quote:Dat ook en omdat geen enkele winkel alle versterkers heeft staan die je wilt proberen.Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat je ze niet allemaal kunt meenemen
quote:Veel te duur in deze staat!Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=132796
nice
quote:Hij is idd wat aan de prijs.Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel te duur in deze staat!
Ik ken iemand die minder heeft betaald voor eentje in orginele staat!
quote:lekker, als je van poolse hoertjes houdt..Op zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en meisjes die metal luisteren ook![]()
Orianthi niet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:lekker, als je een mannelijke hetero bentOp maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
L
[..]
lekker, als je van poolse hoertjes houdt..
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat je ze niet allemaal kunt meenemen
quote:Hier is ie echt vet veel sneller!Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die beta loopt zo traag als een oma bij de 100m sprint bij mij
quote:Te lelijk en te duur!
quote:Oh dear oh dear!
quote:Lelijk is het nieuwe mooi
quote:Ik word in! Wat zal mijn vriendin daarvan vinden!Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lelijk is het nieuwe mooi![]()
* Maar er zijn grenzen
quote:Haha, gaaf ding. Had hem al eens gezien op dumpert ofzoOp maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
Jongens, het was leuk in de topic al die jaren, maar ik heb een nieuwe hobby:
quote:Auto´s zijn niet goedkoopOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een goedkope kleine betrouwbare auto die fucking goedkoop is om m'n zooi heen en weer te slepen naar optredens
Iemand een idee wat ik (zo goedkoop mogelijk) kwijt ben voor een degelijke auto
quote:Goedkoop en degelijk gaan over het algemeen niet samen, of je moet keiveel geluk hebben. Auto kost je zo opeens 200-300 euro in de maand, als je er ook nog mee wil rijden!Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een goedkope kleine betrouwbare auto die fucking goedkoop is om m'n zooi heen en weer te slepen naar optredens
Iemand een idee wat ik (zo goedkoop mogelijk) kwijt ben voor een degelijke auto
quote:nog niks interessantsOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Cynic het volgende:
Muziekzooi (een eerste selectie):
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Cynic het volgende:
Muziekzooi (een eerste selectie):
http://verkopers.marktplaats.nl/1478623
quote:Als ie werkt op mijn platenspeler, verkocht!De dvd is regiovrij en kan dus op elk apparaat afgespeeld worden.
quote:Onderhoud zelf doenOp maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop en degelijk gaan over het algemeen niet samen, of je moet keiveel geluk hebben. Auto kost je zo opeens 200-300 euro in de maand, als je er ook nog mee wil rijden!
Bij zitten de kosten op ongeveer 150-200/maand voor 1500km, en dan moet je je beurten/onderhoud nog gedaan worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |