quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hierop met flash midst! YouTube is tegenwoordig gewoon h.264 video, veel smelled en stabieler dan flash!
quote:Je was mij voor...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Je spelling gaat er ook op vooruit zie ik.
quote:Aha je kan idd fok toevoegen aan de ignore lijstOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan het wel en heb ook een adblocker.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...
Vandaar een oud account uit de sloot gevist.

quote:Toetsenbord stond nog op Engels. Heaumeaux!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Je spelling gaat er ook op vooruit zie ik.
quote:thx voor de tipOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
Modern Family net![]()
Met Ed - Al Bundy - O'Neill
quote:
quote:dat raakt natuurlijk kant noch wal! flash doet meer dan video, en adobe air ondersteuning lijkt ook nog ver weg denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hierop met flash midst! YouTube is tegenwoordig gewoon h.264 video, veel smelled en stabieler dan flash!
quote:Wat een slap excuus. Je bewijst gewoon dat een haakarmpje tot brak typen gaat leidenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
quote:Ik niet. Ik kan al prima slapen 's nachts.
quote:En deze dan ?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan al prima slapen 's nachts.
quote:Er is veel behoorderlijke muziek uit de jaren 60 en 70
quote:Young met Crosby Stills and Nash
quote:
quote:Vette shit!
quote:Haha, toch wel? Je had ze toch afgezegd?Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef m0ridin het volgende:
Weeeeeeeeeee! Als het goed is komen vandaag eindelijk mn effectpedaaltjes aan van de musicstore. Gisteren opgestuurd en als het goed is vandaag geleverd... Eindelijk!
quote:Ja het is een vette kat die net 1 meter heeft gerendOp woensdag 27 oktober 2010 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Tof
Hij gaat wel iets te snel alleen. Maar misschien hebben dikke katten wel een heel hoog hartritme
quote:Nee niet echt alleen basic dingenOp woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vette shit!
Ben je goed in After Effects? Kan je het zebrapadlogo animeren?
quote:Whehe, ja... had de eerste keer niet goed gekeken naar wat ik besteld had waardoor ik sommige pedalen dubbel had, ook had ik toen geen adapterszut besteld voor de stroom... die dus geannuleerd. Daarna (toen ik zeker wist dat het geannuleerd was) opnieuw de goeie dingen besteldOp woensdag 27 oktober 2010 13:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha, toch wel? Je had ze toch afgezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |