quote:Zo veel haar, zo veel krullen.Op zondag 24 oktober 2010 01:14 schreef raebyddet het volgende:
Oké, hierbij een extreem schattige foto van een kleine Teddybear:
-foto-
Wat zie ik er zacht uit. Ik zou mezelf zo klonen als dat mogelijk was.
quote:Dat wil je niet, dat is de 'kom niet in dit topic anders maakt Petro je kapot, want wij hebben contacten en alles' lijstOp zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Die lijst he, waarom sta ik daar niet op. ik wil op elke lijst.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou wel moeten. Wellicht een idee om aan te dragen in de FB
quote:Al over nagedacht. Daar en verder.Op zondag 17 oktober 2010 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
Er zou een mogelijkheid moeten zijn dat je een topic kunt openen, en dat de TS dan aan kan geven welke users erin mogen posten. Iedereen mag lezen, maar postbevoegdheid is beperkt. Geen last van 'voorzichtige lapohunters', dertien-in-een-dozijn-gemberspammers, etc. Dat zou louter kwaliteit opleveren, net als een stripverhaal of plaatjescollage dat niet door iedereen verziekt kan worden.
[ afbeelding ]
quote:Het is een lijst met kutusers die mijn forumplezier verpesten.Op zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Die lijst he, waarom sta ik daar niet op. ik wil op elke lijst.
quote:Je bent nog steeds zacht, mag ik hopen. Ik wil het weten, Teddy. Hoe zacht je nog bent. Hoe goed dat voelt.Op zondag 24 oktober 2010 01:14 schreef raebyddet het volgende:
Oké, hierbij een extreem schattige foto van een kleine Teddybear:
[foto verwijderd]
Wat zie ik er zacht uit. Ik zou mezelf zo klonen als dat mogelijk was.
quote:Ik weet het
quote:Zo zacht als een teddybear.Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nog steeds zacht, mag ik hopen. Ik wil het weten, Teddy. Hoe zacht je nog bent. Hoe goed dat voelt.
quote:Maar nog geen topic in de FB, zodat de massa ook meekrijgt wat jij/wij hebben bedacht.Op zondag 24 oktober 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Al over nagedacht. Daar en verder.
quote:Wees juist blij, krullen lijken mij niks.Op zondag 24 oktober 2010 01:18 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb nu helaas geen krullen meer
. Is dat niet genetisch bepaald of iets? Waarom heb ik nu geen krullen meer?! Ik wil mijn afro terug
quote:True, true, maar de massa moet ook geïnformeerd worden over onze ideeën. Althans, we moeten het in ieder geval ter sprake laten komen in de buurt van admins en alles.
quote:Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb er nog eentje voor DeLijst: Stink-ui. Bekijk zijn posthistory en je weet waarom.
quote:Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.Op zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wees juist blij, krullen lijken mij niks.
quote:Een capuchon en sleutelkoord in één, bij Walz vinden ze het zomaar even uitBeter dan regen in de nek is de sleutelkoord met capuchon. Waarom? Omdat de "ingebouwde" capuchon in de nek optimale bescherming tegen regen biedt! Capuchon-sleutel-band – een ideaal ding met dubbel nut!
quote:Ook zijn posts en topics zijn vaak van bedroevend niveau, irritatieopwekkend. Maar wie ben ik om dat te zeggen. Beter lees ik ze gewoon niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.
quote:Je wilt terug naar primitief, hard en dirty? Ik weet het niet, man. Ik heb zo mijn standaarden. En ik kan me natuurlijk geen beeld van jou vormen op basis van babyfoto's. Dat zou enigzins verstorend zijn, snap je.Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.
quote:Die ken ik niet.
quote:Een echte Iranees is Indo-Arisch.Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Jawel, man. Ik wil terug naar mijn roots - het negroïde ras-.
quote:Nemen jullie echt iemand z'n posthistory door?Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij jat altijd UI's waardoor ik in de war raak, slecht en irritant genoeg voor de lijst.
quote:geven.txt, van Panzermaus en OMGWTFBBQSAUCE. Voorlopig, zeker incompleet en op basis van Fotoboeken en posts in LIF en US:Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we naast DeLijst ook nog een andere lijst met likes en alles?
quote:Annnet
Bav
Blushed
Breathtaking
Bulletslut
CelinoPino
Chivez
Daniane
Draai_kont
Dromenvangertje
fairytalessuck
Fanta-stick
GaB86
groovy-cat
IrCute
Jalina
Koite
Lady86
Linlinlin
Niss
Peachcore / Q_Orianka
Pencile
Popcorn
Pox
pumpkinsoup
Saaaaab
sophie24
ynuhh
quote:Pantsermuis heeft een geven.txt en in mijn fotoboek is een lijst met favoriete FOK!ers te vinden, maar bij mijn favoriete FOK!ers staan vanwege publieke relaties dit dat alles ook mensen die helemaal niet favoriet zijn of staan een aantal mensen niet die juist wel weer favoriet zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we naast DeLijst ook nog een andere lijst met likes en alles?
quote:Nou en. Ik wil een negerin zijn.Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[..]
Een echte Iranees is Indo-Arisch.
quote:Bulletslut is nep, of het ook een man is weet ik niet zeker. Eerst veel matige beschamende PM-gesprekken mee gehad, waarna uit allerhande topics bleek dat ze nep was. Daarna was ze/hij van Foks verdwenen.Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
geven.txt, van Panzermaus en OMGWTFBBQSAUCE. Voorlopig, zeker incompleet en op basis van Fotoboeken en posts in LIF en US:
[..]
quote:Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pantsermuis heeft een geven.txt en in mijn fotoboek is een lijst met favoriete FOK!ers te vinden, maar bij mijn favoriete FOK!ers staan vanwege publieke relaties dit dat alles ook mensen die helemaal niet favoriet zijn of staan een aantal mensen niet die juist wel weer favoriet zijn.
quote:Verwijderd. Lieke92 was ook nep, hele mooie foto's en beweerde nog nooit op de foks te zijn geweest. Zo 10 PM heen-en-weers aangewijd, dat ze toch echt vaker op mijn Fotoboek moet zijn geweest. Bleef ontkennen. Mijn Fotoboek-logger bewees het tegendeel, daarna verdwenen.Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bulletslut is nep, of het ook een man is weet ik niet zeker. Eerst veel matige beschamende PM-gesprekken mee gehad, waarna uit allerhande topics bleek dat ze nep was. Daarna was ze/hij van Foks verdwenen.
quote:Ik had ook nog een post voor jou die je nog niet gelezen hebt. Rol je rolmuis omhoog.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.
quote:Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Wat gebeurt er hier. Ik mis heel wat terwijl ik toch aanwezig ben, zo van: ik ben er wel, maar toch ook weer niet.
quote:Zijn dat die KPD foto's?Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.
quote:OH DAT.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geleden hoor, volgens mij rond dezelfde tijd dat de eerste afbeeldingen van Fairydust in mijn PM verschenen. Verschrikkelijke tijd. Heb er nog nachtmerries van.
quote:Maar Penis is geen keizer, hij is koning en koningen zijn monogaam en altijd buitenechtelijk bezig.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:Er zijn geen KPD-foto's. Ik kreeg fotografischen van haar ass en kut dit dat hier daar alles nadat ik voor de grap "Pics van je billen" tegen haar zei en AP kreeg de vieze naakte fotografischen omdat ze verliefd op hem was ( Ja echt ).
quote:Dat is hoe jij het interpreteertOp zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt terug naar primitief, hard en dirty? Ik weet het niet, man. Ik heb zo mijn standaarden. En ik kan me natuurlijk geen beeld van jou vormen op basis van babyfoto's. Dat zou enigzins verstorend zijn, snap je.
quote:Daarom, Teddybear heeft recht op een leven als keizerin.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vele keizers hadden negerinnen als (sexs-)slaafje
quote:TerechtOp zondag 24 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom, Teddybear heeft recht op een leven als keizerin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |