quote:aaahhh wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefOp zondag 24 oktober 2010 02:23 schreef Penisbaard het volgende:
Dit blijft lief.
Als ik dat aan mijn kat laat horen schiet hij trouwens helemaal in de stress en valt hij een halfuur lang alles aan wat ook maar een klein beetje beweging heeft, dus dat is geen puik plan.
quote:Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.Op zondag 24 oktober 2010 02:21 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wie heeft nou een partner nodig? Ik bedoel maar, liever "alleen" (net of dat zo erg is, helemaal niet zelfs) dan genoegen nemen met weinig. Sowieso, mensen die een relatie hebben puur om de leegte/andere tekortkomingen op te vullen
.
quote:Ik denk dat dit de meest diepgaande reactie in ONZ is sinds jaar en dag. Chapeau !Op zondag 24 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.
quote:Ik ben tot die conclusie gekomen omdat ik zie dat mensen om de meest achterlijke redenen voor een partner kiezen. Daarom zeg ik ook dat niemand het nodig heeft. Een relatie is pas gezond als je zelf, bewust, voor iemand gekozen hebt, omdat je dat wil, en niet omdat je er behoefte aan hebt.Op zondag 24 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik ouder ben geworden ben ik eigenlijk nooit meer verliefd geweest, ik ben echt te kritisch en te kieskeurig denk ik. Om de meest triviale dingen kan iemand mijn hele aantrekking verliezen. Voor relatiemateriaal wil ik echt iemand die 'perfect' is, anders liever zonder. Maar 'wie heeft er nu een partner nodig' vind ik te ver gaan.
quote:NooitOp zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Buig. Buig voor de moederneukende keizer. Buig tot je niet meer buigen kan. Buig tot het breekt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Buig. Buig voor de moederneukende keizer. Buig tot je niet meer buigen kan. Buig tot het breekt.
quote:Omdat mijn fobo verkracht werd met posts die niet meer dan een " hihihih ik lurkte" inhielden. Daarbij voelde ik me best wel vies/misbruikt als er enge mannen met rare reacties kwamenOp zondag 24 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom is je fotoboek trouwens dicht, Teddybear? Ik wil smerige dingen in je fotoboek zetten.
quote:Dank je. Ik heb overigens wel eens diepgaandere meuk geschreven hier. Weet alleen niet meer waar en wanneer dat was.Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de meest diepgaande reactie in ONZ is sinds jaar en dag. Chapeau !
quote:Hier kan ik me wel in vinden.Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik ben tot die conclusie gekomen omdat ik zie dat mensen om de meest achterlijke redenen voor een partner kiezen. Daarom zeg ik ook dat niemand het nodig heeft. Een relatie is pas gezond als je zelf, bewust, voor iemand gekozen hebt, omdat je dat wil, en niet omdat je er behoefte aan hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:37 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Omdat mijn fobo verkracht werd met posts die niet meer dan een " hihihih ik lurkte" inhielden. Daarbij voelde ik me best wel vies/misbruikt als er enge mannen met rare reacties kwamen
quote:Ik deed er ook aan mee
quote:ja maar jij postte geen reacties in de trant van; hihihih
quote:Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.Op zondag 24 oktober 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die doet dat bij iedereen.
Schenkstroop ook? Of Panzermaus?
quote:Wat lurk jij bij mijOp zondag 24 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.
quote:Ik ga er niets over zeggen man.Op zondag 24 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn reacties in Fotoboeken zijn altijd oprechter + van betere kwaliteit dan de forumpostatiemanifestaties. Getuige mijn reacties bij Dromenvangertje, GekruldeMondhoek en de hele blije boel.
quote:Misschien komt het door je kritische blik? Ik kan ook niet 'echt' verliefd wordenOp zondag 24 oktober 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb overigens wel eens diepgaandere meuk geschreven hier. Weet alleen niet meer waar en wanneer dat was.
[..]
Hier kan ik me wel in vinden.
Maar zeker in het najaar en de winter heb ik er wel meer behoefte aan, en wil ik het ook. Maar ik kan gewoon niet 'echt' verliefd worden op meisjes, alleen mezelf voor de gek houden dat ik ze leuk vind. Voor een week ofzo. Daarna ben ik er al helemaal van afgekickt. En ik wil dat helemaal niet.![]()
En voor het geval dat je dat zou denken, nee, ik ben absoluut hetero.
quote:Ik ben een harteloze lurker.
quote:Dat dan weer wel.Op zondag 24 oktober 2010 02:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga er niets over zeggen man.
Tevens gingers.
quote:Ik denk het, ja. Maar door minder eisen stellen zou ik genoegen nemen met 'minder', domweg om maar een relatie te hebben. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil ik wel iemand om mee te knuffelen en doen. Maar als ik dan de hele tijd het gevoel heb dat ik mezelf + de ander voor de gek loop te houden, dan begin ik er liever niet aan.Op zondag 24 oktober 2010 02:45 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Misschien komt het door je kritische blik? Ik kan ook niet 'echt' verliefd worden. Ik ben daar veel te realistisch voor op het moment dat ik iemand begin te leren kennen. Het zou ook aan heel andere dingen kunnen liggen, natuurlijk. Misschien moet ik wat minder eisen stellen, ik weet het niet.
quote:Het gaat niet alleen om dieOp zondag 24 oktober 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die doet dat bij iedereen.
Schenkstroop ook? Of Panzermaus?
quote:Fotoboeks is wel tof hoor. Handig ook om even persoonlijk iets tegen iemand te zeggen zonder dat het gelijk het geheime en superpersoonlijke van het PM-systeem heeft.Op zondag 24 oktober 2010 02:48 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om diereacties, of wie daaraan deed een fobo voegde niet echt wat toe, zeg maar. Ik deed er sowieso niet veel mee.
quote:Dan mag het, harteloze lurkers zijn fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |