quote:Op het moment dat jij minder eisen gaat stellen, en dat je standaard wordt/ je voortaan op die check-list kijkt wanneer je een leuke meid tegenkomt, kan je ook niet het gevoel hebben dat je genoegen neemt met minder. Dat kan pas wanneer je je oude "ik" niet helemaal hebt losgelaten. Als jij hierin gegroeid bent is het heel erg moeilijk om een stapje terug te doen. Als je er bij voorbaat sceptisch over bent lukt het natuurlijk niet, want dan ga je vergelijken met je oude checklist en die blijft beter (in jouw ogen) want> je stapt er sceptisch in.Op zondag 24 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben een harteloze lurker.
[..]
Dat dan weer wel.
[..]
Ik denk het, ja. Maar door minder eisen stellen zou ik genoegen nemen met 'minder', domweg om maar een relatie te hebben. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil ik wel iemand om mee te knuffelen en doen. Maar als ik dan de hele tijd het gevoel heb dat ik mezelf + de ander voor de gek loop te houden, dan begin ik er liever niet aan.
quote:Ja, misschien vul ik m'n fobo nog wel een keer aan en gooi ik hem open.Op zondag 24 oktober 2010 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fotoboeks is wel tof hoor. Handig ook om even persoonlijk iets tegen iemand te zeggen zonder dat het gelijk het geheime en superpersoonlijke van het PM-systeem heeft.
quote:Stel nou dat ik opeens iets tegen je wil zeggen en dat ik je niet op het forum kan vinden, dan moet ik je een PM sturen. Jij stressen dan, want het kan heel belangrijk zijn. Het ziekenhuis ofzo, je ouders, je weet het niet. Nee, dan de relaxte maar toch persoonlijke sfeer van de fotoboeks.Op zondag 24 oktober 2010 02:53 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, misschien vul ik m'n fobo nog wel een keer aan en gooi ik hem open.
quote:Ik ben er niet bij voorbaat sceptisch over, en ik kom genoeg leuke meisjes tegen. Dolle pret, helemaal leuk. Klef dit dat en alles. Maar daarna doe ik nooit meer wat met ze. En ik wil mezelf niet veranderen om maar zin in relaties te hebben, man. Of heb ik dat verkeerd begrepen van jouw onduidelijke reactie?Op zondag 24 oktober 2010 02:52 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Op het moment dat jij minder eisen gaat stellen, en dat je standaard wordt/ je voortaan op die check-list kijkt wanneer je een leuke meid tegenkomt, kan je ook niet het gevoel hebben dat je genoegen neemt met minder. Dat kan pas wanneer je je oude "ik" niet helemaal hebt losgelaten. Als jij hierin gegroeid bent is het heel erg moeilijk om een stapje terug te doen. Als je er bij voorbaat sceptisch over bent lukt het natuurlijk niet, want dan ga je vergelijken met je oude checklist en die blijft beter (in jouw ogen) want> je stapt er sceptisch in.
Tevens heb ik het gevoel dat ik heel erg onduidelijk overkom, voel me niet zo helder meer
quote:Jawel, want je zegt dat je dan genoegen neemt met minder. Maar als het zo werkt voor je, waarom zou je jezelf veranderen? Ik herken best veel van mezelf in jou hoor. Soms zijn er van die mensen die nooit verliefd worden omdat ze een verkeerde houding hebben, en soms zijn er van die mensen die dat ene meisje gewoon nog niet zijn tegen gekomen.Op zondag 24 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij voorbaat sceptisch over, en ik kom genoeg leuke meisjes tegen. Dolle pret, helemaal leuk. Klef dit dat en alles. Maar daarna doe ik nooit meer wat met ze. En ik wil mezelf niet veranderen om maar zin in relaties te hebben, man. Of heb ik dat verkeerd begrepen van jouw onduidelijke reactie?
quote:Daar zijn andere wegen voorOp zondag 24 oktober 2010 02:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stel nou dat ik opeens iets tegen je wil zeggen en dat ik je niet op het forum kan vinden, dan moet ik je een PM sturen. Jij stressen dan, want het kan heel belangrijk zijn. Het ziekenhuis ofzo, je ouders, je weet het niet. Nee, dan de relaxte maar toch persoonlijke sfeer van de fotoboeks.
quote:Dan zal het dat laatste wel zijn. En normaal houd ik echt alle priveinformatie gescheiden van de foks, maar dit is een vertrouwde zone hier. Ik ben 18.5. Wereldschokkend dit. En uiterst priveestelijk.Op zondag 24 oktober 2010 02:59 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, want je zegt dat je dan genoegen neemt met minder. Maar als het zo werkt voor je, waarom zou je jezelf veranderen? Ik herken best veel van mezelf in jou hoor. Soms zijn er van die mensen die nooit verliefd worden omdat ze een verkeerde houding hebben, en soms zijn er van die mensen die dat ene meisje gewoon nog niet zijn tegen gekomen.
Hoe oud ben je trouwens?
quote:Een vertrouwde zone maar alle ogen zijn op ons gericht man. Ze willen ons onderuit halen, de ieloemienasi en zo jeweet toch ze willen het volk dom houden de joden houden ons in de gatenOp zondag 24 oktober 2010 03:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zal het dat laatste wel zijn. En normaal houd ik echt alle priveinformatie gescheiden van de foks, maar dit is een vertrouwde zone hier. Ik ben 18.5. Wereldschokkend dit. En uiterst priveestelijk.
quote:Precies, laten we genieten van dit mooie moment.Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat morgenochtond overal "PAINT HIER 18.5!!!!1111!!"-topics
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voordat morgenochtond overal "PAINT HIER 18.5!!!!1111!!"-topics
quote:Ik maak me ook geen zorgen gelukkig. Maar zeker in deze tijd van het jaar begint het weer te knagen, om gewoon wat meer te hebben dan het gebruikelijke kleffe gedoe met meisjes. Begrijp me niet verkeerd, keuze heb ik genoeg. Maar ik wil gewoon wat meer, zeker als ik al die blije stelletjes om me heen zie. Nemen zij gewoon genoegen met minder? En zijn ze minder kritisch geworden? Of zijn zij gewoon 'anders', 'makkelijker'? Zoveel vragen dit.Op zondag 24 oktober 2010 03:07 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Een vertrouwde zone maar alle ogen zijn op ons gericht man. Ze willen ons onderuit halen, de ieloemienasi en zo jeweet toch ze willen het volk dom houden de joden houden ons in de gaten
Nu ik weet hoe oud je bent vermoed ik dat laatste ook idd, verder niets om je druk over te maken natuurlijk. Je zult nog héél veel meiden tegenkomen en dan is de kans dat dat ene meisje er tussen zit ook heel wat groter.
Waar is pb?
quote:final episode ?Op zondag 24 oktober 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
ondertussen staat jersey shore nog op pauze in de eerste minuut en ben ik geen flikker opgeschoten
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies, laten we genieten van dit mooie moment.
quote:Ik vind dit een enge knuffelOp zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een psychopatische blik. Net of ze aan het genieten is, van pijn.
quote:Hej heb jij ook de msn afgeslotenOp zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een psychopatische blik. Net of ze aan het genieten is, van pijn.
quote:Aflevering 7 tot en met 12, ik was van plan om ze te marathonnen en alles.Op zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
final episode ?. hij is wel leuk.
quote:Zij zoeken heel andere dingen in een partner en hebben andere eisen. Het zou ook goed kunnen dat zij minder kritisch zijn en gelukkig zijn met wat minder is (in jouw ogen). Misschien is het goed om je hele houding te veranderen en bepaalde vastgeroeste patronen te doorbreken? Wie weet word je verrast?Op zondag 24 oktober 2010 03:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen gelukkig. Maar zeker in deze tijd van het jaar begint het weer te knagen, om gewoon wat meer te hebben dan het gebruikelijke kleffe gedoe met meisjes. Begrijp me niet verkeerd, keuze heb ik genoeg. Maar ik wil gewoon wat meer, zeker als ik al die blije stelletjes om me heen zie. Nemen zij gewoon genoegen met minder? En zijn ze minder kritisch geworden? Of zijn zij gewoon 'anders', 'makkelijker'? Zoveel vragen dit.
quote:ep13 is er alOp zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aflevering 7 tot en met 12, ik was van plan om ze te marathonnen en alles.
quote:Ik associeer die blik met psychopaten. Net of ze iets met je van plan is en je haar slachtoffer bentOp zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit een enge knuffelecht.
quote:Ja, maar dan moet ik dus eerst 7 tot en met 12 gezien hebben
quote:Ja, op dit tijdstip is het beter dat ik m'n aandacht gewoon op één ding richt.Op zondag 24 oktober 2010 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hej heb jij ook de msn afgesloten
quote:Wsit jij ook al van mijn knuffel alles?Op zondag 24 oktober 2010 03:17 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik associeer die blik met psychopaten. Net of ze iets met je van plan is en je haar slachtoffer bent![]()
M'n eigen knuffel zegt dat ik voor bovenstaande knuffel moet oppassen vanwege een duister verleden oid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |