quote:Dat heb ik dan gemist, ik heb wel ooit pics van Dromenvangertje in PM gehad in bikini, dat was wel goed, maar het was niet bepaald lekker man.Op zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er zijn geen KPD-foto's. Ik kreeg fotografischen van haar ass en kut dit dat hier daar alles nadat ik voor de grap "Pics van je billen" tegen haar zei en AP kreeg de vieze naakte fotografischen omdat ze verliefd op hem was ( Ja echt ).
quote:Godverdomme wat geil ditTaboe-onderwerp incontinentie! Omdat het bij incontinentie vaak moeilijk is om ondergoed te kopen, hebben wij de veiligheidsslip in ons assortiment opgenomen. Mooie buitenkant met bloemetjesmotief. Binnenin zorgt een absorberende kern voor maximale veiligheid.
quote:is dat een man of een vrouw?Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme wat geil dit
quote:Blauw-wit gestreept?Op zondag 24 oktober 2010 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, ik heb wel ooit pics van Dromenvangertje in PM gehad in bikini, dat was wel goed, maar het was niet bepaald lekker man.
quote:rode bikini was het volgens mij, andere bikini dan in de pub sc topics, toen WD ook een beetje kwam haten.
quote:Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.Op zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het interpreteert, ik wil terug naar mijn roots- het negroïde ras- vanwege mijn afro op die babyfoto. En ik dacht dat jij wel van jong hield? Hoe jonger hoe beter?
quote:WAT WAT WTA WATW ATWTA WATW ATW ATWA WATOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef raebyddet het volgende:
Ik had geen broodje klaar moeten maken. Dit was te verwachten. Nu zie ik allemaal rare dingen voor me
quote:Ik merk het al, ik heb weer van alles gemist. Wat waren die pics, en wat was er 'niet lekker' aan? Slaap je nog wel, jongen?Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rode bikini was het volgens mij, andere bikini dan in de pub sc topics, toen WD ook een beetje kwam haten.
quote:Dat hoort zo, net jouw posts gelezen in dat topic van de nacht gelezenOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.
quote:PUB SC [5567] Hallon.Op zondag 24 oktober 2010 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik merk het al, ik heb weer van alles gemist. Wat waren die pics, en wat was er 'niet lekker' aan? Slaap je nog wel, jongen?
quote:Ja, ik weet het heel goedOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar hoe jonger, hoe minder 'inhoud', ik word nooit verliefd op dat soort mensen, man. Nooit. Het klikt niet van mijn kant, dus duw ik ze weg zodra het meer wordt dan gewoon, je weet wel.
quote:Ik weet het niet. De verwarringOp zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAT WAT WTA WATW ATWTA WATW ATW ATWA WAT
quote:Wat zeurt ze, op die foto ziet het er niet verkeerd uit en dik is echt wat anders.Op zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC [5567] Hallon.
pics die iedereen gezien heeft, maar in mijn PM heb ik rode bikinipics gezien en die waren lekkerder.
quote:That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.Op zondag 24 oktober 2010 01:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat zeurt ze, op die foto ziet het er niet verkeerd uit en dik is echt wat anders.
quote:Dat jij droog bent en ik net bijna stikte in m'n chocomelOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is de afspraak man, wat is de afspraak
quote:Dat bedoel ik. Maar jij ben anders, ik weet het gewoon. Of misschien denk ik dat ik het weet. Ik probeer altijd van het positiefste uit te gaan bij mensen die ik nog niet ken, en te exit-out'en wanneer het tegenvalt.Op zondag 24 oktober 2010 01:52 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, ik weet het heel goed. Moet je onder je niveau gaan praten enzulks
. En dan denk je: waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik voel je pijn, brada, ik voel je pijn.
quote:Hoe weet jij dat jongen, heb jij dat mogen voelen, beoordelen, binnenstebuitenkeren en er berekeningen van kunnen doen?Op zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.
quote:Wat. Je pakte een broodje en toen verwarring hier daar alles toen ik was droog en jij stikken. De tranen staan mij in de ogen man. Huilen dit.Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat jij droog bent en ik net bijna stikte in m'n chocomel
quote:Niet hatenOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
That's true, maar ze heeft wel een rare opbouw met ribben en buik en alles.
quote:Ik zag m'n hele leven voorbij komen in 3 secOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat. Je pakte een broodje en toen verwarring hier daar alles toen ik was droog en jij stikken. De tranen staan mij in de ogen man. Huilen dit.
quote:slaap lekkerOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben maar eens gaan slapen mensen. Anders ben ik morgen te moe en dat zorgt weer voor slaaptekort die dag daarna, en dan heb ik school en dan wil ik geen slaaptekort. toi toi
gr gr
quote:Waren het 3 leuke seconden?Op zondag 24 oktober 2010 02:04 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik zag m'n hele leven voorbij komen in 3 sec
quote:Jij filantroopOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar jij ben anders, ik weet het gewoon. Of misschien denk ik dat ik het weet. Ik probeer altijd van het positiefste uit te gaan bij mensen die ik nog niet ken, en te exit-out'en wanneer het tegenvalt.
[..]
Hoe weet jij dat jongen, heb jij dat mogen voelen, beoordelen, binnenstebuitenkeren en er berekeningen van kunnen doen?
quote:Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Duidelijk de X-generatie dit.Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Egoïsme is menselijk. En ja voor mij is het ook wel herkenbaar eigenlijk, niemand is altruïstisch want je hebt er altijd op de een of andere manier baat bij.Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik een filantroop? Absoluut niet. Ik krijg zelfs vaak te horen dat ik buitengewoon egoistisch ben, omdat ik eigenlijk altijd uit een what's in it for me mentaliteit denk. En als er door anderen te helpen ook wat voor mij inzit, dan ben ik altijd best bereid dat te doen. Maar ik stel mezelf eigenlijk altijd op de eerste plaats, je moet overleven, man. Barre tijden dit. Hongerwinters, babylijkjes en parachutemoorden. Het is back-to-basics met Panzermaus.
quote:Het heeft kosten en moeite gespaard, ach je kent het verhaal al
quote:Ik zag het in beelden en het is haast niet te verwoorden want> goddelijkheidOp zondag 24 oktober 2010 02:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Graag een samenvatting van 2 seconden dan.
quote:die eersteOp zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is geiler
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:haters overal die zich verzetten tegen kwalitatief hoogstaande posts en het volk dom willen houdenOp zondag 24 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had vandaag samen met PostcodeNiels en tho_Omas nog allemaal "hmm lkkr hoor![]()
![]()
zou wel meer wille sien
![]()
haha lkrr seg" posts in Sexy en Gewaagd gezet, maar die zijn dus allemaal weg. Jammer dit.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:15 schreef Dyr. het volgende:
Deze had ik nog voor gisteren
[ afbeelding ]
quote:Beelden zeggen soms meer dan woordenOp zondag 24 oktober 2010 02:14 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik zag het in beelden en het is haast niet te verwoorden want> goddelijkheid
jezus m'n schrijfstijl gaat achteruit, hoe later het wordt, hoe dommer ik overkom
quote:Juist! En overigens, meisjes met intelligentie. Echt aantrekkelijke intelligente meisjes kom ik nooit tegen. Het is altijd het een of het ander. Jammer, jammer.Op zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Egoïsme is menselijk. En ja voor mij is het ook wel herkenbaar eigenlijk, niemand is altruïstisch want je hebt er altijd op de een of andere manier baat bij.
quote:" ik haat boy"Op zondag 24 oktober 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden
quote:Zit youtube vol met dit soort pareltjes ?Op zondag 24 oktober 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden
quote:Wie heeft nou een partner nodig? Ik bedoel maar, liever "alleen" (net of dat zo erg is, helemaal niet zelfs) dan genoegen nemen met weinigOp zondag 24 oktober 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Juist! En overigens, meisjes met intelligentie. Echt aantrekkelijke intelligente meisjes kom ik nooit tegen. Het is altijd het een of het ander. Jammer, jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |