quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:26 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalenMartin DC-16RGTE
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:26 schreef Frankii het volgende:
Morgen nieuwe gitaar ophalenMartin DC-16RGTE
quote:ben nergens naar op zoek, stiekum ook geen geld om uit te geven
quote:Not even closeOp maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Die rechts is net de vriendin van Ares
quote:dan heb ik een best mooi figuur gekregen, dank je welOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
En die linker is net Ares zelf!![]()
Versche snaren op m'n Tele.. Heerlijk!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de bandnaam staat vast, nu het logo ding nog ontwerpen
Dit heb ik tot nu toe als een idee, iemand op/aanmerkingen, of totaal andere ideeen ? Alles is welkom
[ afbeelding ]
quote:Op [url= 3SPD6038008://forum.fok.nl/topic/1549122/5/51#87967300]dinsdag 26 oktober 2010 07:50[/url] schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk direct aan mijn distortion
![]()
[ afbeelding ]
quote:Leuk speelgoed ja!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:21 schreef guitarist het volgende:
iPad!![]()
[ afbeelding ]
http://dl.dropbox.com/u/11887964/Sample%2025-10.wav
quote:
quote:Ik wil m.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef Spelvout het volgende:
Voor nieuwelingen misschien?
[TK] Gitaar, versterker, psp, htc touch2
quote:Ja, die wilde ik nog opnieuw doen, maar ze had hem al online gezet.
quote:Ja ik hoor geen bas, op het moment dat niemand speelt hoor je wat raar getik wat erop moet wijzen dat iemand op een bas aan het spelen is. Maar ik zou dat opnieuw doen jaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik nog opnieuw doen, maar ze had hem al online gezet.
Ik heb ook de drums geprogrammeerd en de solo tijdens mijn foto's
En het akkoordenschema heb ik geschreven ()
quote:Nieuwe snaren trekken toch altijd harder?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef DrD00m het volgende:
Geen GHS boomers meer voor deze jongen
Ken vanmiddag weer een nieuw setje snaren kopen gvd
eerst springt de B snaar bij het stemmechaniek tijdens het aandraaien van de snaar. Niet eens in de buurt van B en *tjoinggg* , gebroken.. -__-
Hup, 2e setje aanbreken voor die snaar. Blijken trekken die snaren veel minder aan mn floyd rose te trekken waardoor die nu helemaal naar beneden hangt, er is dus blijkbaar een flink verschil tussen 0.10 van GHS en 0.10 Ernie Ball (slinky tops heavy bottoms). Ik ga niet voor heel even mijn floyd rose weer aanpassen voor dit setje snaren.
I IS MAD
quote:Die onderste vind ik het gaafsteOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie beter, met of zonder raster erin, letters iets lichter of zwaarder beschadigd?
[ afbeelding ]
quote:wat kan je daar nou precies mee ?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef CoiLive het volgende:
Line 6 M13 in de verkoop, binnenkort een Digitech Eleven Rack! Ben nieuwsgierig!
[ afbeelding ]
quote:Hm, in mijn ervaring niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nieuwe snaren trekken toch altijd harder?
En bedankt voor de tips, en op die bends ga ik letten
quote:RasterOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie beter?
quote:Ik stem ook op raster, maar dan wel de F wat minder beschadigd!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee mooi, ik vind de onderste ook het tofsteenige risico is dat het op een andere achtergrond wat druk kan worden, maar voor die optie kan je in principe wel 2 verschillende logos hebben 1 met en 1 zonder raster
quote:Zou ik ook gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die F dan zoals op die eerste idd
[ afbeelding ]
quote:Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
Is dit trouwens je nieuwe bandnaam? of bestaat Too loud niet meer?
quote:Kom maar op met die cdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.
http://www13.speedyshare.(...)wnload/intording.mp3
Deze stijl dus
quote:Oke, dit was mijn dagelijkse wtf moment.
quote:Slaggitaar gaat redelijk met handschoenen... soleren wordt lastiger, tegen het ondoenlijke aan!Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk spelen zo met handschoenen.
quote:de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:Wat een kutstreek!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |