quote:Nouja, ik had hem laatst dus al gesoldeerd, best pittig inderdaad. Maar van de week had-ie weer wat kuren, ik zal binnenkort weer aan de slag moeten vrees ik.Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man
En koptelefoon solderen is echt klote, geloof me maar
quote:Dinsdag ga ik met een vriend van me(waarmee ik waarschijnlijk in een band ga) wat opnemen.Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Nog geneukt ?Op zondag 24 oktober 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Vandaag een meisje van school langs geweest om samen een jam op te nemen. Erg leuk geworden, als het helemaal af is zal ik het wel eens posten gok ik!
quote:Neen, helaas.
quote:Volgende keer zet jij haar gewoon aan het aanrecht, moet ze risotto koken. Kun jij lekker bassen terwijl niemand je stoort.Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef KaMo het volgende:
Wel pijnlijk hoe ze bepaalde dingen beter speelde dan ik
quote:Ik zeg doen!Op zondag 24 oktober 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Er is pas een basmeisje aangenomen op mijn werk (ja als programmeur..uh..programmeuse). Weet alleen dat ze metal speelt op een Yamaha. Ben benieuwd
.
quote:Ja en meisjes die metal luisteren ookOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigdOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
meisjes die metal spelen zijn meestal vieze meisjes
quote:Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Braddie het volgende:
Meh...
Dinsdag jammen met (waarschijnlijk) een bandje waar ik in kom.
Neem de Brian May mee en de PSR-8000 waarschijnlijk, zie wel hoe en wat!
quote:Ik ben meer van de pijpenOp maandag 25 oktober 2010 01:31 schreef Iemand91 het volgende:
oh nee, wat heb ik mezelf aangedaan, ik ben buizenverslaafd:
Wanna wanna wanna
:
Nixie Clock:
[ ]
Buizenversterker voor hifi:
[ afbeelding ]
En dan nog eventueel een buizenbak voor de gitaar.
Ik ben verpest voor het leven...
quote:nee hoor, ik negeer het gewoonOp zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu heb je Ares en zijn vriendin beledigd
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik schrok even, het was toch wel woensdag hè N.I.M.B.Y. ?!
quote:Moggèl
quote:Hoe geil.. die chick met een PRSOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en meisjes die metal luisteren ook![]()
Orianthi niet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Voor mij is het nog steeds avond. Of wacht, hoe zit dat nou precies als je een nacht niet slaapt?
quote:Vanaf 6u begint het weer morgen te worden;)Op maandag 25 oktober 2010 08:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds avond. Of wacht, hoe zit dat nou precies als je een nacht niet slaapt?
quote:Dat is midden in de nacht man, maak daar maar een uur of 8 van...Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vanaf 6u begint het weer morgen te worden;)
quote:Ik heb vandaag het eerste tentamen in mijn dikke 4 jaar hbo geschiedenis, jeejOp maandag 25 oktober 2010 11:53 schreef Iemand91 het volgende:
môge, 3 tentamens deze week. Daarnaast maar 'ns gaan bedenken óf ik een versterker ga halen en zo ja; welke....
quote:EERSTE???Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het eerste tentamen in mijn dikke 4 jaar hbo geschiedenis, jeejSucces!
quote:Pre Lawsuit IbanezOp maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=132796
nice
quote:Ik ben 19, wat is een Gobson?Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
nice
quote:Ik vind ook alleen die originele 50'er jaren mooi. Maar dit was gewoon een lekkere gitaarOp maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik blijf het maar helemaal niks vinden die goldtops
MAar dat is typisch een gevalletje; of je haat het of je vindt het geweldig
quote:Ik dacht eraan om een klein versterkertje voor slaapkamer niveau erbij te doen. M'n marshall is way to big en staat altijd op volume 1. Stijl is Clapton / Dire Straits / Mark Knopfler maar ook af en toe is bijvoorbeeld Beat it van Michael Jackson. Maar meeste wil ik toch het eerdergenoemde. Dus als clean prachtig is en de distortion minder vind ik dat niet erg.
quote:iddOp maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen die originele 50'er jaren mooi. Maar dit was gewoon een lekkere gitaar
quote:Mja, tijdens muziektherapie geen tentamens gehad (wel performance assessments ed). Was nu stom tentamen, lastige vraagstelling.Op maandag 25 oktober 2010 11:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EERSTE???![]()
't is mijn (ff nadenken, wil niet, dan maar gokken) 10e - 13e o.i.d. in mijn 2e studiejaar....
quote:Ik ben een gigantische beginner en heb er de laatste tijd veel te weinig tijd aan besteed, wegens studie etc. (moet nu eigenlijk ook leren voor de komende tentamens). Stijl zal zich zeker nog moeten ontwikkelen, smaak niet echt. Die ligt al jaren in hetzelfde gebied.Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Als je een klein buizenbakkie kunt vinden met jouw geluid, zou ik dat eerder doen dan zo'n Mustang met x100 mogelijkheden. Maar, weet niet hoe lang je speelt, als je stijl en smaak zich nog aan het ontwikkelen zijn, kun je beter wel voor iets kiezen waar je veel kanten mee op kan.
quote:Ik gok dat dat minsten zo lastig/voorbereiding kost als schriftelijk tentamen...Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, tijdens muziektherapie geen tentamens gehad (wel performance assessments ed). Was nu stom tentamen, lastige vraagstelling.
Zo maar even kinderliedjes gaan oefenen voor de buitenschoolse opvang
quote:Klopt ja, alleen had ik dus al super lang geen schriftelijke toets meer gehadOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat minsten zo lastig/voorbereiding kost als schriftelijk tentamen...
quote:De beste manier om er achter te komen is nog altijd een aantal versterkers uitproberen.Op maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben een gigantische beginner en heb er de laatste tijd veel te weinig tijd aan besteed, wegens studie etc. (moet nu eigenlijk ook leren voor de komende tentamens). Stijl zal zich zeker nog moeten ontwikkelen, smaak niet echt. Die ligt al jaren in hetzelfde gebied.
Een buizenversterker (mits die goed klinkt, en dat doen ze volgens reviews eigenlijk allemaal wel) is gewoon erg gaaf, en als er de toon uitkomt die je mooi vind, prima. Verder kun je er vaak ook niet veel aan veranderen en dat is alleen maar mooi, want zie mezelf als snel meer aan de versterker de settings te veranderen dan écht gitaar (leren) spelen.
Maar zo'n Fender Mustang kun je opzich ook gewoon op (bijv.) twin reverb zetten en niet meer naar omkijken. Plus je hebt minder last van de bekende buizen'problemen' als vervangen, afkoelen, opwarmen etc.
quote:precies, lekker uitproberen! De voorpret is de helft van de lol!!Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De beste manier om er achter te komen is nog altijd een aantal versterkers uitproberen.
Trek er een zaterdag voor uit en ga naar een winkel om dat te gaan doen.
quote:Maar vaak ook verschrikkelijk frustrerend.Op maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
precies, lekker uitproberen! De voorpret is de helft van de lol!!
quote:vind je?!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar vaak ook verschrikkelijk frustrerend.
quote:Dat ook en omdat geen enkele winkel alle versterkers heeft staan die je wilt proberen.Op maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat je ze niet allemaal kunt meenemen
quote:Veel te duur in deze staat!Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef wimjongil het volgende:
nice
quote:Hij is idd wat aan de prijs.Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel te duur in deze staat!
Ik ken iemand die minder heeft betaald voor eentje in orginele staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |