quote:Kattenvrienden zijn bijzondere mensen! En die vieren wij vandaag met de kerstkatten! Elke kat op zich is al een leuk presentje, maar als trio brengen ze iedereen in een goed humeur!
quote:ik ga serieus een bestelling plaatsen -voor m'n neefje- op baby-walz.nl. Die thermovoetenzakOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
Helemaal goed, Beertje. Deze Nachtserenade is opgedragen aan tho_Omas en gaat over al het moois van http://www.baby-walz.nl/ en http://www.moderne-hausfrauen.com
quote:Ik zou hard komen in dat ding. En een geweldig humeur hebben. De hele dag lang.Op de rug van dit knuffelzacht speelkameraadje kunnen actieve kinderen zich heerlijk uitleven. Brengt iedereen in een goed humeur. Door in het rechteroor te knijpen, begint de melodie "Ballade pour Adeline" te spelen. Met rammelaar en piepgeluidje onder aan de staart. In velourskwaliteit. Afwasbaar.
Handgrepen/schommelsteunen
Materiaal: massief berkenhout
Bovenmateriaal/vulling
Materiaal: 100% polyester
Kleur: groen
Afmeting (lxbxh): 61 x 38 x 43 cm
Zithoogte: 24 cm
quote:Niet doen man. Al het geld wat je bij Walz uitgeeft zal rechtstreeks naar de volksbuurten gaan.Op zondag 24 oktober 2010 00:51 schreef raebyddet het volgende:
[..]
ik ga serieus een bestelling plaatsen -voor m'n neefje- op baby-walz.nl. Die thermovoetenzak
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:49 schreef Penisbaard het volgende:
De kerstkatten zijn mijn favoriet.
[ afbeelding ]
[..]
quote:SD zegt inb4 bio, dat betekent dat bio van plan is dit topic te sluiten... Maar ik hoop dat SD ongelijk krijgt en heeft.
quote:Op de rug van dit knuffelzacht speelvriendje kunnen actieve kinderen zich heerlijk uitleven. Bevordert de motoriek en tastzin. Geborduurd gezichtje. Veilig schommeldier met gewatteerde rugleuning. Als je op een "handje" drukt, weerklinkt een mooie melodie. Bekleding van zacht velours. Incl. batterijen.
quote:Ik kan geen bestelling plaatsen via Ideal vanwege onderhoudOp zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen man. Al het geld wat je bij Walz uitgeeft zal rechtstreeks naar de volksbuurten gaan.
quote:Je moet sowieso een foto van het product plaatsen en informatie over het materiaal en de kleur en alles kan je eventueel weglaten. Je bent nog nieuw in de wereld van Walz zie ik.Op zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou hard komen in dat ding. En een geweldig humeur hebben. De hele dag lang.
quote:Dat wordt een nachtserenadeOp zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook Schommellieveheersbeestje is een leuk scrabblewoord.
quote:Ik ben niet zo'n Walzer inderdaad, zie het vandaag pas.Op zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet sowieso een foto van het product plaatsen en informatie over het materiaal en de kleur en alles kan je eventueel weglaten. Je bent nog nieuw in de wereld van Walz zie ik.
Ik had ooit een onsuccesvol topic over Walz
Walz-shopping. :'(
Ooit zal ik zegevieren.
quote:"Onder welke steen ligt onze reserve-sleutel?" Zorg ervoor dat u niet hetzelfde overkomt als het vergeetachtige eekhoorntje, en leg liever meteen uw reservesleutel in deze speciale safe.
quote:Om het volk te onderdrukken jeweetz. IlluminatieOp zondag 24 oktober 2010 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SD zegt inb4 bio, dat betekent dat bio van plan is dit topic te sluiten... Maar ik hoop dat SD ongelijk krijgt en heeft.
quote:Het is een ware schande. De volgende keer dat er weer onderdrukking komt, gaan we ons echt aanmelden op die heidendom site en alles.Op zondag 24 oktober 2010 00:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Om het volk te onderdrukken jeweetz. Illuminatie
quote:Jammer dat er van de sleuteleekhoorn geen foto meer is.Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Walzer inderdaad, zie het vandaag pas.
En die hondentrap.![]()
En die sleuteleekhoorn.
[..]
quote:Komt dit alles van de normale 'Walz' webstore? Want ik zit nu in de babycatalogus te bladeren.Op zondag 24 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat er van de sleuteleekhoorn geen foto meer is.
quote:Ja, daarvoor moet je bij http://www.huis-en-comfort.nl/ zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt dit alles van de normale 'Walz' webstore? Want ik zit nu in de babycatalogus te bladeren.
quote:Wat de neuk man.Een echt "verzamelstuk"! Omdat de winter lang en hard kan zijn, zijn de eekhoorntjes al vlijtig aan het werk gegaan, om hun wintervoorraad binnen te halen. Zo ontstond het idee voor onze vlijtige eekhoorntjes met decoratieve kaarsen in de vorm van een dennenappel.
quote:Grote kruippakjes makenOp zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef raebyddet het volgende:
DIE KRUIPPAKJES, GODVERDOMME IK WOU DAT IK NOG EEN BABY WAS
quote:ZO FUCKING COMFORTABEL EN WARM TEVENS NEUK JA SNUGGIEOp zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef raebyddet het volgende:
quote:Hoe lang is dat geleden dan?Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef raebyddet het volgende:
quote:Je hebt ook zo een trui, waardoor je lekker warm kan computeren en internetten en alles. Zie een van SWJ zijn topics...Op zondag 24 oktober 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ZO FUCKING COMFORTABEL EN WARM TEVENS NEUK JA SNUGGIE
[ afbeelding ]
quote:Uw persoonlijke beschermer! Voelt u zich 's avonds op straat niet helemaal op uw gemak? Stop dan vanaf nu het pocket-alarm in uw jaszak. Een druk op de knop is voldoende om de aanvaller met het extreem luide af te schrikken en de omgeving te alarmeren. Dankzij de hoge frequentietoon (110 dB) ook effectief tegen honden!
quote:6 jaar geleden
quote:Doe het. Hoe oud ben je overigens, Teddy?Op zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef raebyddet het volgende:
[..]
6 jaar geleden![]()
Tevens wil ik nu iets doen waar ik waarschijnlijk de rest van m'n virtuele leven spijt van ga krijgen, namelijk een babyfoto plaatsen.
quote:Ik heb zo'n smurfenspray
quote:Hier ben je veilig.Op zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef raebyddet het volgende:
[..]
6 jaar geleden![]()
Tevens wil ik nu iets doen waar ik waarschijnlijk de rest van m'n virtuele leven spijt van ga krijgen, namelijk een babyfoto plaatsen.
quote:Ik weet het niet, man. Ik voorzie paint-hier-teddybear-als-baby-topics en 'fantastisch' en 'baas' grollen. De perfecte opportuniteit om DeLijst aan te vullen, dat dan weer wel.
quote:Oké, dan verwijder ik hem later wel weerOp zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Hoe oud ben je overigens, Teddy?
quote:Tevens hebben 13 FOK!ers een foto van mij gezien als 4-jarig kind met klompen kat alles.honkeytonk
ElmoFan
Kont--Haar
porsche1
TimKuik
Paul
tong80
quote:Dat gebeurt toch nietOp zondag 24 oktober 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat er een functie moet komen om bepaalde mensen uit je topic te houden. Dat ze het ook niet zien en alles.
quote:Upload hem naar imgur.com en bewaar de 'delete-link' die je na het uploaden linksonder te zien krijgt. Dan verwijder je hem weer voordat je gaat slapen. Kwaadwillenden kunnen hem (de afbeelding zelf) hebben opgeslagen, maar die komen hier niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:10 schreef raebyddet het volgende:
Op wat voor een manier kan mijn foto terug gevonden worden als ik hem weer verwijderd heb?
quote:Als je 'm van de uploadsite verwijderd volgens mij niet, als je hem alleen uit je bericht haalt loop je het risico dat 'ie in een quote staat.Op zondag 24 oktober 2010 01:10 schreef raebyddet het volgende:
Op wat voor een manier kan mijn foto terug gevonden worden als ik hem weer verwijderd heb?
quote:Ik nietOp zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
De lijst is nu
[..]
Tevens hebben 13 FOK!ers een foto van mij gezien als 4-jarig kind met klompen kat alles.
quote:Die Hyundai/Henrydg is ook stervend irritant.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
De lijst is nu
[..]
Tevens hebben 13 FOK!ers een foto van mij gezien als 4-jarig kind met klompen kat alles.
quote:Zo veel haar, zo veel krullen.Op zondag 24 oktober 2010 01:14 schreef raebyddet het volgende:
Oké, hierbij een extreem schattige foto van een kleine Teddybear:
-foto-
Wat zie ik er zacht uit. Ik zou mezelf zo klonen als dat mogelijk was.
quote:Dat wil je niet, dat is de 'kom niet in dit topic anders maakt Petro je kapot, want wij hebben contacten en alles' lijstOp zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Die lijst he, waarom sta ik daar niet op. ik wil op elke lijst.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou wel moeten. Wellicht een idee om aan te dragen in de FB
quote:Al over nagedacht. Daar en verder.Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
Er zou een mogelijkheid moeten zijn dat je een topic kunt openen, en dat de TS dan aan kan geven welke users erin mogen posten. Iedereen mag lezen, maar postbevoegdheid is beperkt. Geen last van 'voorzichtige lapohunters', dertien-in-een-dozijn-gemberspammers, etc. Dat zou louter kwaliteit opleveren, net als een stripverhaal of plaatjescollage dat niet door iedereen verziekt kan worden.
[ afbeelding ]
quote:Het is een lijst met kutusers die mijn forumplezier verpesten.Op zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Die lijst he, waarom sta ik daar niet op. ik wil op elke lijst.
quote:Je bent nog steeds zacht, mag ik hopen. Ik wil het weten, Teddy. Hoe zacht je nog bent. Hoe goed dat voelt.Op zondag 24 oktober 2010 01:14 schreef raebyddet het volgende:
Oké, hierbij een extreem schattige foto van een kleine Teddybear:
[foto verwijderd]
Wat zie ik er zacht uit. Ik zou mezelf zo klonen als dat mogelijk was.
quote:Ik weet het
quote:Zo zacht als een teddybear.Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nog steeds zacht, mag ik hopen. Ik wil het weten, Teddy. Hoe zacht je nog bent. Hoe goed dat voelt.
quote:Maar nog geen topic in de FB, zodat de massa ook meekrijgt wat jij/wij hebben bedacht.Op zondag 24 oktober 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Al over nagedacht. Daar en verder.
quote:Wees juist blij, krullen lijken mij niks.Op zondag 24 oktober 2010 01:18 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb nu helaas geen krullen meer
. Is dat niet genetisch bepaald of iets? Waarom heb ik nu geen krullen meer?! Ik wil mijn afro terug
quote:True, true, maar de massa moet ook geïnformeerd worden over onze ideeën. Althans, we moeten het in ieder geval ter sprake laten komen in de buurt van admins en alles.
quote:Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb er nog eentje voor DeLijst: Stink-ui. Bekijk zijn posthistory en je weet waarom.
quote:Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.Op zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wees juist blij, krullen lijken mij niks.
quote:Een capuchon en sleutelkoord in één, bij Walz vinden ze het zomaar even uitBeter dan regen in de nek is de sleutelkoord met capuchon. Waarom? Omdat de "ingebouwde" capuchon in de nek optimale bescherming tegen regen biedt! Capuchon-sleutel-band – een ideaal ding met dubbel nut!
quote:Ook zijn posts en topics zijn vaak van bedroevend niveau, irritatieopwekkend. Maar wie ben ik om dat te zeggen. Beter lees ik ze gewoon niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.
quote:Je wilt terug naar primitief, hard en dirty? Ik weet het niet, man. Ik heb zo mijn standaarden. En ik kan me natuurlijk geen beeld van jou vormen op basis van babyfoto's. Dat zou enigzins verstorend zijn, snap je.Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.
quote:Die ken ik niet.
quote:Een echte Iranees is Indo-Arisch.Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.
quote:Nemen jullie echt iemand z'n posthistory door?Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.
quote:geven.txt, van Panzermaus en OMGWTFBBQSAUCE. Voorlopig, zeker incompleet en op basis van Fotoboeken en posts in LIF en US:Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we naast DeLijst ook nog een andere lijst met likes en alles?
quote:Annnet
Bav
Blushed
Breathtaking
Bulletslut
CelinoPino
Chivez
Daniane
Draai_kont
Dromenvangertje
fairytalessuck
Fanta-stick
GaB86
groovy-cat
IrCute
Jalina
Koite
Lady86
Linlinlin
Niss
Peachcore / Q_Orianka
Pencile
Popcorn
Pox
pumpkinsoup
Saaaaab
sophie24
ynuhh
quote:Pantsermuis heeft een geven.txt en in mijn fotoboek is een lijst met favoriete FOK!ers te vinden, maar bij mijn favoriete FOK!ers staan vanwege publieke relaties dit dat alles ook mensen die helemaal niet favoriet zijn of staan een aantal mensen niet die juist wel weer favoriet zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we naast DeLijst ook nog een andere lijst met likes en alles?
quote:Nou en. Ik wil een negerin zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[..]
Een echte Iranees is Indo-Arisch.
quote:Bulletslut is nep, of het ook een man is weet ik niet zeker. Eerst veel matige beschamende PM-gesprekken mee gehad, waarna uit allerhande topics bleek dat ze nep was. Daarna was ze/hij van Foks verdwenen.Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
geven.txt, van Panzermaus en OMGWTFBBQSAUCE. Voorlopig, zeker incompleet en op basis van Fotoboeken en posts in LIF en US:
[..]
quote:Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pantsermuis heeft een geven.txt en in mijn fotoboek is een lijst met favoriete FOK!ers te vinden, maar bij mijn favoriete FOK!ers staan vanwege publieke relaties dit dat alles ook mensen die helemaal niet favoriet zijn of staan een aantal mensen niet die juist wel weer favoriet zijn.
quote:Verwijderd. Lieke92 was ook nep, hele mooie foto's en beweerde nog nooit op de foks te zijn geweest. Zo 10 PM heen-en-weers aangewijd, dat ze toch echt vaker op mijn Fotoboek moet zijn geweest. Bleef ontkennen. Mijn Fotoboek-logger bewees het tegendeel, daarna verdwenen.Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bulletslut is nep, of het ook een man is weet ik niet zeker. Eerst veel matige beschamende PM-gesprekken mee gehad, waarna uit allerhande topics bleek dat ze nep was. Daarna was ze/hij van Foks verdwenen.
quote:Ik had ook nog een post voor jou die je nog niet gelezen hebt. Rol je rolmuis omhoog.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.
quote:Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.
quote:Zijn dat die KPD foto's?Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.
quote:OH DAT.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.
quote:Maar Penis is geen keizer, hij is koning en koningen zijn monogaam en altijd buitenechtelijk bezig.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:Er zijn geen KPD-foto's. Ik kreeg fotografischen van haar ass en kut dit dat hier daar alles nadat ik voor de grap "Pics van je billen" tegen haar zei en AP kreeg de vieze naakte fotografischen omdat ze verliefd op hem was ( Ja echt ).
quote:Dat is hoe jij het interpreteertOp zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt terug naar primitief, hard en dirty? Ik weet het niet, man. Ik heb zo mijn standaarden. En ik kan me natuurlijk geen beeld van jou vormen op basis van babyfoto's. Dat zou enigzins verstorend zijn, snap je.
quote:Daarom, Teddybear heeft recht op een leven als keizerin.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:TerechtOp zondag 24 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom, Teddybear heeft recht op een leven als keizerin.
quote:Dat heb ik dan gemist, ik heb wel ooit pics van Dromenvangertje in PM gehad in bikini, dat was wel goed, maar het was niet bepaald lekker man.Op zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er zijn geen KPD-foto's. Ik kreeg fotografischen van haar ass en kut dit dat hier daar alles nadat ik voor de grap "Pics van je billen" tegen haar zei en AP kreeg de vieze naakte fotografischen omdat ze verliefd op hem was ( Ja echt ).
quote:Godverdomme wat geil ditTaboe-onderwerp incontinentie! Omdat het bij incontinentie vaak moeilijk is om ondergoed te kopen, hebben wij de veiligheidsslip in ons assortiment opgenomen. Mooie buitenkant met bloemetjesmotief. Binnenin zorgt een absorberende kern voor maximale veiligheid.
quote:is dat een man of een vrouw?Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme wat geil dit
quote:Blauw-wit gestreept?Op zondag 24 oktober 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, ik heb wel ooit pics van Dromenvangertje in PM gehad in bikini, dat was wel goed, maar het was niet bepaald lekker man.
quote:rode bikini was het volgens mij, andere bikini dan in de pub sc topics, toen WD ook een beetje kwam haten.
quote:Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.Op zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het interpreteert, ik wil terug naar mijn roots- het negroïde ras- vanwege mijn afro op die babyfoto. En ik dacht dat jij wel van jong hield? Hoe jonger hoe beter?
quote:WAT WAT WTA WATW ATWTA WATW ATW ATWA WATOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef raebyddet het volgende:
Ik had geen broodje klaar moeten maken. Dit was te verwachten. Nu zie ik allemaal rare dingen voor me
quote:Ik merk het al, ik heb weer van alles gemist. Wat waren die pics, en wat was er 'niet lekker' aan? Slaap je nog wel, jongen?Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rode bikini was het volgens mij, andere bikini dan in de pub sc topics, toen WD ook een beetje kwam haten.
quote:Dat hoort zo, net jouw posts gelezen in dat topic van de nacht gelezenOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.
quote:PUB SC [5567] Hallon.Op zondag 24 oktober 2010 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik merk het al, ik heb weer van alles gemist. Wat waren die pics, en wat was er 'niet lekker' aan? Slaap je nog wel, jongen?
quote:Ja, ik weet het heel goedOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.
quote:Ik weet het niet. De verwarringOp zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAT WAT WTA WATW ATWTA WATW ATW ATWA WAT
quote:Wat zeurt ze, op die foto ziet het er niet verkeerd uit en dik is echt wat anders.Op zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC [5567] Hallon.
pics die iedereen gezien heeft, maar in mijn PM heb ik rode bikinipics gezien en die waren lekkerder.
quote:That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.Op zondag 24 oktober 2010 01:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat zeurt ze, op die foto ziet het er niet verkeerd uit en dik is echt wat anders.
quote:Dat jij droog bent en ik net bijna stikte in m'n chocomelOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is de afspraak man, wat is de afspraak
quote:Dat bedoel ik. Maar jij ben anders, ik weet het gewoon. Of misschien denk ik dat ik het weet. Ik probeer altijd van het positiefste uit te gaan bij mensen die ik nog niet ken, en te exit-out'en wanneer het tegenvalt.Op zondag 24 oktober 2010 01:52 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, ik weet het heel goed. Moet je onder je niveau gaan praten enzulks
. En dan denk je: waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik voel je pijn, brada, ik voel je pijn.
quote:Hoe weet jij dat jongen, heb jij dat mogen voelen, beoordelen, binnenstebuitenkeren en er berekeningen van kunnen doen?Op zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.
quote:Wat. Je pakte een broodje en toen verwarring hier daar alles toen ik was droog en jij stikken. De tranen staan mij in de ogen man. Huilen dit.Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat jij droog bent en ik net bijna stikte in m'n chocomel
quote:Niet hatenOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.
quote:Ik zag m'n hele leven voorbij komen in 3 secOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat. Je pakte een broodje en toen verwarring hier daar alles toen ik was droog en jij stikken. De tranen staan mij in de ogen man. Huilen dit.
quote:slaap lekkerOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben maar eens gaan slapen mensen. Anders ben ik morgen te moe en dat zorgt weer voor slaaptekort die dag daarna, en dan heb ik school en dan wil ik geen slaaptekort. toi toi
gr gr
quote:Waren het 3 leuke seconden?Op zondag 24 oktober 2010 02:04 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik zag m'n hele leven voorbij komen in 3 sec
quote:Jij filantroopOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar jij ben anders, ik weet het gewoon. Of misschien denk ik dat ik het weet. Ik probeer altijd van het positiefste uit te gaan bij mensen die ik nog niet ken, en te exit-out'en wanneer het tegenvalt.
[..]
Hoe weet jij dat jongen, heb jij dat mogen voelen, beoordelen, binnenstebuitenkeren en er berekeningen van kunnen doen?
quote:Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Duidelijk de X-generatie dit.Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Egoïsme is menselijk. En ja voor mij is het ook wel herkenbaar eigenlijk, niemand is altruïstisch want je hebt er altijd op de een of andere manier baat bij.Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Het heeft kosten en moeite gespaard, ach je kent het verhaal al
quote:Ik zag het in beelden en het is haast niet te verwoorden want> goddelijkheidOp zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Graag een samenvatting van 2 seconden dan.
quote:die eersteOp zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is geiler
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:haters overal die zich verzetten tegen kwalitatief hoogstaande posts en het volk dom willen houdenOp zondag 24 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had vandaag samen met PostcodeNiels en tho_Omas nog allemaal "hmm lkkr hoor![]()
![]()
zou wel meer wille sien
![]()
haha lkrr seg" posts in Sexy en Gewaagd gezet, maar die zijn dus allemaal weg. Jammer dit.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:15 schreef Dyr. het volgende:
Deze had ik nog voor gisteren
[ afbeelding ]
quote:Beelden zeggen soms meer dan woordenOp zondag 24 oktober 2010 02:14 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik zag het in beelden en het is haast niet te verwoorden want> goddelijkheid
jezus m'n schrijfstijl gaat achteruit, hoe later het wordt, hoe dommer ik overkom
quote:Juist! En overigens, meisjes met intelligentie. Echt aantrekkelijke intelligente meisjes kom ik nooit tegen. Het is altijd het een of het ander. Jammer, jammer.Op zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Egoïsme is menselijk. En ja voor mij is het ook wel herkenbaar eigenlijk, niemand is altruïstisch want je hebt er altijd op de een of andere manier baat bij.
quote:" ik haat boy"Op zondag 24 oktober 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden
quote:Zit youtube vol met dit soort pareltjes ?Op zondag 24 oktober 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden
quote:Wie heeft nou een partner nodig? Ik bedoel maar, liever "alleen" (net of dat zo erg is, helemaal niet zelfs) dan genoegen nemen met weinigOp zondag 24 oktober 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Juist! En overigens, meisjes met intelligentie. Echt aantrekkelijke intelligente meisjes kom ik nooit tegen. Het is altijd het een of het ander. Jammer, jammer.
quote:aaahhh wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefOp zondag 24 oktober 2010 02:23 schreef Penisbaard het volgende:
Dit blijft lief.
Als ik dat aan mijn kat laat horen schiet hij trouwens helemaal in de stress en valt hij een halfuur lang alles aan wat ook maar een klein beetje beweging heeft, dus dat is geen puik plan.
quote:Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.Op zondag 24 oktober 2010 02:21 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wie heeft nou een partner nodig? Ik bedoel maar, liever "alleen" (net of dat zo erg is, helemaal niet zelfs) dan genoegen nemen met weinig. Sowieso, mensen die een relatie hebben puur om de leegte/andere tekortkomingen op te vullen
.
quote:Ik denk dat dit de meest diepgaande reactie in ONZ is sinds jaar en dag. Chapeau !Op zondag 24 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.
quote:Ik ben tot die conclusie gekomen omdat ik zie dat mensen om de meest achterlijke redenen voor een partner kiezen. Daarom zeg ik ook dat niemand het nodig heeft. Een relatie is pas gezond als je zelf, bewust, voor iemand gekozen hebt, omdat je dat wil, en niet omdat je er behoefte aan hebt.Op zondag 24 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.
quote:NooitOp zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Buig. Buig voor de moederneukende keizer. Buig tot je niet meer buigen kan. Buig tot het breekt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Buig. Buig voor de moederneukende keizer. Buig tot je niet meer buigen kan. Buig tot het breekt.
quote:Omdat mijn fobo verkracht werd met posts die niet meer dan een " hihihih ik lurkte" inhielden. Daarbij voelde ik me best wel vies/misbruikt als er enge mannen met rare reacties kwamenOp zondag 24 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom is je fotoboek trouwens dicht, Teddybear? Ik wil smerige dingen in je fotoboek zetten.
quote:Dank je. Ik heb overigens wel eens diepgaandere meuk geschreven hier. Weet alleen niet meer waar en wanneer dat was.Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de meest diepgaande reactie in ONZ is sinds jaar en dag. Chapeau !
quote:Hier kan ik me wel in vinden.Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik ben tot die conclusie gekomen omdat ik zie dat mensen om de meest achterlijke redenen voor een partner kiezen. Daarom zeg ik ook dat niemand het nodig heeft. Een relatie is pas gezond als je zelf, bewust, voor iemand gekozen hebt, omdat je dat wil, en niet omdat je er behoefte aan hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:37 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Omdat mijn fobo verkracht werd met posts die niet meer dan een " hihihih ik lurkte" inhielden. Daarbij voelde ik me best wel vies/misbruikt als er enge mannen met rare reacties kwamen
quote:Ik deed er ook aan mee
quote:ja maar jij postte geen reacties in de trant van; hihihih
quote:Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.Op zondag 24 oktober 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die doet dat bij iedereen.
Schenkstroop ook? Of Panzermaus?
quote:Wat lurk jij bij mijOp zondag 24 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.
quote:Ik ga er niets over zeggen man.Op zondag 24 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.
quote:Misschien komt het door je kritische blik? Ik kan ook niet 'echt' verliefd wordenOp zondag 24 oktober 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb overigens wel eens diepgaandere meuk geschreven hier. Weet alleen niet meer waar en wanneer dat was.
[..]
Hier kan ik me wel in vinden.
Maar zeker in het najaar en de winter heb ik er wel meer behoefte aan, en wil ik het ook. Maar ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op meisjes, alleen mezelf voor de gek houden dat ik ze leuk vind. Voor een week ofzo. Daarna ben ik er al helemaal van afgekickt. En ik wil dat helemaal niet.![]()
En voor het geval dat je dat zou denken, nee, ik ben absoluut hetero.
quote:Ik ben een harteloze lurker.
quote:Dat dan weer wel.Op zondag 24 oktober 2010 02:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga er niets over zeggen man.
Tevens gingers.
quote:Ik denk het, ja. Maar door minder eisen stellen zou ik genoegen nemen met 'minder', domweg om maar een relatie te hebben. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil ik wel iemand om mee te knuffelen en doen. Maar als ik dan de hele tijd het gevoel heb dat ik mezelf + de ander voor de gek loop te houden, dan begin ik er liever niet aan.Op zondag 24 oktober 2010 02:45 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Misschien komt het door je kritische blik? Ik kan ook niet 'echt' verliefd worden. Ik ben daar veel te realistisch voor op het moment dat ik iemand begin te leren kennen. Het zou ook aan heel andere dingen kunnen liggen, natuurlijk. Misschien moet ik wat minder eisen stellen, ik weet het niet.
quote:Het gaat niet alleen om dieOp zondag 24 oktober 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die doet dat bij iedereen.
Schenkstroop ook? Of Panzermaus?
quote:Fotoboeks is wel tof hoor. Handig ook om even persoonlijk iets tegen iemand te zeggen zonder dat het gelijk het geheime en superpersoonlijke van het PM-systeem heeft.Op zondag 24 oktober 2010 02:48 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om diereacties, of wie daaraan deed een fobo voegde niet echt wat toe, zeg maar. Ik deed er sowieso niet veel mee.
quote:Dan mag het, harteloze lurkers zijn fans.
quote:Op het moment dat jij minder eisen gaat stellen, en dat je standaard wordt/ je voortaan op die check-list kijkt wanneer je een leuke meid tegenkomt, kan je ook niet het gevoel hebben dat je genoegen neemt met minder. Dat kan pas wanneer je je oude "ik" niet helemaal hebt losgelaten. Als jij hierin gegroeid bent is het heel erg moeilijk om een stapje terug te doen. Als je er bij voorbaat sceptisch over bent lukt het natuurlijk niet, want dan ga je vergelijken met je oude checklist en die blijft beter (in jouw ogen) want> je stapt er sceptisch in.Op zondag 24 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben een harteloze lurker.
[..]
Dat dan weer wel.
[..]
Ik denk het, ja. Maar door minder eisen stellen zou ik genoegen nemen met 'minder', domweg om maar een relatie te hebben. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil ik wel iemand om mee te knuffelen en doen. Maar als ik dan de hele tijd het gevoel heb dat ik mezelf + de ander voor de gek loop te houden, dan begin ik er liever niet aan.
quote:Ja, misschien vul ik m'n fobo nog wel een keer aan en gooi ik hem open.Op zondag 24 oktober 2010 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fotoboeks is wel tof hoor. Handig ook om even persoonlijk iets tegen iemand te zeggen zonder dat het gelijk het geheime en superpersoonlijke van het PM-systeem heeft.
quote:Stel nou dat ik opeens iets tegen je wil zeggen en dat ik je niet op het forum kan vinden, dan moet ik je een PM sturen. Jij stressen dan, want het kan heel belangrijk zijn. Het ziekenhuis ofzo, je ouders, je weet het niet. Nee, dan de relaxte maar toch persoonlijke sfeer van de fotoboeks.Op zondag 24 oktober 2010 02:53 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, misschien vul ik m'n fobo nog wel een keer aan en gooi ik hem open.
quote:Ik ben er niet bij voorbaat sceptisch over, en ik kom genoeg leuke meisjes tegen. Dolle pret, helemaal leuk. Klef dit dat en alles. Maar daarna doe ik nooit meer wat met ze. En ik wil mezelf niet veranderen om maar zin in relaties te hebben, man. Of heb ik dat verkeerd begrepen van jouw onduidelijke reactie?Op zondag 24 oktober 2010 02:52 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Op het moment dat jij minder eisen gaat stellen, en dat je standaard wordt/ je voortaan op die check-list kijkt wanneer je een leuke meid tegenkomt, kan je ook niet het gevoel hebben dat je genoegen neemt met minder. Dat kan pas wanneer je je oude "ik" niet helemaal hebt losgelaten. Als jij hierin gegroeid bent is het heel erg moeilijk om een stapje terug te doen. Als je er bij voorbaat sceptisch over bent lukt het natuurlijk niet, want dan ga je vergelijken met je oude checklist en die blijft beter (in jouw ogen) want> je stapt er sceptisch in.
Tevens heb ik het gevoel dat ik heel erg onduidelijk overkom, voel me niet zo helder meer
quote:Jawel, want je zegt dat je dan genoegen neemt met minder. Maar als het zo werkt voor je, waarom zou je jezelf veranderen? Ik herken best veel van mezelf in jou hoor. Soms zijn er van die mensen die nooit verliefd worden omdat ze een verkeerde houding hebben, en soms zijn er van die mensen die dat ene meisje gewoon nog niet zijn tegen gekomen.Op zondag 24 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij voorbaat sceptisch over, en ik kom genoeg leuke meisjes tegen. Dolle pret, helemaal leuk. Klef dit dat en alles. Maar daarna doe ik nooit meer wat met ze. En ik wil mezelf niet veranderen om maar zin in relaties te hebben, man. Of heb ik dat verkeerd begrepen van jouw onduidelijke reactie?
quote:Daar zijn andere wegen voorOp zondag 24 oktober 2010 02:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stel nou dat ik opeens iets tegen je wil zeggen en dat ik je niet op het forum kan vinden, dan moet ik je een PM sturen. Jij stressen dan, want het kan heel belangrijk zijn. Het ziekenhuis ofzo, je ouders, je weet het niet. Nee, dan de relaxte maar toch persoonlijke sfeer van de fotoboeks.
quote:Dan zal het dat laatste wel zijn. En normaal houd ik echt alle priveinformatie gescheiden van de foks, maar dit is een vertrouwde zone hier. Ik ben 18.5. Wereldschokkend dit. En uiterst priveestelijk.Op zondag 24 oktober 2010 02:59 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, want je zegt dat je dan genoegen neemt met minder. Maar als het zo werkt voor je, waarom zou je jezelf veranderen? Ik herken best veel van mezelf in jou hoor. Soms zijn er van die mensen die nooit verliefd worden omdat ze een verkeerde houding hebben, en soms zijn er van die mensen die dat ene meisje gewoon nog niet zijn tegen gekomen.
Hoe oud ben je trouwens?
quote:Een vertrouwde zone maar alle ogen zijn op ons gericht man. Ze willen ons onderuit halen, de ieloemienasi en zo jeweet toch ze willen het volk dom houden de joden houden ons in de gatenOp zondag 24 oktober 2010 03:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zal het dat laatste wel zijn. En normaal houd ik echt alle priveinformatie gescheiden van de foks, maar dit is een vertrouwde zone hier. Ik ben 18.5. Wereldschokkend dit. En uiterst priveestelijk.
quote:Precies, laten we genieten van dit mooie moment.Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat morgenochtond overal "PAINT HIER 18.5!!!!1111!!"-topics
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat morgenochtond overal "PAINT HIER 18.5!!!!1111!!"-topics
quote:Ik maak me ook geen zorgen gelukkig. Maar zeker in deze tijd van het jaar begint het weer te knagen, om gewoon wat meer te hebben dan het gebruikelijke kleffe gedoe met meisjes. Begrijp me niet verkeerd, keuze heb ik genoeg. Maar ik wil gewoon wat meer, zeker als ik al die blije stelletjes om me heen zie. Nemen zij gewoon genoegen met minder? En zijn ze minder kritisch geworden? Of zijn zij gewoon 'anders', 'makkelijker'? Zoveel vragen dit.Op zondag 24 oktober 2010 03:07 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Een vertrouwde zone maar alle ogen zijn op ons gericht man. Ze willen ons onderuit halen, de ieloemienasi en zo jeweet toch ze willen het volk dom houden de joden houden ons in de gaten
Nu ik weet hoe oud je bent vermoed ik dat laatste ook idd, verder niets om je druk over te maken natuurlijk. Je zult nog héél veel meiden tegenkomen en dan is de kans dat dat ene meisje er tussen zit ook heel wat groter.
Waar is pb?
quote:final episode ?Op zondag 24 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
ondertussen staat jersey shore nog op pauze in de eerste minuut en ben ik geen flikker opgeschoten
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies, laten we genieten van dit mooie moment.
quote:Ik vind dit een enge knuffelOp zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een psychopatische blik. Net of ze aan het genieten is, van pijn.
quote:Hej heb jij ook de msn afgeslotenOp zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een psychopatische blik. Net of ze aan het genieten is, van pijn.
quote:Aflevering 7 tot en met 12, ik was van plan om ze te marathonnen en alles.Op zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
final episode ?. hij is wel leuk.
quote:Zij zoeken heel andere dingen in een partner en hebben andere eisen. Het zou ook goed kunnen dat zij minder kritisch zijn en gelukkig zijn met wat minder is (in jouw ogen). Misschien is het goed om je hele houding te veranderen en bepaalde vastgeroeste patronen te doorbreken? Wie weet word je verrast?Op zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen gelukkig. Maar zeker in deze tijd van het jaar begint het weer te knagen, om gewoon wat meer te hebben dan het gebruikelijke kleffe gedoe met meisjes. Begrijp me niet verkeerd, keuze heb ik genoeg. Maar ik wil gewoon wat meer, zeker als ik al die blije stelletjes om me heen zie. Nemen zij gewoon genoegen met minder? En zijn ze minder kritisch geworden? Of zijn zij gewoon 'anders', 'makkelijker'? Zoveel vragen dit.
quote:ep13 is er alOp zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aflevering 7 tot en met 12, ik was van plan om ze te marathonnen en alles.
quote:Ik associeer die blik met psychopaten. Net of ze iets met je van plan is en je haar slachtoffer bentOp zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit een enge knuffelecht.
quote:Ja, maar dan moet ik dus eerst 7 tot en met 12 gezien hebben
quote:Ja, op dit tijdstip is het beter dat ik m'n aandacht gewoon op één ding richt.Op zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hej heb jij ook de msn afgesloten
quote:Wsit jij ook al van mijn knuffel alles?Op zondag 24 oktober 2010 03:17 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik associeer die blik met psychopaten. Net of ze iets met je van plan is en je haar slachtoffer bent![]()
M'n eigen knuffel zegt dat ik voor bovenstaande knuffel moet oppassen vanwege een duister verleden oid![]()
quote:Misschien heb je gelijk. Ik heb ook zo'n gevoel dat ik dit ooit aan iemand heb uitgelegd in het Fotoboek, zie je, ze zijn overal goed voor.Op zondag 24 oktober 2010 03:15 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Zij zoeken heel andere dingen in een partner en hebben andere eisen. Het zou ook goed kunnen dat zij minder kritisch zijn en gelukkig zijn met wat minder is (in jouw ogen). Misschien is het goed om je hele houding te veranderen en bepaalde vastgeroeste patronen te doorbreken? Wie weet word je verrast?
quote:same hereOp zondag 24 oktober 2010 03:19 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, op dit tijdstip is het beter dat ik m'n aandacht gewoon op één ding richt.
quote:Maybe in het fb van raebyddet toen het nog open wasOp zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik heb ook zo'n gevoel dat ik dit ooit aan iemand heb uitgelegd in het Fotoboek, zie je, ze zijn overal goed voor.
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wsit jij ook al van mijn knuffel alles?Toen ik klein was had ik een knuffelkonijn, Ko het Konijn. Op een dag kwam ik een scherp klein mesje tegen. De volgende ochtond was Ko dood. Ik had hem helemaal open gesneden en zijn vulling door de hele kamer gesmeten. Een horrorslachting. Smerig hard ziek.
quote:Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.Op zondag 24 oktober 2010 03:24 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nee. Waarom heb je dat gedaan
? Je hebt geen hart, man.
Tevens nog een horrorverhaal hier over m'n teddybeer; iemand had haar (ja, het heeft een geslacht!) kop eraf getrokken. Toen ik dat zag werd er een haat-zaadje geplant in m'n hart en jaren later is het uitgegroeid tot een duister karakter:)
quote:Dat was één persoonOp zondag 24 oktober 2010 03:23 schreef Penisbaard het volgende:
Jij had toch ook zo'n hele glimmende foto ofzo waar iedereen over begon Teddybear wat was daar nou de afspraak mee
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.
quote:Wat? Heftige dingen hier man. Ik wil het ook wel weten eigenlijk.Op zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.
quote:Je hebt shine jewaitsOp zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat was één persoon. En niet haten, kwam door het licht man, kwam door het licht. Spotlightz vinden mij altijd jeweettog
quote:hoe bevalt je chocomel? Of heb je het toch gemengd met water ik begreep je niet helemaalOp zondag 24 oktober 2010 03:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maybe in het fb van raebyddet toen het nog open was.
quote:No G. ik had een glasje water en een glasje chocomel gepakt, thats how we roll here in 0251.Op zondag 24 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
hoe bevalt je chocomel? Of heb je het toch gemengd met water ik begreep je niet helemaal
quote:Vertel ik misschien wel een keer. Twee mensen weten, omdat vergelijkbare shizz.Op zondag 24 oktober 2010 03:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Heftige dingen hier man. Ik wil het ook wel weten eigenlijk.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
No G. ik had een glasje water en een glasje chocomel gepakt, thats how we roll here in 0251.
quote:
quote:watOp zondag 24 oktober 2010 03:33 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
En ik dacht dat je een latente pedofiel was gezien je Voe-obsessie
quote:Niets, ik had je ouder ingeschat
quote:Ze dacht dat je stichting Martijn had begonnen omdat je Voe zo erg diggt.
quote:Wie delft Voe niet? Is zij niet het stereotype Scandinavische meisje dat iedereen wel wil raken, maar dan beter?Op zondag 24 oktober 2010 03:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze dacht dat je stichting Martijn had begonnen omdat je Voe zo erg diggt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie delft Voe niet? Is zij niet het stereotype Scandinavische meisje dat iedereen wel wil raken, maar dan beter?
quote:Ik weet het ook nietOp zondag 24 oktober 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Geilt op minderjarig meisje
moet dus wel oud zijn.
wat.
quote:Ik in ieder geval vind het gemiddelde 15/16 jarige meisje aantrekkelijker dan mijn leeftijdsgenoten, puur looks dan. Inhoudelijk is het vaak drie keer niets, maar wat wil je.Op zondag 24 oktober 2010 03:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Mijn onderbewuste associeert een voorliefde voor minderjarige meisjes met vieze oude mannen
. Je leeftijdsgenoten zien er toch niet zo héél anders uit dan Voe? Ik bedoel, op haar 18e is ze vast niet zo heel erg veranderd vergeleken met nu.
quote:Voe is Voe. Voe heeft geen leeftijd, ze is Voe.Op zondag 24 oktober 2010 03:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Mijn onderbewuste associeert een voorliefde voor minderjarige meisjes met vieze oude mannen
. Je leeftijdsgenoten zien er toch niet zo héél anders uit dan Voe? Ik bedoel, op haar 18e is ze vast niet zo heel erg veranderd vergeleken met nu.
quote:Er zijn genoeg leuke 18-jarige meisjes die er uitzien als 15/16Op zondag 24 oktober 2010 03:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik in ieder geval vind het gemiddelde 15/16 jarige meisje aantrekkelijker dan mijn leeftijdsgenoten, puur looks dan. Inhoudelijk is het vaak drie keer niets, maar wat wil je.
quote:Vergeef me. Ik nam alleen jouw woorden over (minderjarig).Op zondag 24 oktober 2010 03:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voe is Voe. Voe heeft geen leeftijd, ze is Voe.
quote:Dat is hoe we het graag zienOp zondag 24 oktober 2010 03:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat ik op mijn 40e opeens niets moet hebben van 15-jarige meisjens. Oud en pedofiel, ik zal het worden. Gluren bij scholen alles.
quote:Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Oudere vrouwen vind ik vaak wel leuk/leuker qua persoonlijkheid, maar looks... nee, ik kan me niet voorstellen dat ik dat leuk ga vinden wanneer ik ouder wordt.Op zondag 24 oktober 2010 03:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat ik op mijn 40e opeens niets moet hebben van 15-jarige meisjens. Oud en pedofiel, ik zal het worden. Gluren bij scholen alles.
quote:Oudere vrouwen als in vrouwen van in de 20 ja. Het kan zijn dat die afkeer ook iets te maken heeft met het feit dat het mij aan mijn moeder doet denken. Oudere mannen moeten vast ook niets van jongere meisjes hebben als ze zelf een jonge dochter hebben.Op zondag 24 oktober 2010 03:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Oudere vrouwen vind ik vaak wel leuk/leuker qua persoonlijkheid, maar looks... nee, ik kan me niet voorstellen dat ik dat leuk ga vinden wanneer ik ouder wordt.
Ik delf gewoon die jeugdelijke onbezorgdheid en 'niets kan me gebeuren'-attitude van 15/16 jarigen, en de manier waarop ze dat uitstralen. En de schattigheid gewoon.
quote:Whehe, dan zul je een probleem krijgen op je 40e, denk ik. Zo van; het internet afstruinen naar naïeve minderjarige meisjes om daar dan vervolgens mee proberen af te spreken enzulks, en vaders die daar achterkomen.Op zondag 24 oktober 2010 03:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Oudere vrouwen vind ik vaak wel leuk/leuker qua persoonlijkheid, maar looks... nee, ik kan me niet voorstellen dat ik dat leuk ga vinden wanneer ik ouder wordt.
Ik delf gewoon die jeugdelijke onbezorgdheid en 'niets kan me gebeuren'-attitude van 15/16 jarigen, en de manier waarop ze dat uitstralen. En de schattigheid gewoon.
quote:Zit wat in. En inderdaad, dat soort vrouwen bedoel ik. Zodra het op mijn moeder gaat lijken dan hoeft het van mij niet meer.Op zondag 24 oktober 2010 03:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oudere vrouwen als in vrouwen van in de 20 ja. Het kan zijn dat die afkeer ook iets te maken heeft met het feit dat het mij aan mijn moeder doet denken. Oudere mannen moeten vast ook niets van jongere meisjes hebben als ze zelf een jonge dochter hebben.
quote:Genoeg naieve jonge meisjes, vraag me af of dit ook op de interwebs mogelijk is.Op zondag 24 oktober 2010 03:56 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Whehe, dan zul je een probleem krijgen op je 40e, denk ik. Zo van; het internet afstruinen naar naïeve minderjarige meisjes om daar dan vervolgens mee proberen af te spreken enzulks, en vaders die daar achterkomen.
quote:KinkycoupleOp 24-10-2010 03:32 schreef Kinkycouple
![]()
![]()
... owww kzit al in je fobo ..zat ff in ged88 .. euhh ik kwam je ff eeeuhhh groeten
![]()
quote:15/16-jarige meisjes gaat niet samen met inteligende en diepgaande en soms wel diepzinnige maar toch luchtige en losse en grappige en knuffelige meisjes. Maar er zijn ook wel 17/18/19-jarigen die ik soms wel even zie zitten. Met de nadruk op 'soms' en 'even'.Op zondag 24 oktober 2010 03:58 schreef raebyddet het volgende:
Trouwens, Panzermaus, als jij enkel 15/16 jarige meisjes aantrekkelijk vindt, wellicht ligt daar je probleem?
quote:Onheilspellende username. Ik durf niet te klikken.Op zondag 24 oktober 2010 04:01 schreef Penisbaard het volgende:
die pics in zijn/hun fotoboekdoen niet wil
quote:Als je een fan bent van saxofoonmuziek zou ik wel klikkenOp zondag 24 oktober 2010 04:03 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Onheilspellende username. Ik durf niet te klikken.
quote:Ah oké, dus het uiterlijk speelt niet zo'n grote rol als ik dacht. Dan denk ik nog steeds dat je bepaalde dingen misschien anders moet aanpakken om de juiste "soort" aan te trekken.Op zondag 24 oktober 2010 04:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
15/16-jarige meisjes gaat niet samen met inteligende en diepgaande en soms wel diepzinnige maar toch luchtige en losse en grappige en knuffelige meisjes. Maar er zijn ook wel 17/18/19-jarigen die ik soms wel even zie zitten. Met de nadruk op 'soms' en 'even'.
quote:Nou, eigenlijk speelt het wel een grote rol. En ik trek genoeg meisjes aan, daar moet toch wel wat tussen zitten. Of bestaan die meisjes gewoon niet.Op zondag 24 oktober 2010 04:06 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ah oké, dus het uiterlijk speelt niet zo'n grote rol als ik dacht. Dan denk ik nog steeds dat je bepaalde dingen misschien anders moet aanpakken om de juiste "soort" aan te trekken.
het is al 4 uur geweest
quote:En inderdaad, het is vier uur geweest. En twee plus twee is vier. Slechts trivia. Leeftijden en tijden en getallen, het betekent niets.Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
Deze stuff gaat dus over mijn ideaalbeeld van een meisje:
Leeftijd: even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij
Uiterlijk
• Gezonde huidskleur, zongebruind alstublieft
• Blond/bruin/zwart haar, rood haar vind ik niet aantrekkelijk
• Grijze/groene ogen zijn extra aantrekkelijk
• Tattoos of piercings vind ik niet tof
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Niet langer dan mij, maar ook niet te klein. Kleiner meisje vind ik juist leuk
• Kontje is een must
• Moet ook tieten hebben, maar kan kleinere altijd meer waarderen dan grotere
• Geen plamuurlaag aan makeup, natuurlijk wel het gebruikelijke maar moet wel naturel blijven
• Een bepaald soort gezicht (verhoudingen etc) vind ik meteen aantrekkelijk, maar dit kan ik niet echt beschrijven. Ik weet het namelijk zelf niet eens, maar alle meisjes die ik aantrekkelijk vind puur looks here hebben altijd een beetje hetzelfde soort gezicht
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of witte K-Swiss ofzo altijd mooi om te zien
• Scene, emo's, skaters, breezers of gothics moet ik niet hebben
Persoonlijkheid
• Spontaan, lastig uit te leggen wat dit nu precies is maar je weet vast wel wat ik bedoel
• Zelfverzekerd, sterk, onafhankelijk, trots op zichzelf, weet wat ze waard is, zelfrespect etc etc, geen onzekere huilmeisjes, alvast bedankt
• Luchtig
• Heeft zelf humor
• Goed gevoel voor humor/sarcasme/etc hebben, juist grappen die alleen wij twee snappen vind ik zo tof
• Redelijk intelligent, moet ook wel serieus kunnen zijn op zijn tijd, zodat je er mee kunt praten
• Voor de rest zo speels mogelijk. Je moet er echt lol mee kunnen maken, kunnen plagen etc
• Respectvol tegenover (de meeste) andere mensen, brutale meisjes die nonstop vloeken, kankeren en neerkijken op iedereen moet ik niets, helemaal niets van hebben
• Niet arrogant zijn, bah, je moet mijn reactie op arrogante meisjes (die zichzelf helemaal geweldig vinden) eens zien
Overig
• Roken is een instant turnoff voor mij, dat horen vrouwen niet te doen
• Ze moet kunnen dansen, meisjes die dat goed kunnen zitten vaak 'goed in elkaar'
• Meer-dan-gemiddelde muzieksmaak, meisjes die alleen maar top40 en de autotune crap van tegenwoordig luisteren vind ik vaak niks
• Geen 'blabla i love you' 24/7 of 'blabla 4 ever' crap, we gaan elkaar niet voor de gek houden, meisjes die zo zijn neem ik nooit serieus qua relaties
• Ze moet kunnen zoenen, van die passieve of juist altijd-kankerruige meisjes: nee bedankt![]()
• Ik vind bloemennamen of Franse namen altijd extra leuk, en het is helemaal mooi als je haar naam kunt 'afkorten', bijv Stephany -> Steph![]()
Zo, dit is zo'n beetje het soort meisje wat ik op elk moment aantrekkelijk zou vinden. Heb het voornamelijk voor mezelf geschreven nu, vandaar dat het zo lang is geworden.
quote:Ik vrees dat niemand tegelijkertijd aan al die eisen zal voldoen. Er zal altijd een meisje zijn waarbij een paar eisen ontbreken, wat doe je dan? Je moet natuurlijk wel realistisch blijvenOp zondag 24 oktober 2010 04:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk speelt het wel een grote rol. En ik trek genoeg meisjes aan, daar moet toch wel wat tussen zitten. Of bestaan die meisjes gewoon niet.
[..]
En inderdaad, het is vier uur geweest. En twee plus twee is vier. Slechts trivia. Leeftijden en tijden en getallen, het betekent niets.
quote:Alles in verhoudingen, zolang het een voor het ander compenseert hoeft ze niet alles te hebben. Bovendien was het een 'ideaalbeeld'. Hoeveel match jij daar mee, trouwens?Op zondag 24 oktober 2010 04:12 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik vrees dat niemand tegelijkertijd aan al die eisen zal voldoen. Er zal altijd een meisje zijn waarbij een paar eisen ontbreken, wat doe je dan? Je moet natuurlijk wel realistisch blijven
quote:Op zondag 24 oktober 2010 04:10 schreef Penisbaard het volgende:
http://i.fok.nl/userpics/157284/Plastic.jpg
Fotoboek van micramachine
Wat zijn dit nou weer voor fotoboekpics dan
quote:Eens even kijken..:Op zondag 24 oktober 2010 04:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles in verhoudingen, zolang het een voor het ander compenseert hoeft ze niet alles te hebben. Bovendien was het een 'ideaalbeeld'. Hoeveel match jij daar mee, trouwens?
quote:Een stap dichter bij het completeren van deze Serenade. Jessie, en James.Op zondag 24 oktober 2010 04:28 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zeg even wat omdat het anders zo lang stil is
quote:Voldoe jij aan het eisenlijstje van Panzermaus, Penisbaard?Op zondag 24 oktober 2010 04:28 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zeg even wat omdat het anders zo lang stil is
quote:Als ik het ooit tot televisiepresentator schop is dat de eerste vraag die ik aan een gast ga stellen.Op zondag 24 oktober 2010 04:30 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Voldoe jij aan het eisenlijstje van Panzermaus, Penisbaard?
quote:HmpfOp zondag 24 oktober 2010 04:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik het ooit tot televisiepresentator schop is dat de eerste vraag die ik aan een gast ga stellen.
quote:Lange lijst, goed om te weten dit, leuk ingevuld. Misschien dat ik je zou doen. En met dat hele 'huilmeisjes'-punt bedoelde ik dus van die meisjes die maar zielig gaan doen om aandacht te krijgen en overal drama over maken.Op zondag 24 oktober 2010 04:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Eens even kijken..:
Mijn excuus voor de onduidelijkheden, normaal zou ik keihard "NEEE" schreeuwen, omdat beoordelingen enzulks, maar het is laat en ik verveel me en ik val bijna in slaap hihi
Leeftijd: even oud of 1 of 2 jaar jonger dan mij
Uiterlijk
• Gezonde huidskleur (niet zongebruind)
• Blond/donkerbruin/zwart haar, rood haar vind ik niet aantrekkelijk
• Grijze/groene ogen zijn extra aantrekkelijk
• Tattoos of piercings vind ik niet tof
• Slank, niet te mager
• Geen manwijf
• Niet langer dan mij, maar ook niet te klein ben 1.74?. Kleiner meisje vind ik juist leuk
• Kontje is een must relatief/persoonlijk
• Moet ook tieten hebben, maar kan kleinere altijd meer waarderen dan grotere ik weet niet wat jij hieronder verstaat
• Geen plamuurlaag aan makeup, natuurlijk wel het gebruikelijke maar moet wel naturel blijven
• Een bepaald soort gezicht (verhoudingen etc) vind ik meteen aantrekkelijk, maar dit kan ik niet echt beschrijven. Ik weet het namelijk zelf niet eens, maar alle meisjes die ik aantrekkelijk vind puur looks here hebben altijd een beetje hetzelfde soort gezicht
Kledingstijl
• Casual/sportief, ik vind meisjes op Converse (All Stars), Vans of witte K-Swiss ofzo altijd mooi om te zien
• Scene, emo's, skaters, breezers of gothics moet ik niet hebben
Persoonlijkheid
• Spontaan, lastig uit te leggen wat dit nu precies is maar je weet vast wel wat ik bedoel hihi lekker gek, lekker spontaan
• Zelfverzekerd, sterk, onafhankelijk, trots op zichzelf, weet wat ze waard is, zelfrespect etc etc, geen onzekere huilmeisjes, alvast bedankt nogmaals, ik weet niet wat jij hieronder verstaat
• Luchtig
• Heeft zelf humor? Volgens mij niet, wel erg droog en flauw, heb teveel fantasie
• Goed gevoel voor humor/sarcasme/etc hebben, juist grappen die alleen wij twee snappen vind ik zo tof
• Redelijk intelligent, moet ook wel serieus kunnen zijn op zijn tijd, zodat je er mee kunt praten
• Voor de rest zo speels mogelijk. Je moet er echt lol mee kunnen maken, kunnen plagen etc als je probeert te kietelen oid krijg je een bitchslap( zeg NEE tegen geweld), plagen kan- mits op z'n tijd-
• Respectvol tegenover (de meeste) andere mensen, brutale meisjes die nonstop vloeken, kankeren en neerkijken op iedereen moet ik niets, helemaal niets van hebben
• Niet arrogant zijn, bah, je moet mijn reactie op arrogante meisjes (die zichzelf helemaal geweldig vinden) eens zien .. wat is dit voor een eisenlijstjeik kan heel wat anders onder arrogant verstaan, wolla, allus is persoonlijk dat weetjutoGh
Overig
• Roken is een instant turnoff voor mij, dat horen vrouwen niet te doen mannen ook niet
• Ze moet kunnen dansen, meisjes die dat goed kunnen zitten vaak 'goed in elkaar' Dans![]()
• Meer-dan-gemiddelde muzieksmaak, meisjes die alleen maar top40 en de autotune crap van tegenwoordig luisteren vind ik vaak niks Dit lijkt mij logisch
• Geen 'blabla i love you' 24/7 of 'blabla 4 ever' crap, we gaan elkaar niet voor de gek houden, meisjes die zo zijn neem ik nooit serieus qua relaties check
• Ze moet kunnen zoenen, van die passieve of juist altijd-kankerruige meisjes: nee bedankt
• Ik vind bloemennamen of Franse namen altijd extra leuk, en het is helemaal mooi als je haar naam kunt 'afkorten', bijv Stephany -> Steph ik heet achmed
ik snap het zelf eigenlijk ook niet meer. tijd is niets maar toch, je lichaam heeft een bepaalde mate aan slaap nodig en ik vrees dat ik m'n lichaam nu een beetje aan het mishandelen ben
quote:Wat moet ik dan als UI nemenOp zondag 24 oktober 2010 04:34 schreef raebyddet het volgende:
Ik voel trouwens een diepe haat voor dat kind op je UI, PB
quote:Het was dus vooral een "hoe zou mijn perfecte partner eruit zien"-lijstje. Daarnaast moet je weten dat ik ziekelijk geobsedeerd ben door mijn teddybeer en dekentjeOp zondag 24 oktober 2010 04:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lange lijst, goed om te weten dit, leuk ingevuld. Misschien dat ik je zou doen. En met dat hele 'huilmeisjes'-punt bedoelde ik dus van die meisjes die maar zielig gaan doen om aandacht te krijgen en overal drama over maken.
quote:Ik heb een zwak voor dat soort obsessies, je bent veilig. Schattige meisjes zijn nog schattiger dan de dingen die ze schattig vinden zoals teddy's of puppies.Op zondag 24 oktober 2010 04:36 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het was dus vooral een "hoe zou mijn perfecte partner eruit zien"-lijstje. Daarnaast moet je weten dat ik ziekelijk geobsedeerd ben door mijn teddybeer en dekentje. (Puur om te laten zien dat je met dat lijstje "probleemgevallen" dus absoluut niet uitsluit.)
quote:Die panda was echt
quote:Wat ben je toch heerlijk naïef.Op zondag 24 oktober 2010 04:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor dat soort obsessies, je bent veilig. Schattige meisjes zijn nog schattiger dan de dingen die ze schattig vinden zoals teddy's of puppies.
quote:Ja, maar oud man. Kan niet te lang bij hetzelfde blijven en alles. De sleur man, de sleur. Verandering is nodig.Op zondag 24 oktober 2010 04:38 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Die panda was echt. Was laatst op het werk en ik ging dus maar fokken omdat er verder niets te doen was, toen zag ik jouw UI en moest keihard lachen terwijl er best wel "belangrijke mensen" in de buurt zaten
quote:Welnee, die indruk krijg je misschien. Maar ik doorzie alles en iedereen en ik voel alles aan. Ook kleine Teddy's met obsessies voor teddyberen en kleedjes en voetenslaapzakken of wat je ook maar bij Walz wilde bestellen.
quote:Waarom kunnen dingen niet blijven zoals ze zijnOp zondag 24 oktober 2010 04:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar oud man. Kan niet te lang bij hetzelfde blijven en alles. De sleur man, de sleur. Verandering is nodig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 04:42 schreef Penisbaard het volgende:
Nee echt, zoek een nieuwe UI voor mij
quote:ELKE DAG HETZELFDE IS SAAI IK GENIET VAN CHAOS IK GENIET KEIHARD MET VOLLE TEUGEN WANNEER PLOTSELING ALLES NAAR DE TYFUS IS DOOR SNEEUW NOODWEER OF EXTREME HITTEOp zondag 24 oktober 2010 04:44 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Waarom kunnen dingen niet blijven zoals ze zijnAltijd hang naar verandering, die hang naar verandering is wat ons zo ongelukkig maakt. Bron van al het kwaad, duister zeg ik je.
quote:Achter ieder stap zit een heel verhaal. Obsessies kunnen uit een duister verleden komen jeweetz. Dat jij het schattig vindt is jouw interpretatieOp zondag 24 oktober 2010 04:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, die indruk krijg je misschien. Maar ik doorzie alles en iedereen en ik voel alles aan. Ook kleine Teddy's met obsessies voor teddyberen en kleedjes en voetenslaapzakken of wat je ook maar bij Walz wilde bestellen.
quote:Mijn duistere verleden ruilen voor jouw duistere verleden?Op zondag 24 oktober 2010 04:48 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Achter ieder stap zit een heel verhaal. Obsessies kunnen uit een duister verleden komen jeweetz. Dat jij het schattig vindt is jouw interpretatie.
quote:Waarom schreeuw je zoOp zondag 24 oktober 2010 04:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ELKE DAG HETZELFDE IS SAAI IK GENIET VAN CHAOS IK GENIET KEIHARD MET VOLLE TEUGEN WANNEER PLOTSELING ALLES NAAR DE TYFUS IS DOOR SNEEUW NOODWEER OF EXTREME HITTE
quote:Wat schuilt er in je verleden dan? Moet weten of het kwaliteit is of niet, wollaOp zondag 24 oktober 2010 04:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn duistere verleden ruilen voor jouw duistere verleden?
quote:Oké.Op zondag 24 oktober 2010 04:49 schreef Penisbaard het volgende:
bijna 5 uurflikker toch op man ik ga slapen
quote:Sesamstraat + bonje + omgevallen kasten met spaghetti + fietsen + donker + huilen.Op zondag 24 oktober 2010 04:51 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wat schuilt er in je verleden dan? Moet weten of het kwaliteit is of niet, wolla
quote:Dit is wat Penisbaard gecreëerd heeft, hij wilde zo graag spanning en avontuur en dolle activiteiten.Op zondag 24 oktober 2010 04:52 schreef Panzermaus het volgende:
Teddy heeft allemaal gekke obsessies over teddyberen en Penisbaard heeft in een verwarde bui een pluchen konijn omgebracht. Het is een malle wereld hier.
quote:Jij lijkt mij een lekker gek en intelligent meisje dat zich, wanneer ik er niet ben, helemaal uit kan leven op teddyberen, we kopen er vier voor je bij Walz en je zult het geweldig vinden en de teddyberen ook want het zijn groepsdieren OH DANK U OOM DONALD ER STAAN ALTIJD LEERZAME DINGEN IN DE DONALD DUCK HET IS DUS HEEL LEERZAAM nou. Ja.Op zondag 24 oktober 2010 04:54 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dit is wat Penisbaard gecreëerd heeft, hij wilde zo graag spanning en avontuur en dolle activiteiten.
quote:Hmm, dan wil ik jouw verleden+ een panda+ naaktfotoOp zondag 24 oktober 2010 04:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sesamstraat + bonje + omgevallen kasten met spaghetti + fietsen + donker + huilen.
Dat was de preview.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 04:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een lekker gek en intelligent meisje dat zich, wanneer ik er niet ben, helemaal uit kan leven op teddyberen, we kopen er vier voor je bij Walz en je zult het geweldig vinden en de teddyberen ook want het zijn groepsdieren OH DANK U OOM DONALD ER STAAN ALTIJD LEERZAME DINGEN IN DE DONALD DUCK HET IS DUS HEEL LEERZAAM nou. Ja.
Overigens, Penisbaard. Het komt vanavond wel heel dicht bij die langbeloofde verregaande nachtkwebbel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 05:00 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, ik heb serieus zo'n netding hangen in m'n kamer met allemaal knuffels erin, die knuffels geven me een schuldgevoel doordat ze me zo![]()
aanstaren wanneer ik wil gaan slapen. Ik troost mezelf met de gedachte dat het toch niet fijn slapen is met al die beesten op m'n bed en het zielig is als ze de volgende morgen op de grond liggen/gevallen zijn
.
quote:Okay man, andere keer, levensverhalen levenslijnen arbeidslijnen en touwtrekkerijspinnerijen Kinderwet van Houten alles.Op zondag 24 oktober 2010 04:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar geen levensverhalen hier man. Die zijn voor IRC of PM.
quote:Ik heb het gevoel dat ik mezelf teveel bloot heb gegevenOp zondag 24 oktober 2010 04:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar geen levensverhalen hier man. Die zijn voor IRC of PM.
quote:Je hebt dus van die slaaprituelen die je moet uitvoeren voordat je gaat slapen? Ik wil je er wel een paar bijleren, moet je wel consequent blijven. Dus echt elke avond.Op zondag 24 oktober 2010 05:00 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, ik heb serieus zo'n netding hangen in m'n kamer met allemaal knuffels erin, die knuffels geven me een schuldgevoel doordat ze me zo![]()
aanstaren wanneer ik wil gaan slapen. Ik troost mezelf met de gedachte dat het toch niet fijn slapen is met al die beesten op m'n bed en het zielig is als ze de volgende morgen op de grond liggen/gevallen zijn
.
quote:Nee man, ik weet nog niks van je.Op zondag 24 oktober 2010 05:02 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik mezelf teveel bloot heb gegeven
quote:Half rechtopOp zondag 24 oktober 2010 05:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee man, ik weet nog niks van je.
Tevens slapen doei
tevens ik slaap altijd half rechtop
tevens als ik dan niet in slaap kan komen slaap ik altijd het best in hele rare houdingen
in de zomer gooi vak mijn benen uit het raam
echt verhaal
quote:Twee kussens die ik rechtop tegen de muur heb staan en ik hang daar dan tegenaan. Is zo sinds mijn bronchitis + longontsteking van een aantal jaren geleden, anders kreeg ik 's avonds nauwelijks nog adem. Sindsdien doe ik niet anders meerOp zondag 24 oktober 2010 05:08 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Half rechtop? Wat moet ik me daarbij voorstellen
?
Als ik niet in slaap kan komen slaap ik ook in hele rare houdingen hoor, dan slaap ik op m'n buik met m'n gezicht vol in het kussen. Goddelijk.
Slaap lekker, pb:)
quote:Die hebben we allemaal min of meer, niet? Heb geen slaaprituelen wat die knuffels betreftOp zondag 24 oktober 2010 05:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt dus van die slaaprituelen die je moet uitvoeren voordat je gaat slapen? Ik wil je er wel een paar bijleren, moet je wel consequent blijven. Dus echt elke avond.
quote:Ah, oké. Dus niet echt in een hoek van 90 graden, zeg maar. Tevens longontstekingOp zondag 24 oktober 2010 05:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Twee kussens die ik rechtop tegen de muur heb staan en ik hang daar dan tegenaan. Is zo sinds mijn bronchitis + longontsteking van een aantal jaren geleden, anders kreeg ik 's avonds nauwelijks nog adem. Sindsdien doe ik niet anders meer
quote:Ik bedoelde wat anders. Weet jij ook wel.Op zondag 24 oktober 2010 05:09 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal min of meer, niet? Heb geen slaaprituelen wat die knuffels betreft. Ik schreeuw gewoon dat ze blij mogen zijn dat ze überhaupt onderdak hebben. Dat is hoe ik mezelf overtuig van mijn menselijkheid
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |