quote:Misschien heb je gelijk. Ik heb ook zo'n gevoel dat ik dit ooit aan iemand heb uitgelegd in het Fotoboek, zie je, ze zijn overal goed voor.Op zondag 24 oktober 2010 03:15 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Zij zoeken heel andere dingen in een partner en hebben andere eisen. Het zou ook goed kunnen dat zij minder kritisch zijn en gelukkig zijn met wat minder is (in jouw ogen). Misschien is het goed om je hele houding te veranderen en bepaalde vastgeroeste patronen te doorbreken? Wie weet word je verrast?
quote:same hereOp zondag 24 oktober 2010 03:19 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja, op dit tijdstip is het beter dat ik m'n aandacht gewoon op één ding richt.
quote:Maybe in het fb van raebyddet toen het nog open wasOp zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik heb ook zo'n gevoel dat ik dit ooit aan iemand heb uitgelegd in het Fotoboek, zie je, ze zijn overal goed voor.
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wsit jij ook al van mijn knuffel alles?Toen ik klein was had ik een knuffelkonijn, Ko het Konijn. Op een dag kwam ik een scherp klein mesje tegen. De volgende ochtond was Ko dood. Ik had hem helemaal open gesneden en zijn vulling door de hele kamer gesmeten. Een horrorslachting. Smerig hard ziek.
quote:Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.Op zondag 24 oktober 2010 03:24 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Nee. Waarom heb je dat gedaan
? Je hebt geen hart, man.
Tevens nog een horrorverhaal hier over m'n teddybeer; iemand had haar (ja, het heeft een geslacht!) kop eraf getrokken. Toen ik dat zag werd er een haat-zaadje geplant in m'n hart en jaren later is het uitgegroeid tot een duister karakter:)
quote:Dat was één persoonOp zondag 24 oktober 2010 03:23 schreef Penisbaard het volgende:
Jij had toch ook zo'n hele glimmende foto ofzo waar iedereen over begon Teddybear wat was daar nou de afspraak mee
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.
quote:Wat? Heftige dingen hier man. Ik wil het ook wel weten eigenlijk.Op zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zat serieus wel iets achter. Sommige mensen op Foks weten gedeeltelijk. Ik vertel het je wel een keer, liever niet op het forum.
quote:Je hebt shine jewaitsOp zondag 24 oktober 2010 03:25 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat was één persoon. En niet haten, kwam door het licht man, kwam door het licht. Spotlightz vinden mij altijd jeweettog
quote:hoe bevalt je chocomel? Of heb je het toch gemengd met water ik begreep je niet helemaalOp zondag 24 oktober 2010 03:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maybe in het fb van raebyddet toen het nog open was.
quote:No G. ik had een glasje water en een glasje chocomel gepakt, thats how we roll here in 0251.Op zondag 24 oktober 2010 03:28 schreef raebyddet het volgende:
[..]
hoe bevalt je chocomel? Of heb je het toch gemengd met water ik begreep je niet helemaal
quote:Vertel ik misschien wel een keer. Twee mensen weten, omdat vergelijkbare shizz.Op zondag 24 oktober 2010 03:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Heftige dingen hier man. Ik wil het ook wel weten eigenlijk.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
No G. ik had een glasje water en een glasje chocomel gepakt, thats how we roll here in 0251.
quote:
quote:watOp zondag 24 oktober 2010 03:33 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
En ik dacht dat je een latente pedofiel was gezien je Voe-obsessie
quote:Niets, ik had je ouder ingeschat
quote:Ze dacht dat je stichting Martijn had begonnen omdat je Voe zo erg diggt.
quote:Wie delft Voe niet? Is zij niet het stereotype Scandinavische meisje dat iedereen wel wil raken, maar dan beter?Op zondag 24 oktober 2010 03:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze dacht dat je stichting Martijn had begonnen omdat je Voe zo erg diggt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 03:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie delft Voe niet? Is zij niet het stereotype Scandinavische meisje dat iedereen wel wil raken, maar dan beter?
quote:Ik weet het ook nietOp zondag 24 oktober 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Geilt op minderjarig meisje
moet dus wel oud zijn.
wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |