quote:Ik welOp zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik gun PSV gewoon geen 10-0 overwinning op Feyenoord, dat vind ik nog het ergste
quote:Hmmm apart. Is het meer een synth dan een gitaar dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef TeleluvR het volgende:
http://www.starrlabs.com/products/ztars/z6-series
quote:Ik heb d'r een.Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Iemand91 het volgende:
Niemand anders in desperate need off a kleine (buizen)versterker met clean geluid?
quote:Ik kijken in je profiel of die daar toevallig tussenstond, wie kom ik tegen
quote:Crate V5 en ja... het klinkt als een versterker van 100 euroOp zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kijken in je profiel of die daar toevallig tussenstond, wie kom ik tegen![]()
Maar wat heb je en hoe bevalt het?
quote:Nee ik raad 'm niet echt aan, ik raad sowieso geen buizenversterker van 100 euro aan... denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
Dus je raadt het niet aan? Vergeleken met een Fender Mustang I, Harley Benton GA5, Epiphone Valve Special, Vox Pathfinder 10, Fender Champion 600, Fender Bronco (welke op internet wel degelijk positief beoordeeld wordt).
Ik weet het, niet allemaal buizen, maar de Fender Mustang I trekt me ook wel opzich, kan wat mee experimenteren. Maar een klein buizenampje is misschien ook niet mis, alleen minder 'soorten' geluid zeg maar.
quote:Is dat zo'n goed merk dan? Heb daar namelijk niet echt de indruk van.Op zondag 24 oktober 2010 18:11 schreef TeleluvR het volgende:
Gek, ik zou wel voor Harley Benton gaan, veel bang for buck!
quote:Een groot deel van HB (GA5 e.d.) reeks is een 1:1 kopie van Epiphone, dus ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn ten opzichte van Epiphone...Op zondag 24 oktober 2010 18:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat zo'n goed merk dan? Heb daar namelijk niet echt de indruk van.
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een groot deel van HB (GA5 e.d.) reeks is een 1:1 kopie van Epiphone, dus ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn ten opzichte van Epiphone...
quote:Kijken met je ogen en bijv: http://nl.wikipedia.org/wiki/Harley_Benton
quote:De productie vindt plaats in China bij OEM-fabrikant Saein waar ook producten voor Ibanez, Epiphone en Peavey gemaakt worden.
Een aantal producten zijn rebrands zoals de Harley Benton GA5 valve combo, die oorspronkelijk geproduceerd werd onder de naam Epiphone Valve Junior combo 2.
quote:Dan zijn ze dus behoorlijk slechter geworden. De Crate V8 (z'n voorganger) klinkt namelijk te gek.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Crate V5 en ja... het klinkt als een versterker van 100 euromeer kan ik er niet van zeggen. Is niet bijzonder goed maar doet 't nét voor mij.
quote:Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.Op zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Iemand91 het volgende:
Dus je raadt het niet aan? Vergeleken met een Fender Mustang I, Harley Benton GA5, Epiphone Valve Special, Vox Pathfinder 10, Fender Champion 600, Fender Bronco (welke op internet wel degelijk positief beoordeeld wordt).
Ik weet het, niet allemaal buizen, maar de Fender Mustang I trekt me ook wel opzich, kan wat mee experimenteren. Maar een klein buizenampje is misschien ook niet mis, alleen minder 'soorten' geluid zeg maar.
quote:Alleen de head?Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.
quote:Dan ga ik liever voor tweedehands Special voor ¤100, heeft net wat meer instellingsmogelijkheden.Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Epiphone Valve Junior is ook wel goed 129euro bij Kick.
quote:Dat neem ik inderdaad mee, 't schijnt een kwaal te zijn van die Epiphones.
quote:Ik vind Händel goed, dus ik begin morgen in een barokorkest!Op zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.
Led Zeppelin is favoriet van hem, en dat komt goed uit want ik vind Plant waanzinnig goed, dus dat komt al overeen.
quote:Cool, mag ik meedoen?Op zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind Händel goed, dus ik begin morgen in een barokorkest!
quote:Player.
quote:en ik maar denken dat er alleen maar autisten hier rondliepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |