quote:Op de HDD krijg ik het ook niet werkend.Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik dat straks maar eens proberen.
quote:Nja een balanced character im het begin is wel handig, maar goed dat kun je ook nog aanpassen tijdens de gameOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Collectors edition guide gekocht, dikste boek bij mij thuis op dit momentgelijk een nieuw game begonnen, zoveel keuzes die je beter anders kan doen als je het weet (vooral qua skills enz)
quote:Mijn favo:
quote:Geniaal ding wel, die Pimp-Boy 3billionOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
'k Vind die ouwe pipboy prettiger kijken dan die met diamantjes ingelegde pimpboy die je op gegeven moment kunt krijgen.
quote:http://fallout.wikia.com/wiki/Cerulean_Robotics ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef sk888er het volgende:
Wat doe ik met deze pass?
Kan er helemaal niets over vinden op google.
[ afbeelding ]
quote:Ja daar heb ik die access pass dus gevonden, kan er alleen verder niets mee (heb elk hoekje al afgestruimd)Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn favo:
BIIIG IIIROOONNN
Ik kan het trouwens niet laten, maar elke keer als ik naar Black Mountain Radio luister zie ik The Joker voor me![]()
[..]
Geniaal ding wel, die Pimp-Boy 3billion
edit:
[..]
http://fallout.wikia.com/wiki/Cerulean_Robotics ?
quote:Wat je moet doen is gewoon even geduld hebben. Het spel is net uit. Geef de community eens een maand om al dit soort dingen uit te zoeken en ergens te verpakken op een mooie siteOp donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef sk888er het volgende:
Wat doe ik met deze pass?
Kan er helemaal niets over vinden op google.
[ afbeelding ]
quote:De meeste dingen staan toch al lang en breed uitgewerkt op de fallout wiki....Op donderdag 28 oktober 2010 08:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat je moet doen is gewoon even geduld hebben. Het spel is net uit. Geef de community eens een maand om al dit soort dingen uit te zoeken en ergens te verpakken op een mooie site
quote:Het staat er nu vaal heel simpel op en ik geloof niet dat alles er al op staat.Op donderdag 28 oktober 2010 08:47 schreef sk888er het volgende:
[..]
De meeste dingen staan toch al lang en breed uitgewerkt op de fallout wiki....
quote:Denk niet dat die er al is.Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is er al ergens een interactieve map van NV waar je alle locaties kan zien en die verwijzen naar meer info over die locatie? die mis ik nog in de wiki (of ik kan hem gewoon niet vinden).
quote:open console en typOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is er al ergens een interactieve map van NV waar je alle locaties kan zien en die verwijzen naar meer info over die locatie? die mis ik nog in de wiki (of ik kan hem gewoon niet vinden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef numero_uno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben toch maar weer verder gaan spelen
Even over Vault 3:is dit 3 of 34?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GVD! Ik wil kappen met werken en naar huis om verder te gaan!
[ Bericht 4% gewijzigd door numero_uno op 28-10-2010 15:20:15 ]- I'm buttwalking... is that a crime? -
Even over Vault 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even over Vault 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |