quote:Crtl c/v-werkOp vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kan Roel er nog maar drie over hebben, er zijn er toch pas 4 geweest
quote:Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Ja, Yvette werd blijkbaar opgegeven, kanonnenvoer. Toch jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah ze heeft dat advies al eens eerder opgevolgd dus
quote:Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Maar Roel heeft/had 15 kandidaten in zijn team... Een oneven aantal, dus 3 in 1 strijd
quote:Nee... die komen in de andere uitzendingenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben werd er echt afgezongen trouwens.Maar goed, hij ging toch door. Was al duidelijk voor de battle.
quote:In slaap wegens totale saaiheid!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hebben we al 6 battles gezien dan van Roel?
Of ben ik tijdelijk buiten bewustzijn geweest?
quote:Zijn volume valt tegen, vind ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Echt niet. Hij ging niet fanatiek schreeuwen oid. Hij zong gewoon rustig, relaxed, en met een superstem.
quote:Da's helemaal. Maar dan toch die stemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Injetta het volgende:
Die Ben is ook favoriet door zijn persoonlijkheid. Een combinatie van ruwheid, relaxed, een beetje onnozel, grappig en juist niet zo eager om te winnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |