quote:Ik ben bang dat dat het is...Op zondag 24 oktober 2010 12:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar hoe dan 180 snaren? Gewoon 30 verschillende gitaren?
quote:
quote:Ik kom maar op 48 snarenOp zondag 24 oktober 2010 12:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar hoe dan 180 snaren? Gewoon 30 verschillende gitaren?
quote:Als je ze daarna netjes weer schoonmaakt, geen probleem
quote:Kan iemand mij ff een honkbalknuppel lenen om TeleSlet een dreun te geven?Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je ze daarna netjes weer schoonmaakt, geen probleem
quote:Is een Gretsch ook goed?Op zondag 24 oktober 2010 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff een honkbalknuppel lenen om TeleSlet een dreun te geven?.
quote:Leuke bas
quote:Basmeisje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuke bas![]()
Bassiste mag er ook wel wezen![]()
Enne, ik kan geen welcome back zeggen, ik ben een newbie hier en jij was er vast eerder/langer.
Maar anywho hai
quote:Dank beiden!
quote:Twaalf uur ofzo spelen... en daarna ben je snel laat thuis, vooral als je blijft hangen om de laatste band ook nog even te zien.
quote:Je weet waar ik woonOp zondag 24 oktober 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet solderen, maar ik heb geen ziiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiin.
quote:Ik wil ook nog eens een goede, maar duurOp zondag 24 oktober 2010 11:05 schreef TeleluvR het volgende:
Vandaag een goede camera lenen om te kijken hoe foto's maken van gitaren daarmee gaat. Dan misschien tegen de kerst een goede camera kopen!
quote:Goed plan... goed brakOp zondag 24 oktober 2010 11:39 schreef TeleluvR het volgende:![]()
![]()
![]()
Om te starten!
Een prachtige bierpul gevuld met koffie!
quote:Je weet waar ik woonOp zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik moet vandaag ook nog solderen nu je het zegt...
Ook weinig zin.
quote:Je weet waar ik woonOp zondag 24 oktober 2010 11:46 schreef TeleluvR het volgende:
Ik moet ook nog solderen, maar ik heb niet eens een bout
quote:Dat komt nog welOp zondag 24 oktober 2010 12:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Af en toe laat L.no zich even zien, maar mag zij zich officieel al 'gitarist' noemen? Zij is meer guilty by association (Dean).
quote:Sorry hoor, ik ben gewoon blij dat je fretboard goed onderhoud!Op zondag 24 oktober 2010 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff een honkbalknuppel lenen om TeleSlet een dreun te geven?.
quote:Long time no see trouwens... jij deed toch een muzikale opleiding? Hoe gaat het daarmee?
quote:Klopt, muziektherapie. Ben afgestudeerd afgelopen juniOp zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Long time no see trouwens... jij deed toch een muzikale opleiding? Hoe gaat het daarmee?
quote:GefeliciteerdOp zondag 24 oktober 2010 13:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, muziektherapie. Ben afgestudeerd afgelopen juniEn ben nu verder aan het studeren, hele andere richting zonder muziek. Dus moet maar eens wat mogelijkheden voor muziekmaken gaan opzoeken...
quote:Dankje!Op zondag 24 oktober 2010 13:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Muziektherapie... dus als ik psychische problemen heb, kom jij met een muzikale oplossing?
quote:Ik begrijp het. Lijkt me wel erg stoerOp zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dankje!
Haha ja zoietsNaja, muziek is het middel om dingen in de therapie te bereiken. Onderwerpen als samenwerken, communiceren, jezelf laten zien, leiding geven ed kunnen in de muziek geobserveerd en geoefend worden. Bij muziektherapie wordt ervanuit gegaan dat het gedrag in de muziek congruent is aan het gedrag buiten de muziek. Stel je hebt een heel verlegen persoon, die zal niet snel het drumstel kiezen als instrument. Is moeilijk uit te leggen verder, maar ik vind het een mooie manier!
Plus, er valt niks te manipuleren. Er is niks goed of fout binnen de muziek.
quote:Is het ookOp zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Lijkt me wel erg stoer
quote:Zie mij maar als een groupie van Dean en fan van sommige gitaristen (en bassisten) hier.Op zondag 24 oktober 2010 12:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Af en toe laat L.no zich even zien, maar mag zij zich officieel al 'gitarist' noemen? Zij is meer guilty by association (Dean).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |