quote:Zeik niet!Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
Ik sta nog steeds niet tussen de vaste klanten
quote:Haha ik welOp zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Dat is een hint...Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Ik ook niet, hoor je mij janken?Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:
quote:Dat wordt juweelzaken overvallenOp zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook 450 euro van Postal Gold krijgen
quote:Ik mis nu al het feit dat ik geen eindejaarsuitkering meer krijg. Was 12% dit jaar....Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
quote:Dat is voor mij veel te weinig. Daar kan ik lang geen Orange stack voor kopen.Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
quote:Ik kan ook wel meer gebruiken, maar dan kan ik in ieder geval een fatsoenlijke buizenversterker kopen.Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is voor mij veel te weinig. Daar kan ik lang geen Orange stack voor kopen.
quote:Ik kan je aanraden je voor die tijd wat voor te bereiden op de stijl/nummers die ze spelen.Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Braddie het volgende:
Meh...
Dinsdag jammen met (waarschijnlijk) een bandje waar ik in kom.
Neem de Brian May mee en de PSR-8000 waarschijnlijk, zie wel hoe en wat!
quote:Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.Op zondag 24 oktober 2010 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden je voor die tijd wat voor te bereiden op de stijl/nummers die ze spelen.
quote:Dean, als je dat doet eh, neem je dan ook wat juwelen voor mij mee?
quote:Maarja, tussen goed vinden en dat soort muziek spelen zit verschil. Ik vind Hetfield goed, maar kom nog lang niet in de buurtOp zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.
Led Zeppelin is favoriet van hem, en dat komt goed uit want ik vind Plant waanzinnig goed, dus dat komt al overeen.
quote:Niks spelen op deze zondag... alles ligt nog in de aanhanger of het hok onder de oefenruimte en geen zin het op te halen...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks spelen op deze zondag... alles ligt nog in de aanhanger of het hok onder de oefenruimte en geen zin het op te halen...
quote:Nee ok dat is zo.Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, tussen goed vinden en dat soort muziek spelen zit verschil. Ik vind Hetfield goed, maar kom nog lang niet in de buurt
Succes in ieder geval, hou ons op de hoogte
quote:idd dat is écht:Op zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok dat is zo.
Ik vind Brian May goed, en nja... eh...
quote:Neuh, hoezo?
quote:is net zoiets als scenepoints, je moet het verdienenOp zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Hulde voor de Senheiser HD 25 sp!Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hulde voor de gesloten hoofdtelefoon![]()
![]()
Net weer gebruik van gemaakt
quote:SenheiserOp zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hulde voor de Senheiser HD 25 sp!
quote:Vet manOp zondag 24 oktober 2010 14:32 schreef Cynic het volgende:
En vandaag deed de koptelefoon het weer gewoon. Dan ga ik ook niet opnieuw solderen
Misschien vanavond nog een beetje muziek maken, voorzichtig alvast wat guidetracks maken voor de studioplannetjes eind dit jaar.
quote:Solderen lijkt me sowieso kloteOp zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man
En koptelefoon solderen is echt klote, geloof me maar
quote:Ach, hoofdtelefoons is net als met gitaren en versterkers. Allemaal een eigen sound/karakteristiek waar je van moet houden. Gewoon testen en zelf ervaren.Op zondag 24 oktober 2010 14:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik binnenkort m'n Iphone heb wordt het ook tijd voor een koptelefoon, heb alleen geen idee wat nou goed is en wat niet. De ene vind Sennheiser een goed merk en de ander juist helemaal niet. Volgens mij zijn AKG/Sony/Pioneer wel degelijke merken qua hoofdtelefoons?
quote:Je zal niet de eerste zijn wiens spullen gejat worden!
quote:Nee man, is fantastisch
quote:Oefenruimte is bij ouders, op zolder. En de aanhanger staat in de garageOp zondag 24 oktober 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn wiens spullen gejat worden!
quote:Ok, dan is het goed...Op zondag 24 oktober 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oefenruimte is bij ouders, op zolder. En de aanhanger staat in de garage
quote:Ja, anders liet ik de zooi daar echt niet achter hoor
quote:Hé, niet op de zaken vooruit lopen hè! Die komt pas over een dikke maand.
quote:Heb jij dat gespeeld? Met een looper ofzo? Klinkt echt vet namelijk!Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Het geluid van een Roland Cube, blijft modderig:
</linkdump>
quote:Ik heb het sowieso niet zo van een Roland Cube.Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Het geluid van een Roland Cube, blijft modderig:
</linkdump>
quote:Maar de microcube is 1000x beter dan de spider enne enne oja ik ben fan van Slash en ook al bijna zo goed als hij nja nog niet helemaal maar ik heb niet heel lang geoefend maar het gaat wel lekker en de bends lukken ook al bijnaOp zondag 24 oktober 2010 15:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo van een Roland Cube.
quote:Nu weten we het welOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar de microcube is 1000x beter dan de spider enne enne oja ik ben fan van Slash en ook al bijna zo goed als hij nja nog niet helemaal maar ik heb niet heel lang geoefend maar het gaat wel lekker en de bends lukken ook al bijna
quote:Dat valt ook maar te bezien: omdat je niet tussen de vaste klanten staat, zijn er misschien mensen die je niet kennen.
quote:oude Roland versterkersOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar de microcube is 1000x beter dan de spider enne enne oja ik ben fan van Slash en ook al bijna zo goed als hij nja nog niet helemaal maar ik heb niet heel lang geoefend maar het gaat wel lekker en de bends lukken ook al bijna
quote:U zijt genezen, een wonder zeg ik u!Op zondag 24 oktober 2010 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, terug na een weekendje Düsseldorf
Het valt bij mij de laatste tijd mee qua GAS, ben ik nu ziek?
quote:Ik ben nog niet overtuigd. Laat hem eens gitaarmarkt en marktplaats doorkijken. Als dat hem niks doet, dán ben ik overtuigd.Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
U zijt genezen, een wonder zeg ik u!
quote:Yup net ff geimproviseerd over een aantal akoorden.Op zondag 24 oktober 2010 15:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb jij dat gespeeld? Met een looper ofzo? Klinkt echt vet namelijk!
Het einde van je filmpje doet het trouwens niet
quote:idd, zo veel keus en zo moeilijk om een keuze te maken.Op zondag 24 oktober 2010 16:13 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Laat hem eens gitaarmarkt en marktplaats doorkijken. Als dat hem niks doet, dán ben ik overtuigd.
quote:Ik welOp zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik gun PSV gewoon geen 10-0 overwinning op Feyenoord, dat vind ik nog het ergste
quote:Hmmm apart. Is het meer een synth dan een gitaar dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef TeleluvR het volgende:
http://www.starrlabs.com/products/ztars/z6-series
quote:Ik heb d'r een.Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Iemand91 het volgende:
Niemand anders in desperate need off a kleine (buizen)versterker met clean geluid?
quote:Ik kijken in je profiel of die daar toevallig tussenstond, wie kom ik tegen
quote:Crate V5 en ja... het klinkt als een versterker van 100 euroOp zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kijken in je profiel of die daar toevallig tussenstond, wie kom ik tegen![]()
Maar wat heb je en hoe bevalt het?
quote:Nee ik raad 'm niet echt aan, ik raad sowieso geen buizenversterker van 100 euro aan... denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
Dus je raadt het niet aan? Vergeleken met een Fender Mustang I, Harley Benton GA5, Epiphone Valve Special, Vox Pathfinder 10, Fender Champion 600, Fender Bronco (welke op internet wel degelijk positief beoordeeld wordt).
Ik weet het, niet allemaal buizen, maar de Fender Mustang I trekt me ook wel opzich, kan wat mee experimenteren. Maar een klein buizenampje is misschien ook niet mis, alleen minder 'soorten' geluid zeg maar.
quote:Is dat zo'n goed merk dan? Heb daar namelijk niet echt de indruk van.Op zondag 24 oktober 2010 18:11 schreef TeleluvR het volgende:
Gek, ik zou wel voor Harley Benton gaan, veel bang for buck!
quote:Een groot deel van HB (GA5 e.d.) reeks is een 1:1 kopie van Epiphone, dus ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn ten opzichte van Epiphone...Op zondag 24 oktober 2010 18:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat zo'n goed merk dan? Heb daar namelijk niet echt de indruk van.
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een groot deel van HB (GA5 e.d.) reeks is een 1:1 kopie van Epiphone, dus ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn ten opzichte van Epiphone...
quote:Kijken met je ogen en bijv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Harley_Benton
quote:De productie vindt plaats in China bij OEM-fabrikant Saein waar ook producten voor Ibanez, Epiphone en Peavey gemaakt worden.
Een aantal producten zijn rebrands zoals de Harley Benton GA5 valve combo, die oorspronkelijk geproduceerd werd onder de naam Epiphone Valve Junior combo 2.
quote:Dan zijn ze dus behoorlijk slechter geworden. De Crate V8 (z'n voorganger) klinkt namelijk te gek.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Crate V5 en ja... het klinkt als een versterker van 100 euromeer kan ik er niet van zeggen. Is niet bijzonder goed maar doet 't nét voor mij.
quote:Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.Op zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
Dus je raadt het niet aan? Vergeleken met een Fender Mustang I, Harley Benton GA5, Epiphone Valve Special, Vox Pathfinder 10, Fender Champion 600, Fender Bronco (welke op internet wel degelijk positief beoordeeld wordt).
Ik weet het, niet allemaal buizen, maar de Fender Mustang I trekt me ook wel opzich, kan wat mee experimenteren. Maar een klein buizenampje is misschien ook niet mis, alleen minder 'soorten' geluid zeg maar.
quote:Alleen de head?Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.
quote:Dan ga ik liever voor tweedehands Special voor ¤100, heeft net wat meer instellingsmogelijkheden.Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.
quote:Dat neem ik inderdaad mee, 't schijnt een kwaal te zijn van die Epiphones.
quote:Ik vind Händel goed, dus ik begin morgen in een barokorkest!Op zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.
Led Zeppelin is favoriet van hem, en dat komt goed uit want ik vind Plant waanzinnig goed, dus dat komt al overeen.
quote:Cool, mag ik meedoen?Op zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind Händel goed, dus ik begin morgen in een barokorkest!
quote:Player.
quote:en ik maar denken dat er alleen maar autisten hier rondliepen
quote:Nouja, ik had hem laatst dus al gesoldeerd, best pittig inderdaad. Maar van de week had-ie weer wat kuren, ik zal binnenkort weer aan de slag moeten vrees ik.Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man
En koptelefoon solderen is echt klote, geloof me maar
quote:Dinsdag ga ik met een vriend van me(waarmee ik waarschijnlijk in een band ga) wat opnemen.Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Nog geneukt ?Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Neen, helaas.
quote:Volgende keer zet jij haar gewoon aan het aanrecht, moet ze risotto koken. Kun jij lekker bassen terwijl niemand je stoort.Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef KaMo het volgende:
Wel pijnlijk hoe ze bepaalde dingen beter speelde dan ik
quote:Ik zeg doen!Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Er is pas een basmeisje aangenomen op mijn werk (ja als programmeur..uh..programmeuse). Weet alleen dat ze metal speelt op een Yamaha. Ben benieuwd
.
quote:Ja en meisjes die metal luisteren ookOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigdOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Braddie het volgende:
Meh...
Dinsdag jammen met (waarschijnlijk) een bandje waar ik in kom.
Neem de Brian May mee en de PSR-8000 waarschijnlijk, zie wel hoe en wat!
quote:Ik ben meer van de pijpenOp maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef Iemand91 het volgende:
oh nee, wat heb ik mezelf aangedaan, ik ben buizenverslaafd:
Wanna wanna wanna
:
Nixie Clock:
[ ]
Buizenversterker voor hifi:
[ afbeelding ]
En dan nog eventueel een buizenbak voor de gitaar.
Ik ben verpest voor het leven...
quote:nee hoor, ik negeer het gewoonOp zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!
quote:Moggèl
quote:Hoe geil.. die chick met een PRSOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en meisjes die metal luisteren ook![]()
Orianthi niet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Voor mij is het nog steeds avond. Of wacht, hoe zit dat nou precies als je een nacht niet slaapt?
quote:Vanaf 6u begint het weer morgen te worden;)Op maandag 25 oktober 2010 08:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds avond. Of wacht, hoe zit dat nou precies als je een nacht niet slaapt?
quote:Dat is midden in de nacht man, maak daar maar een uur of 8 van...Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vanaf 6u begint het weer morgen te worden;)
quote:Ik heb vandaag het eerste tentamen in mijn dikke 4 jaar hbo geschiedenis, jeejOp maandag 25 oktober 2010 11:53 schreef Iemand91 het volgende:
môge, 3 tentamens deze week. Daarnaast maar 'ns gaan bedenken óf ik een versterker ga halen en zo ja; welke....
quote:EERSTE???Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het eerste tentamen in mijn dikke 4 jaar hbo geschiedenis, jeejSucces!
quote:Pre Lawsuit IbanezOp maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=132796
nice
quote:Ik ben 19, wat is een Gobson?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
nice
quote:Ik vind ook alleen die originele 50'er jaren mooi. Maar dit was gewoon een lekkere gitaarOp maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik blijf het maar helemaal niks vinden die goldtops
MAar dat is typisch een gevalletje; of je haat het of je vindt het geweldig
quote:Ik dacht eraan om een klein versterkertje voor slaapkamer niveau erbij te doen. M'n marshall is way to big en staat altijd op volume 1. Stijl is Clapton / Dire Straits / Mark Knopfler maar ook af en toe is bijvoorbeeld Beat it van Michael Jackson. Maar meeste wil ik toch het eerdergenoemde. Dus als clean prachtig is en de distortion minder vind ik dat niet erg.
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen die originele 50'er jaren mooi. Maar dit was gewoon een lekkere gitaar
quote:Mja, tijdens muziektherapie geen tentamens gehad (wel performance assessments ed). Was nu stom tentamen, lastige vraagstelling.Op maandag 25 oktober 2010 11:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EERSTE???![]()
't is mijn (ff nadenken, wil niet, dan maar gokken) 10e - 13e o.i.d. in mijn 2e studiejaar....
quote:Ik ben een gigantische beginner en heb er de laatste tijd veel te weinig tijd aan besteed, wegens studie etc. (moet nu eigenlijk ook leren voor de komende tentamens). Stijl zal zich zeker nog moeten ontwikkelen, smaak niet echt. Die ligt al jaren in hetzelfde gebied.Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Als je een klein buizenbakkie kunt vinden met jouw geluid, zou ik dat eerder doen dan zo'n Mustang met x100 mogelijkheden. Maar, weet niet hoe lang je speelt, als je stijl en smaak zich nog aan het ontwikkelen zijn, kun je beter wel voor iets kiezen waar je veel kanten mee op kan.
quote:Ik gok dat dat minsten zo lastig/voorbereiding kost als schriftelijk tentamen...Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, tijdens muziektherapie geen tentamens gehad (wel performance assessments ed). Was nu stom tentamen, lastige vraagstelling.
Zo maar even kinderliedjes gaan oefenen voor de buitenschoolse opvang
quote:Klopt ja, alleen had ik dus al super lang geen schriftelijke toets meer gehadOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat minsten zo lastig/voorbereiding kost als schriftelijk tentamen...
quote:De beste manier om er achter te komen is nog altijd een aantal versterkers uitproberen.Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben een gigantische beginner en heb er de laatste tijd veel te weinig tijd aan besteed, wegens studie etc. (moet nu eigenlijk ook leren voor de komende tentamens). Stijl zal zich zeker nog moeten ontwikkelen, smaak niet echt. Die ligt al jaren in hetzelfde gebied.
Een buizenversterker (mits die goed klinkt, en dat doen ze volgens reviews eigenlijk allemaal wel) is gewoon erg gaaf, en als er de toon uitkomt die je mooi vind, prima. Verder kun je er vaak ook niet veel aan veranderen en dat is alleen maar mooi, want zie mezelf als snel meer aan de versterker de settings te veranderen dan écht gitaar (leren) spelen.
Maar zo'n Fender Mustang kun je opzich ook gewoon op (bijv.) twin reverb zetten en niet meer naar omkijken. Plus je hebt minder last van de bekende buizen'problemen' als vervangen, afkoelen, opwarmen etc.
quote:precies, lekker uitproberen! De voorpret is de helft van de lol!!Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De beste manier om er achter te komen is nog altijd een aantal versterkers uitproberen.
Trek er een zaterdag voor uit en ga naar een winkel om dat te gaan doen.
quote:Maar vaak ook verschrikkelijk frustrerend.Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
precies, lekker uitproberen! De voorpret is de helft van de lol!!
quote:vind je?!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar vaak ook verschrikkelijk frustrerend.
quote:Dat ook en omdat geen enkele winkel alle versterkers heeft staan die je wilt proberen.Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat je ze niet allemaal kunt meenemen
quote:Veel te duur in deze staat!Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
nice
quote:Hij is idd wat aan de prijs.Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel te duur in deze staat!
Ik ken iemand die minder heeft betaald voor eentje in orginele staat!
quote:lekker, als je van poolse hoertjes houdt..Op zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en meisjes die metal luisteren ook![]()
Orianthi niet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:lekker, als je een mannelijke hetero bentOp maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
L
[..]
lekker, als je van poolse hoertjes houdt..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat je ze niet allemaal kunt meenemen
quote:Hier is ie echt vet veel sneller!Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die beta loopt zo traag als een oma bij de 100m sprint bij mij
quote:Te lelijk en te duur!
quote:Oh dear oh dear!
quote:Lelijk is het nieuwe mooi
quote:Ik word in! Wat zal mijn vriendin daarvan vinden!Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lelijk is het nieuwe mooi![]()
* Maar er zijn grenzen
quote:Haha, gaaf ding. Had hem al eens gezien op dumpert ofzoOp maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
Jongens, het was leuk in de topic al die jaren, maar ik heb een nieuwe hobby:
quote:Auto´s zijn niet goedkoopOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een goedkope kleine betrouwbare auto die fucking goedkoop is om m'n zooi heen en weer te slepen naar optredens
Iemand een idee wat ik (zo goedkoop mogelijk) kwijt ben voor een degelijke auto
quote:Goedkoop en degelijk gaan over het algemeen niet samen, of je moet keiveel geluk hebben. Auto kost je zo opeens 200-300 euro in de maand, als je er ook nog mee wil rijden!Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een goedkope kleine betrouwbare auto die fucking goedkoop is om m'n zooi heen en weer te slepen naar optredens
quote:nog niks interessantsOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Cynic het volgende:
Muziekzooi (een eerste selectie):
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Cynic het volgende:
Muziekzooi (een eerste selectie):
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:Als ie werkt op mijn platenspeler, verkocht!De dvd is regiovrij en kan dus op elk apparaat afgespeeld worden.
quote:Onderhoud zelf doenOp maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop en degelijk gaan over het algemeen niet samen, of je moet keiveel geluk hebben. Auto kost je zo opeens 200-300 euro in de maand, als je er ook nog mee wil rijden!
Bij zitten de kosten op ongeveer 150-200/maand voor 1500km, en dan moet je je beurten/onderhoud nog gedaan worden!
quote:En zijn dan opeens je onderdelen gratis?Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Onderhoud zelf doenIk ben daar ook ooit gewoon aan begonnen
quote:Neuh, maar dan heb je wel de kosten wat meer zelf in de handOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En zijn dan opeens je onderdelen gratis?
Ik doe 95% ook zelf... maar het moet wel te doen zijn!
quote:Golf 2 diesel. Onverwoestbaar.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:En die linker is net Ares zelf!Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Die rechts is net de vriendin van Ares
quote:Was het maar zo'n feest
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is inderdaad mooi twee lettergrepen
quote:Goed!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:26 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalenMartin DC-16RGTE
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:26 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalenMartin DC-16RGTE
quote:ben nergens naar op zoek, stiekum ook geen geld om uit te geven
quote:Not even closeOp maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Die rechts is net de vriendin van Ares
quote:dan heb ik een best mooi figuur gekregen, dank je welOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
En die linker is net Ares zelf!![]()
Versche snaren op m'n Tele.. Heerlijk!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de bandnaam staat vast, nu het logo ding nog ontwerpen
Dit heb ik tot nu toe als een idee, iemand op/aanmerkingen, of totaal andere ideeen ? Alles is welkom
[ afbeelding ]
quote:Op [url= 3SPD6038008://forum.fok.nl/topic/1549122/5/51#87967300]dinsdag 26 oktober 2010 07:50[/url] schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk direct aan mijn distortion
![]()
[ afbeelding ]
quote:Leuk speelgoed ja!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef guitarist het volgende:
iPad!![]()
[ afbeelding ]
http://dl.dropbox.com/u/11887964/Sample%2025-10.wav
quote:
quote:Ik wil m.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef Spelvout het volgende:
Voor nieuwelingen misschien?
[TK] Gitaar, versterker, psp, htc touch2
quote:Ja, die wilde ik nog opnieuw doen, maar ze had hem al online gezet.
quote:Ja ik hoor geen bas, op het moment dat niemand speelt hoor je wat raar getik wat erop moet wijzen dat iemand op een bas aan het spelen is. Maar ik zou dat opnieuw doen jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik nog opnieuw doen, maar ze had hem al online gezet.
Ik heb ook de drums geprogrammeerd en de solo tijdens mijn foto's
En het akkoordenschema heb ik geschreven ()
quote:Nieuwe snaren trekken toch altijd harder?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef DrD00m het volgende:
Geen GHS boomers meer voor deze jongen
Ken vanmiddag weer een nieuw setje snaren kopen gvd
eerst springt de B snaar bij het stemmechaniek tijdens het aandraaien van de snaar. Niet eens in de buurt van B en *tjoinggg* , gebroken.. -__-
Hup, 2e setje aanbreken voor die snaar. Blijken trekken die snaren veel minder aan mn floyd rose te trekken waardoor die nu helemaal naar beneden hangt, er is dus blijkbaar een flink verschil tussen 0.10 van GHS en 0.10 Ernie Ball (slinky tops heavy bottoms). Ik ga niet voor heel even mijn floyd rose weer aanpassen voor dit setje snaren.
I IS MAD
quote:Die onderste vind ik het gaafsteOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie beter, met of zonder raster erin, letters iets lichter of zwaarder beschadigd?
[ afbeelding ]
quote:wat kan je daar nou precies mee ?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef CoiLive het volgende:
Line 6 M13 in de verkoop, binnenkort een Digitech Eleven Rack! Ben nieuwsgierig!
[ afbeelding ]
quote:Hm, in mijn ervaring niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nieuwe snaren trekken toch altijd harder?
En bedankt voor de tips, en op die bends ga ik letten
quote:RasterOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie beter?
quote:Ik stem ook op raster, maar dan wel de F wat minder beschadigd!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee mooi, ik vind de onderste ook het tofsteenige risico is dat het op een andere achtergrond wat druk kan worden, maar voor die optie kan je in principe wel 2 verschillende logos hebben 1 met en 1 zonder raster
quote:Zou ik ook gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die F dan zoals op die eerste idd
[ afbeelding ]
quote:Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
Is dit trouwens je nieuwe bandnaam? of bestaat Too loud niet meer?
quote:Kom maar op met die cdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.
http://www13.speedyshare.(...)wnload/intording.mp3
Deze stijl dus
quote:Oke, dit was mijn dagelijkse wtf moment.
quote:Slaggitaar gaat redelijk met handschoenen... soleren wordt lastiger, tegen het ondoenlijke aan!Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk spelen zo met handschoenen.
quote:de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:Wat een kutstreek!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...
quote:Moet je met je muis onder het postnummer staan.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Aresdreams het volgende:
waar zijn de edit en quote knopjes?
quote:Mensen die niet kunnen quoten hebben een adblocker aanstaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:Ik kan het wel en heb ook een adblockerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen quoten hebben een adblocker aanstaan.
quote:TR geplaatst, veel plezier met je ban.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan het wel en heb ook een adblocker.
quote:InderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TR geplaatst, veel plezier met je ban.
quote:R.I.P. WitchOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:Ik zou niet weten wat ik hierop met flash midst! YouTube is tegenwoordig gewoon h.264 video, veel smelled en stabieler dan flash!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ipad mist iets van swype ofzo vind ik! verder wel geinig apparaatjeen jammer dat ze adobe niet willen ondersteunen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hierop met flash midst! YouTube is tegenwoordig gewoon h.264 video, veel smelled en stabieler dan flash!
quote:Je was mij voor...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Je spelling gaat er ook op vooruit zie ik.
quote:Aha je kan idd fok toevoegen aan de ignore lijstOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...
Vandaar een oud account uit de sloot gevist.
quote:Toetsenbord stond nog op Engels. Heaumeaux!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Je spelling gaat er ook op vooruit zie ik.
quote:thx voor de tipOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
Modern Family net![]()
Met Ed - Al Bundy - O'Neill
quote:
quote:dat raakt natuurlijk kant noch wal! flash doet meer dan video, en adobe air ondersteuning lijkt ook nog ver weg denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hierop met flash midst! YouTube is tegenwoordig gewoon h.264 video, veel smelled en stabieler dan flash!
quote:Wat een slap excuus. Je bewijst gewoon dat een haakarmpje tot brak typen gaat leidenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
quote:Ik niet. Ik kan al prima slapen 's nachts.
quote:En deze dan ?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan al prima slapen 's nachts.
quote:Er is veel behoorderlijke muziek uit de jaren 60 en 70
quote:Young met Crosby Stills and Nash
quote:
quote:Vette shit!
quote:Haha, toch wel? Je had ze toch afgezegd?Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef m0ridin het volgende:
Weeeeeeeeeee! Als het goed is komen vandaag eindelijk mn effectpedaaltjes aan van de musicstore. Gisteren opgestuurd en als het goed is vandaag geleverd... Eindelijk!
quote:Ja het is een vette kat die net 1 meter heeft gerendOp woensdag 27 oktober 2010 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Tof
Hij gaat wel iets te snel alleen. Maar misschien hebben dikke katten wel een heel hoog hartritme
quote:Nee niet echt alleen basic dingenOp woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vette shit!
Ben je goed in After Effects? Kan je het zebrapadlogo animeren?
quote:Whehe, ja... had de eerste keer niet goed gekeken naar wat ik besteld had waardoor ik sommige pedalen dubbel had, ook had ik toen geen adapterszut besteld voor de stroom... die dus geannuleerd. Daarna (toen ik zeker wist dat het geannuleerd was) opnieuw de goeie dingen besteldOp woensdag 27 oktober 2010 13:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha, toch wel? Je had ze toch afgezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |