Ik heb hier een account aangemaaakt omdat ik hier heel erg mee zit,en niet iets gelijkwaardigs op internet kon vinden,terwijl ik weet dat er zeker meisjes zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.
Nou ik ben begin dus maar met dat ik en een vriendin 2 jongens hadden ontmoet. Na 4 x afspreken gingen we met hun mee naar huis,en gingen we daar vodka drinken (wat achteraf heel dom is bij jongens die je nauwelijks kent) . Het was wel gezellig en er was niet meer gebeurd dan alleen zoenen.
3 dagen geleden hadden mijn vriendin en ik dus weer met die jongens afgesproken,en we gingen weer bij hun thuis,mijn vriendin had later op de avond veel te veel op en werd heel erg dronken,ik was erg aangeschoten geworden. Op een gegeven moment trok de die jongen mij naar een andere kamer,en deed die deur op slot,ik had dit nooittttt van me zelfd verwacht maar ik heb dus alles met hem gedaan en hij heeft mij dus ontmaagd,ik had op dat moment totaaal niet door dat mijn vriendin helemaal dronken was en aan het overgeven,en helemaal aan het shaken,dus na een tijdje ging ik haar checken en trof ik haar op een hele slechte manier aan,en ben ik met de tram naar huis gegaaan met haar helemaal dronken(ik begon langzaam nuchter te worden ) terwijl die jongens ons zo lieten gaan..
voordat er iets gebeurd was waren hun lief en zorgzaaam en nu deden ze zo van ons doel is bereikt. fuck it.
maar gister werd ik dus gebeld door die jongen en hij vroeg hoe get ging en alles,en toen vroeg ik gewoon om te weten wat hij zou zeggen 'wanneer ga ik je weer zien '? (ik hoef hem niet meer te zien ) en toen zei hij 'uhhh voorlopig kan ik niet'
deze kwam dus heel hard aan omdat mij precie snu duidelijk werd waar het om ging,ik zit heir nu heel erg mee en ik voel me net een slet,ik voel me heel ziek en misselijk. zijn er mensen met dezelfde ervaringen of tips??