abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87878355
Ik heb hier een account aangemaaakt omdat ik hier heel erg mee zit,en niet iets gelijkwaardigs op internet kon vinden,terwijl ik weet dat er zeker meisjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Nou ik ben begin dus maar met dat ik en een vriendin 2 jongens hadden ontmoet. Na 4 x afspreken gingen we met hun mee naar huis,en gingen we daar vodka drinken (wat achteraf heel dom is bij jongens die je nauwelijks kent) . Het was wel gezellig en er was niet meer gebeurd dan alleen zoenen.

3 dagen geleden hadden mijn vriendin en ik dus weer met die jongens afgesproken,en we gingen weer bij hun thuis,mijn vriendin had later op de avond veel te veel op en werd heel erg dronken,ik was erg aangeschoten geworden. Op een gegeven moment trok de die jongen mij naar een andere kamer,en deed die deur op slot,ik had dit nooittttt van me zelfd verwacht maar ik heb dus alles met hem gedaan en hij heeft mij dus ontmaagd,ik had op dat moment totaaal niet door dat mijn vriendin helemaal dronken was en aan het overgeven,en helemaal aan het shaken,dus na een tijdje ging ik haar checken en trof ik haar op een hele slechte manier aan,en ben ik met de tram naar huis gegaaan met haar helemaal dronken(ik begon langzaam nuchter te worden ) terwijl die jongens ons zo lieten gaan..

voordat er iets gebeurd was waren hun lief en zorgzaaam en nu deden ze zo van ons doel is bereikt. fuck it.

maar gister werd ik dus gebeld door die jongen en hij vroeg hoe get ging en alles,en toen vroeg ik gewoon om te weten wat hij zou zeggen 'wanneer ga ik je weer zien '? (ik hoef hem niet meer te zien ) en toen zei hij 'uhhh voorlopig kan ik niet'

deze kwam dus heel hard aan omdat mij precie snu duidelijk werd waar het om ging,ik zit heir nu heel erg mee en ik voel me net een slet,ik voel me heel ziek en misselijk. zijn er mensen met dezelfde ervaringen of tips??
pi_87878388
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_87878396
- Hoe oud zijn jullie?
- Hoe oud zijn die jongens?
- Wat doe je volgende week vrijdag?
pi_87878439
Je bent gebruikt ja, dat kan je wel zeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_87878452
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
Goede toevoeging ^O^

En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
pi_87878469
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom drink je dan uberhaupt zoveel dat je aangeschoten wordt bij vreemde jongens?
ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
pi_87878486
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.

Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_87878493
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef FeestBoek het volgende:
- Hoe oud zijn jullie?
16
tussen de 19 &20
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:47:14 #9
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87878513
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

16
tussen de 19 &20
Aangifte Imo...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87878520
Weer wat geleerd in je leven, maak zo'n fout dus niet nog een keer.
pi_87878541
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe lullig het ook mag voelen voor je, datt soort dingen gebeuren helaas. Lijkt me idd dat je gebruikt bent.

Belangrijker: heb je het op zijn minst wel veilig gedaan?
ik was aangeschoten in eerste instantie wel,hij deed een condoom om,maar later 'zakte' ik weg en werd alles vaaag voor mij todat ik ging beseffen waar ik mee bezig was.
pi_87878546
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

ik weet het niet om ons een beetje opener te voelen,we zijn gewoon heel erg naief geweest.
ja dat kan je wel zeggen, als je bij vreemde jongens bent kan je best wat drinken maar stop dan als je voelt dat je aangeschoten wordt. en geef voortaan duidelijke grenzen aan desnoods sla je hem gewoon als hij iets doet waar je geen zin in hebt.
nu heeft hij zijn zin gekregen dus ja je bent gebruikt
en laat het een les zijn voor de volgende keer ^O^
pi_87878561
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
pi_87878576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Goede toevoeging ^O^

En verder TS ... het is toch ook wel heel naïef om een vriendin die dronken 'lijkt' achter te laten in een kamer en je zelf 'mee laten slepen' en je daar laten 'uitwonen'.
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
pi_87878578
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Aangifte Imo...
Dat is een optie.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:49:20 #16
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87878581
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Markster het volgende:
daar ben je toch voor, als meisje zijnde ?
:')
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87878626
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:
ja dat zeg je nu wel,maar geloof me als je gedronken hebt ga je je toch wel anders gedragen en die jongens waren heel opdringerig
Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
pi_87878635
Je kunt aangifte bij de politie doen ja.
pi_87878702
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik gok dat iedereen hier wel eens dronken is geweest, maar wanneer je vriend of vriendin dronken lijkt te worden blijf je toch bij hem/haar ipv wat jij gedaan hebt.
pas toen ik bij haar ging kijken kwam ik er achter dat ze dronken was,daarvoor was ze aangeschoten
pi_87878716
Kan gebeuren.
pi_87878718
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef yeeeeni het volgende:

[..]

wat ik al zei, sla ze dan gewoon en ga weg en spreek nooit meer af met ze, zoek gewoon geen contact meer
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:54:26 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87878748
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.

Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87878786
HAHAHAHAHAHAHAHAH

Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_87878814
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:54 schreef Ryon het volgende:
Gewoon voor de lol aangifte doen. Of het nou effect heeft of niet.. die jongens hebben dan een boel uit te leggen aan hun ouders.

Tenzij ze leeroy, Wesley of Ahmed heten. In dat geval moet je niet omgaan met dergelijk tokkie volk.
ik had natuurlijk hun afkomst nog niet gezegd...
pi_87878834
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef beatrijs het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH

Lekker voor je moet je maar niet de domme naïeve hoer spelen.
doe normaal :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')