quote:Fixed.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Pek het volgende:
Hmmm, dit gaat jefamekarma kosten, als je zo doorgaat
quote:Mwoah, karma speelt maar een bijrol in deze editie, fame is de shizzle
quote:Inderdaad, ik vond ze gister voor het eerst.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
De Authority glasses zijn veel cooler dan de standaard sunglasses.
quote:Knalt hij er steeds uit? zo ja kijk even terug in dit topic. Daar staat een mogelijk oplossing die vrij simpel is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik kwam op The Strip voor ik de quest They went That-a-Way had gehaald. Game verpest, wat een infantiele ontwikkelaar
quote:Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens opOp zaterdag 30 oktober 2010 01:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Knalt hij er steeds uit? zo ja kijk even terug in dit topic. Daar staat een mogelijk oplossing die vrij simpel is.
quote:En dan is je game gelijk verpest?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens op
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee hij knalt er niet uit, maar als ik op The Strip komt is de quest automatisch voltooid zonder enige reden en het slaat helemaal nergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, waarom de game dan opeens 'verpest' is snap ik niet helemaal, goed je hebt een stukje gemist, maar het is nou niet een bijster groot stuk ofzo.Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nee, die quest was meteen gedaan op het moment dat ik The Strip binnenkwam, wat nergens op slaat wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, waarom de game dan opeens 'verpest' is snap ik niet helemaal, goed je hebt een stukje gemist, maar het is nou niet een bijster groot stuk ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn game verpest is, is ook overdreven, maar het is gewoon irritant dat het gebeurt. Morgen zal ik waarschijnlijk gewoon weer verder spelen
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, die quest was meteen gedaan op het moment dat ik The Strip binnenkwam, wat nergens op slaat wantDat is wel vreemd inderdaad dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mijn game verpest is, is ook overdreven, maar het is gewoon irritant dat het gebeurt. Morgen zal ik waarschijnlijk gewoon weer verder spelen
Ik schrok me net echt helemaal de pleuris...
Zat wat simpele sidequests te doen, paar fetch quests, niet heel boeiend.
Ergens in een grot, opeens een gate met Very Hard lock, een skelet erachter en een kist.
Net voor de grot level up gegaan en lockpick naar ongeveer 75 gebracht.
Mooi, dacht ik. Vault utility outfit aan (+5 repair/lockpick), en een Locksmith's Reader gelezen, en ik kon het slot openen. Lag een toffe gun naast het skelet, ik de pipboy openen om het te bekijken.
Even later pipboy weg, radio was net tussen twee liedjes in ofzo, was helemaal stil, en BOEM, opeens zie ik mijn ledemaat-loze romp met ongeveer 10.000km/u door de rotswand heen vliegen.
Bleek er dus een tripwire te zitten, die aan een Grenade Bouquet gekoppeld was, en met een Utility outfit aan heb je niet echt DT
Echt de eerste keer dat ik me zo het leplazarus schrok van een trap.
Wel een toffe reward thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog 1 vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:14 schreef numero_uno het volgende:
Dan nog 1 vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |