quote:Zeik niet!Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
Ik sta nog steeds niet tussen de vaste klanten
quote:Haha ik welOp zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Dat is een hint...Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Ik ook niet, hoor je mij janken?Op zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
quote:
quote:Dat wordt juweelzaken overvallenOp zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook 450 euro van Postal Gold krijgen
quote:Ik mis nu al het feit dat ik geen eindejaarsuitkering meer krijg. Was 12% dit jaar....Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
quote:Dat is voor mij veel te weinig. Daar kan ik lang geen Orange stack voor kopen.Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
quote:Ik kan ook wel meer gebruiken, maar dan kan ik in ieder geval een fatsoenlijke buizenversterker kopen.Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is voor mij veel te weinig. Daar kan ik lang geen Orange stack voor kopen.
quote:Ik kan je aanraden je voor die tijd wat voor te bereiden op de stijl/nummers die ze spelen.Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Braddie het volgende:
Meh...
Dinsdag jammen met (waarschijnlijk) een bandje waar ik in kom.
Neem de Brian May mee en de PSR-8000 waarschijnlijk, zie wel hoe en wat!
quote:Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.Op zondag 24 oktober 2010 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden je voor die tijd wat voor te bereiden op de stijl/nummers die ze spelen.
quote:Dean, als je dat doet eh, neem je dan ook wat juwelen voor mij mee?
quote:Maarja, tussen goed vinden en dat soort muziek spelen zit verschil. Ik vind Hetfield goed, maar kom nog lang niet in de buurtOp zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast waar ik waarschijnlijk mee in die band zit was gister bij me tot vanochtend. Hij houd van Hendrix/The Doors etc etc, echt die jaren 60 muziek.
Led Zeppelin is favoriet van hem, en dat komt goed uit want ik vind Plant waanzinnig goed, dus dat komt al overeen.
quote:Niks spelen op deze zondag... alles ligt nog in de aanhanger of het hok onder de oefenruimte en geen zin het op te halen...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks spelen op deze zondag... alles ligt nog in de aanhanger of het hok onder de oefenruimte en geen zin het op te halen...
quote:Nee ok dat is zo.Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, tussen goed vinden en dat soort muziek spelen zit verschil. Ik vind Hetfield goed, maar kom nog lang niet in de buurt
Succes in ieder geval, hou ons op de hoogte
quote:idd dat is écht:Op zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok dat is zo.
Ik vind Brian May goed, en nja... eh...
quote:Neuh, hoezo?
quote:is net zoiets als scenepoints, je moet het verdienenOp zondag 24 oktober 2010 13:58 schreef Braddie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |