quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Die foto van Yvette
http://www.thevoiceofholland.com/talenten/afvallers/
quote:Ja, niet echt op de meest briljante manier gemonteerd zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kan Roel er nog maar drie over hebben, er zijn er toch pas 4 geweest
quote:vanwege zwangerschap...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
NIemand die de opmerking van Angela wat vreemd vond? Ze zei dat ze beter met de benen omhoog op de bank kan liggen.
quote:Misschien laten ze het niet helemaal op volgorde zien?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Hij heeft het uitgevonden denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lol, ik zag hem net 1 seconde... Ik kijk dit nooit
quote:Ze schijnt 7 maanden zwanger te zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
NIemand die de opmerking van Angela wat vreemd vond? Ze zei dat ze beter met de benen omhoog op de bank kan liggen.
quote:beetje domme opmerkingOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
quote:Crtl c/v-werkOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Ja, Yvette werd blijkbaar opgegeven, kanonnenvoer. Toch jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Maar Roel heeft/had 15 kandidaten in zijn team... Een oneven aantal, dus 3 in 1 strijd
quote:Nee... die komen in de andere uitzendingenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:In slaap wegens totale saaiheid!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Zijn volume valt tegen, vind ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.
quote:Da's helemaal. Maar dan toch die stemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
Die Ben is ook favoriet door zijn persoonlijkheid. Een combinatie van ruwheid, relaxed, een beetje onnozel, grappig en juist niet zo eager om te winnen...
quote:IHvH had moeten winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, wat een verschrikkelijk programma (Ik houd van Holland ook trouwens).
quote:Welk sms systeem? er valt nog helemaal niks te smsenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
even serieus, dat sms systeem is zo lek als wat
quote:Ik weet niet eens wie er allemaal meededen, ik zag toevallig net toen ik zapte Linda de Mol. Wie deed er nog meer mee? vast ook iets dat ik niet kijk...
quote:Wie is de MolOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er allemaal meededen, ik zag toevallig net toen ik zapte Linda de Mol. Wie deed er nog meer mee? vast ook iets dat ik niet kijk...
quote:amenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Ian zo snel mogelijk dumpen.
Hij is een belediging voor het programma.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Ian zo snel mogelijk dumpen.
Hij is een belediging voor het programma.
quote:de winnaar is toch al bekend? dat gaat via smsén... ik heb het zelf gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk sms systeem? er valt nog helemaal niks te smsen
quote:Dit is een battleOp vrijdag 22 oktober 2010 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wel een lekker nummer, en eindelijk eens niet zo'n cliché
quote:hij heeft wel wat grappigsOp vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Aaien??? Alleen daarom al moet hija fvallen.
quote:Esther
quote:vond het erg schel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Maartel het volgende:
Puur op stem mag die wat vollere dame van mij wel door
quote:Ja ik ook.
quote:Hou op zeg, die was zo walgelijk slechtOp vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Maartel het volgende:
Puur op stem mag die wat vollere dame van mij wel door
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Estheroh en haar zusje Hanna in de coulissen, leuk!
quote:teveel treble, te schelOp vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef Injetta het volgende:
ik vind die stem van Esther veel te donker... Die andere was beter mijn inziens.
quote:ik weet niet eens wie wie isOp vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef LeBeau het volgende:
Hoe de neuk kan je voor Nick kiezen als dat smakelijke hapje Simon er naast zit???
quote:Jup dat mag, mijn Mr is pissed dat hij dat hele eind voor de laatste battle moest kijkenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Toch vond ik Ian best wel goed nu, beter dan de auditie. Maar Esther is wel terecht door. En mag ik nu wat anders gaan doen, het is wel een lange saaie zit zo.
quote:Ik vergeet ook steeds wie wie is.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie wie is![]()
die met die laserogen, is dat nick of simon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |