quote:Nouja, ik had hem laatst dus al gesoldeerd, best pittig inderdaad. Maar van de week had-ie weer wat kuren, ik zal binnenkort weer aan de slag moeten vrees ik.Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man
En koptelefoon solderen is echt klote, geloof me maar
quote:Dinsdag ga ik met een vriend van me(waarmee ik waarschijnlijk in een band ga) wat opnemen.Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Nog geneukt ?Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Neen, helaas.
quote:Volgende keer zet jij haar gewoon aan het aanrecht, moet ze risotto koken. Kun jij lekker bassen terwijl niemand je stoort.Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef KaMo het volgende:
Wel pijnlijk hoe ze bepaalde dingen beter speelde dan ik
quote:Ik zeg doen!Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Er is pas een basmeisje aangenomen op mijn werk (ja als programmeur..uh..programmeuse). Weet alleen dat ze metal speelt op een Yamaha. Ben benieuwd
.
quote:Ja en meisjes die metal luisteren ookOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigdOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Braddie het volgende:
Meh...
Dinsdag jammen met (waarschijnlijk) een bandje waar ik in kom.
Neem de Brian May mee en de PSR-8000 waarschijnlijk, zie wel hoe en wat!
quote:Ik ben meer van de pijpenOp maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef Iemand91 het volgende:
oh nee, wat heb ik mezelf aangedaan, ik ben buizenverslaafd:
Wanna wanna wanna
:
Nixie Clock:
[ ]
Buizenversterker voor hifi:
[ afbeelding ]
En dan nog eventueel een buizenbak voor de gitaar.
Ik ben verpest voor het leven...
quote:nee hoor, ik negeer het gewoonOp zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!
quote:Moggèl
quote:Hoe geil.. die chick met een PRSOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en meisjes die metal luisteren ook![]()
Orianthi niet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Voor mij is het nog steeds avond. Of wacht, hoe zit dat nou precies als je een nacht niet slaapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |