quote:Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
Is dit trouwens je nieuwe bandnaam? of bestaat Too loud niet meer?
quote:Kom maar op met die cdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar mee gekapt met nieuwe band bezig dus.
http://www13.speedyshare.(...)wnload/intording.mp3
Deze stijl dus
quote:Oke, dit was mijn dagelijkse wtf moment.
quote:Slaggitaar gaat redelijk met handschoenen... soleren wordt lastiger, tegen het ondoenlijke aan!Op zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk spelen zo met handschoenen.
quote:de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:Wat een kutstreek!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En het pownste is dat je dit niet meer terug kan aanpassen naar de vorige layout ...
quote:Moet je met je muis onder het postnummer staan.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Aresdreams het volgende:
waar zijn de edit en quote knopjes?
quote:Mensen die niet kunnen quoten hebben een adblocker aanstaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
de quote functie werkt bijvoorbeeld NIET bij de nieuwe layout
quote:Ik kan het wel en heb ook een adblockerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen quoten hebben een adblocker aanstaan.
quote:TR geplaatst, veel plezier met je ban.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan het wel en heb ook een adblocker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |