quote:lekker muziek wel, ik moet de film maar eens gaan zienOp vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Frag_adder het volgende:
Dit zal ook vast al gezegd zijn maar alle tussen muziek komt gewoon uit de film Avatar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer naast hem staan, ben 2 meter![]()
quote:Nee beiden een inteelt kopOp vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, andersom. Simon heeft een Simon-kop. Die andere is dan Nick.
quote:das laatOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Kom er nu achter dat Raffaela ook mee doet?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie wie is![]()
die met die laserogen, is dat nick of simon?
quote:is toch niet zo moeilijk? Nick heeft ooit met Idols meegedaanOp vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onthouden.
Heb ze wel een keer zien optreden en dat was prima
quote:Je slaat de spijker op zijn kop...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef UltraR het volgende:
Ik moest erg wennen het eerste half uur. Battles waren niet spannend. Winnaar veel te overduidelijk.
Maar naarmate de aflevering vorderde werd het spannender en daarmee leuker.
Het concept blijft vreselijk oneerlijk maar toch best leuk om naar te kijken. Weer eens iets heel anders.
quote:De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef UltraR het volgende:
Ik moest erg wennen het eerste half uur. Battles waren niet spannend. Winnaar veel te overduidelijk.
Maar naarmate de aflevering vorderde werd het spannender en daarmee leuker.
Het concept blijft vreselijk oneerlijk maar toch best leuk om naar te kijken. Weer eens iets heel anders.
quote:Ja vond ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Zehra het volgende:
[..]
De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnen
quote:Klopt, maar ik was er van tevoren al wel 100% zeker van dat Jeroen voor Ray zou kiezen. Annelie had gewoon 0.0% eerlijke kans. En dat kwam ook uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Zehra het volgende:
[..]
De eerste battle vond ik anders een enorme fout van de jury. Ze lieten totaal de verkeerde winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |