quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Die foto van Yvette
http://www.thevoiceofholland.com/talenten/afvallers/
quote:Ja, niet echt op de meest briljante manier gemonteerd zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kan Roel er nog maar drie over hebben, er zijn er toch pas 4 geweest
quote:vanwege zwangerschap...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
NIemand die de opmerking van Angela wat vreemd vond? Ze zei dat ze beter met de benen omhoog op de bank kan liggen.
quote:Misschien laten ze het niet helemaal op volgorde zien?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Hij heeft het uitgevonden denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lol, ik zag hem net 1 seconde... Ik kijk dit nooit
quote:Ze schijnt 7 maanden zwanger te zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
NIemand die de opmerking van Angela wat vreemd vond? Ze zei dat ze beter met de benen omhoog op de bank kan liggen.
quote:beetje domme opmerkingOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
quote:Crtl c/v-werkOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Ja, Yvette werd blijkbaar opgegeven, kanonnenvoer. Toch jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Maar Roel heeft/had 15 kandidaten in zijn team... Een oneven aantal, dus 3 in 1 strijd
quote:Nee... die komen in de andere uitzendingenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:In slaap wegens totale saaiheid!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Zijn volume valt tegen, vind ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.
quote:Da's helemaal. Maar dan toch die stemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
Die Ben is ook favoriet door zijn persoonlijkheid. Een combinatie van ruwheid, relaxed, een beetje onnozel, grappig en juist niet zo eager om te winnen...
quote:IHvH had moeten winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, wat een verschrikkelijk programma (Ik houd van Holland ook trouwens).
quote:Welk sms systeem? er valt nog helemaal niks te smsenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
even serieus, dat sms systeem is zo lek als wat
quote:Ik weet niet eens wie er allemaal meededen, ik zag toevallig net toen ik zapte Linda de Mol. Wie deed er nog meer mee? vast ook iets dat ik niet kijk...
quote:Wie is de MolOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er allemaal meededen, ik zag toevallig net toen ik zapte Linda de Mol. Wie deed er nog meer mee? vast ook iets dat ik niet kijk...
quote:amenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Ian zo snel mogelijk dumpen.
Hij is een belediging voor het programma.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Ian zo snel mogelijk dumpen.
Hij is een belediging voor het programma.
quote:de winnaar is toch al bekend? dat gaat via smsén... ik heb het zelf gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk sms systeem? er valt nog helemaal niks te smsen
quote:Dit is een battleOp vrijdag 22 oktober 2010 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wel een lekker nummer, en eindelijk eens niet zo'n cliché
quote:hij heeft wel wat grappigsOp vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Aaien??? Alleen daarom al moet hija fvallen.
quote:Esther
quote:vond het erg schel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Maartel het volgende:
Puur op stem mag die wat vollere dame van mij wel door
quote:Ja ik ook.
quote:Hou op zeg, die was zo walgelijk slechtOp vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Maartel het volgende:
Puur op stem mag die wat vollere dame van mij wel door
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Estheroh en haar zusje Hanna in de coulissen, leuk!
quote:teveel treble, te schelOp vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef Injetta het volgende:
ik vind die stem van Esther veel te donker... Die andere was beter mijn inziens.
quote:ik weet niet eens wie wie isOp vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef LeBeau het volgende:
Hoe de neuk kan je voor Nick kiezen als dat smakelijke hapje Simon er naast zit???
quote:Jup dat mag, mijn Mr is pissed dat hij dat hele eind voor de laatste battle moest kijkenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Toch vond ik Ian best wel goed nu, beter dan de auditie. Maar Esther is wel terecht door. En mag ik nu wat anders gaan doen, het is wel een lange saaie zit zo.
quote:Ik vergeet ook steeds wie wie is.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie wie is![]()
die met die laserogen, is dat nick of simon?
quote:Ze is geen standaard popstar nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Veel cheers voor Esther, maar ze lijkt me toch geen kandidaat voor de overwinning, toch?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:Ik hoop het.... heeft dr kans gehad, niet waar gemaakt. mag het ergens anders proberen(liefst ander land)
quote:Laserogen?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:Zeker weten... hij is een van de weinige BNers die echt is, wie die is.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Toffe peer en een geweldige muzikant
quote:Dat ga ik nooit onthouden.
quote:Nick heeft een Nick-kopOp vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onthouden.
Heb ze wel een keer zien optreden en dat was prima
quote:Ik wil gewoon een keer naast hem staan, ben 2 meterOp vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he! Hele hoge aaibaarheidsfactor!![]()
quote:lekker muziek wel, ik moet de film maar eens gaan zienOp vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Frag_adder het volgende:
Dit zal ook vast al gezegd zijn maar alle tussen muziek komt gewoon uit de film Avatar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer naast hem staan, ben 2 meter![]()
quote:Nee beiden een inteelt kopOp vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, andersom. Simon heeft een Simon-kop. Die andere is dan Nick.
quote:das laatOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kom er nu achter dat Raffaela ook mee doet?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:is toch niet zo moeilijk? Nick heeft ooit met Idols meegedaanOp vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onthouden.
Heb ze wel een keer zien optreden en dat was prima
quote:Je slaat de spijker op zijn kop...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef UltraR het volgende:
Ik moest erg wennen het eerste half uur. Battles waren niet spannend. Winnaar veel te overduidelijk.
Maar naarmate de aflevering vorderde werd het spannender en daarmee leuker.
Het concept blijft vreselijk oneerlijk maar toch best leuk om naar te kijken. Weer eens iets heel anders.
quote:De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef UltraR het volgende:
Ik moest erg wennen het eerste half uur. Battles waren niet spannend. Winnaar veel te overduidelijk.
Maar naarmate de aflevering vorderde werd het spannender en daarmee leuker.
Het concept blijft vreselijk oneerlijk maar toch best leuk om naar te kijken. Weer eens iets heel anders.
quote:Ja vond ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Zehra het volgende:
[..]
De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnen
quote:Klopt, maar ik was er van tevoren al wel 100% zeker van dat Jeroen voor Ray zou kiezen. Annelie had gewoon 0.0% eerlijke kans. En dat kwam ook uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Zehra het volgende:
[..]
De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnen
quote:lijkt me niet maar een link is geen gek ideeOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ligt het nou aan mij, of staan de winnaars van de komende battles ook al op de site??
quote:Ah oke.. die automatische tekst op mijn tv gaf aan dat het Nieuws nu bezig was op RTL, dus ik snapte t niet meer helemaal
quote:Na het nieuws gaan ze verderOp maandag 25 oktober 2010 23:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah oke.. die automatische tekst op mijn tv gaf aan dat het Nieuws nu bezig was op RTL, dus ik snapte t niet meer helemaal
quote:Yvette had een andere tegenstander moeten hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
We gaan dus nu weer verder met Ben vs. Yvette
quote:Yvette had eigenlijk gewoon door gemoetenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yvette had een andere tegenstander moeten hebben.
Ze had door gemoten, want damn wat een stem
quote:gelijkwaardig aan Ben.. Die twee moeten samen voor die band staanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yvette had eigenlijk gewoon door gemoeten
Nu ik het zo terug hoor klinkt Yvette net iets beter...
quote:Die zag ik sowieso niet in de liveshows..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Voor die andere Yvette vond ik het ook wel sneu... ook al was Joan echt fantastisch
quote:Nee die zijn zeker niet het leukst en zeer slecht gekozen battlesOp dinsdag 26 oktober 2010 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verlies mijn gevoel dat ik de theaterronde de leukste vind.
quote:misschien klinkt het stom, maar dat vind ik echt helemaal niets...
quote:alle originaliteit wordt weggestemdOp dinsdag 26 oktober 2010 03:15 schreef Zehra het volgende:
Jammer dat we niet een ontzettend orgineel iemand hebben als in x factor Engeland. Die hebben Cher, Rebecca en Matt met super orginele stemmen en performances. In The Voice kan iedereen zingen, maar echt super orginele kwaliteit.... nee.
quote:Ik vond het te schreeuwerigOp dinsdag 26 oktober 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yvette had eigenlijk gewoon door gemoeten
Nu ik het zo terug hoor klinkt Yvette net iets beter...
quote:Inderdaad. En afgeschoten door het publiek ook. Want 'tierelantijntjes' overalOp dinsdag 26 oktober 2010 09:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
alle originaliteit wordt weggestemd
quote:dit dus... die gaat nog ver komenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Joan heeft toch wel een uniek stemgeluid hoor
quote:Dus deze zijn allemaal geweest afgelopen vrijdag?
quote:Ik la shet zo....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Miendientje het volgende:
Er staat toch nergens dat die mensen allemaal door zijn? Je noemt nu gewoon iedereen op die bij 'talenten' staat. Ik zie bij 'talenten' alleen de mensen staan niet nog niet afgevallen zijn, (die een battle hebben gewonnen of nog niet geweest zijn) daar moet nog heel wat vanaf bij de komende battles en bij 'afvallers' de 10 afvallers van afgelopen week? Of zie jij bij afvallers nog meer mensen staan?
quote:OMGOp vrijdag 29 oktober 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een meisje in mijn oude elftal heette vingerling
quote:gewoon chocoladeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar het lijkt me erg goor
quote:Sommige smaken zijn wel lekker.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar het lijkt me erg goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |