10/11.
Linkje: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778
Geen flauw idee of het te vertrouwen is, maar volgens de beschrijving kun je de .dll file in je fallout folder planten en wordt fallout dan gedwongen DX 9 te gebruiken.
Helaas heb ik maar een sneue GF 6150 in m'n compu en, belangrijker, geen 50 euro over voor een spel als fallout new vegas, dus ik kan het niet voor je testen.
Mocht het werken dan ben ik uiteraard wel benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |