SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
36. Chowi Profiel | History | Fotoboek
De gevallen dorpsgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348
Belangrijke posts:
Dag1: Inlikken voor dummies, we hebben een BM!
Nacht1: De engelen bleken boefjes
Dag2: Waterballet
Nacht2: Lokale massamoord
HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 50% gewijzigd door Susi op 24-10-2010 13:13:07 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als iedereen dan op dezelfde gaat,.
quote:Dat weet je altijd pas achteraf...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel tussen Tripack en Bartjebart. De Hints bij Bartjebart vind ik wat voordehandliggender en dus misschien wat te eenvoudig. Bij Tripack zijn ze wat meer doorgedacht. Alleen vind ik het bij die laatste weer zo vreemd dat iemand een hint bij zichzelf zoekt. Vraag me af of je dat spelletje als maffia-zijnde zou spelen.
quote:Ja 2 xOp vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee denk het ook niet, al zou in theorie met mijn stem (die x2 geldt toch?) er nog vanalles kunnen gebeuren icm de nog-niet-stemmers.
quote:Ups, sorry, niet gezien. Dan moet ik hem quoten en dan de tekst kopieren, of niet?
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ups, sorry, niet gezien. Dan moet ik hem quoten en dan de tekst kopieren, of niet?
quote:Anders was het toch: 1x niet gestemd, modkill?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.##VOTE tripack
tripack (8) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart
Tha_Erik (4) Ladidadida, wendytje, Blessed, PS
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (16) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, naatje,tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_ErikIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Ik zeg niksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Tanin het volgende:
En Ang3l vindt het zo leuk dat zijn maatjes een gratis dode krijgen
quote:Misschien denk ik te makkelijk/vreemd, maar het is toch logisch om dan je stem ook in die juiste rij te zetten?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
##VOTE tripack
tripack (8) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (16) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, naatje,tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
quote:Euhh, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien denk ik te makkelijk/vreemd, maar het is toch logisch om dan je stem ook in die juiste rij te zetten?En dan ook het nummertje aan te passen?
Dus op wie stem je nu? Op mij of op tripack?
quote:Als bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibiOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik twijfel hè. Maar dat had ik de vorige keer ook en toen ging ik van mafia Tombo naar een dorper dus ik durf niet te veranderen
quote:NietusOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatje
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (15) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
Zo kloptie !
quote:Erik is BM lieve schatOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatje
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (15) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
Zo kloptie !
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangezien bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibi
quote:Zo moeilijk is dat toch niet
quote:Mja, we zien wel wat blijkt, maar ik ben niet alleen verantwoordelijk voor 16 stemmen. Slechts voor twee.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibi
quote:Gezien het aantal keren dat het lijstje fout of niet is overgenomen... jawel
quote:Haha, dat denk jij. Ik ben ook altijd de lul als ik hints vind en de rest besluit daarop te stemmen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, we zien wel wat blijkt, maar ik ben niet alleen verantwoordelijk voor 16 stemmen. Slechts voor twee.
quote:Zoek de schuld altijd buiten jezelf, wel zo makkelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, dat denk jij. Ik ben ook altijd de lul als ik hints vind en de rest besluit daarop te stemmen.
quote:ZIE ZIE!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ZIE ZIE!
Ik zei toch dat je me ging doodvermoorden... en zelfs ondanks dat ik op je gestemd heb voor de BM verkiezing...
quote:En gaat die niet bijna altijd fout?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste lynch is elke keer weer net zo spannend.
quote:Met zoveel mensen zekerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En gaat die niet bijna altijd fout?![]()
quote:Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:NeeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?
quote:Hahahahaha ja sorryOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:Ik vind het wel leuk hoor, gewoon doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha ja sorryIk heb wel vaker dat soort woorden / teksten
Slechte humor
quote:ReWout...
quote:Vorige keer hadden we andere regelsOp zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:Die was de vorige keer ook al laat toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:neen!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'de laatste stemmer vermoorden we' is nog niet ingevoerd?
quote:Dan kun je het straks ook niet ineens bij een ander doen dus we kunnen altijd gewoon niet stemmen, de rest laten wachten en dan verder leven.
quote:JWZ
quote:Dit.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:QFFTOp zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:Geen idee, heb jij een idee?
quote:Multitasken, dat doe ik almoet jij trouwens niet je hitkrant lezen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef Susi het volgende:
Meeste kerels raken daar wel (nog meer) euforisch van
quote:Jij niet hoor. Je zak.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:42 schreef CaLeX het volgende:
waarom ben ik altijd het lijdend voorwerp hier??
quote:Kunnen we wel voor zorgenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
En die's dan al helemaal niet lijdend.
quote:Ben je al dood?
quote:Ik heb hem al 6x gezegd dat ik die zak onderhand wel beu ben, maar hij blijft het roepenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
Roep jij altijd 'lik m'n zak' als je euforisch bent?
quote:Mijnes ging doodOp zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handig![]()
Mijne wordt de hele tijd f****** heet aan de onderkant
quote:Verdacht! MAFIAAAAA!
quote:Ja te oud enzo!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
het duurt te lang mensen, het duurt te lang
quote:HoiOp zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef CaLeX het volgende:
Met wie moet ik dan lachen om het gepeupel?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
Dus.
Bartjebart (17) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination, Lynda
Afschieten!
quote:???Op zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
Bartje heeft gestemd op lynda bij de BM-verkiezing.
Which makes Erik extra verdacht. Again.
quote:Bijna alle, we PMen vrij vlot met de vraag van als ze het weten dat ze het dan al mogen zeggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:28 schreef StijnDa het volgende:
Doe ook maar meteen die nachtpost dan...
Als alle informatie aanwezig is uiteraard
quote:Hou je mond eens.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:46 schreef Ladidadida het volgende:
Erik heeft het gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
quote:Vroeger ging er zo een half topic vol, nog voordat de rollen waren verdeeld
quote:Die heerlijke oude tijdOp zaterdag 23 oktober 2010 19:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vroeger ging er zo een half topic vol, nog voordat de rollen waren verdeeld
quote:Als die maffia nou ff opschiet wel jaOp zaterdag 23 oktober 2010 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Ben om kwart over 8 weg, moet te doen zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:58 schreef CaLeX het volgende:
Mededeling: om 20:17 de nachtpostZeg, het is al 19.30 geweest heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik zei het toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Ladidadida het volgende:
Dus.
Bartjebart (17) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination, Lynda
Afschieten!
quote:Jij moet echt helemaal je *piep* houden... je hebt gewoon op me gestemd
quote:Hej mededode...
quote:Gekke dokter?'Goedenavond, dokter!' IJsdraakje opende de deur en liet de dokter binnen. 'Wat een verrassing, ik had u helemaal niet verwacht.' 'Ach ja, ik moet toch af en toe eens kijken hoe het is met mijn mededorpelingen.' antwoordde de dokter, vriendelijk glimlachend. Ze dronken wat thee, aten een raketje en kletsen wat over Zanger Petro, maar opeens begon de sfeer wat grimmiger te worden. IJsdraakje leek het verstandiger om samen wat te zingen, hetgeen haar bezoek wel leuk vond. IJsdraakje begon, maar haar bezoek trok een vies gezicht. 'Nou, jij zingt ook lelijk' kaatste IJsdraakje de bal terug. Plotseling werd het zwart voor de ogen van de dokter. Toen hij weer wakker werd, lag hij naastIJsdraakje(dorp). En zij werd niet meer wakker.
quote:
quote:Bij mij gaat het de verkeerde kant opOp zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ik nu elk spel steeds een stukje langer blijven leven?
quote:dood = dood dus niets spel inhoudelijks meerOp zaterdag 23 oktober 2010 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom ik alweer?En wat mag ik nog zeggen, aangezien ik nog niet dood was ten tijde van de lynch?
(en waarom heb ik geen PM gehad)
quote:Het zou wel erg obvious zijn of niet? Omdat er zo nadrukkelijk dokter staat. Zal inderdaad wel misleidend zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag dat Peter meer geldtopics heeft. En ik dacht dus dat dat stuk met Petro door de gekke dokter gedaan was, maar het lijkt me dat een mafia het slachtoffer vermoordt heeft.
quote:Nou ja, ik lees dat de dokter daar was maar dat er iemand anders aankwam die het slachtoffer vermoordde en de dokter knock out sloeg. Dan zou de dokter aan het beschermen moeten zijn, en dan dus of ze moeten beide dood zijn, ze leven beide of er gingen twee mafia van verschillende families naar het slachtofferOp zaterdag 23 oktober 2010 23:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het zou wel erg obvious zijn of niet? Omdat er zo nadrukkelijk dokter staat. Zal inderdaad wel misleidend zijn.
quote:En ook een PTA -> strippenkaart. Gisteren had hij ook al een paar hints tegen zich, ik houd hem als verdachte in m'n achterhoofd...Op zaterdag 23 oktober 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
Even gekeken, Peter heeft meerdere geldtopics in WGR. WGR is sowieso geld.
quote:Dankzij jou snap ik er nu nog minder vanOp zaterdag 23 oktober 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees dat de dokter daar was maar dat er iemand anders aankwam die het slachtoffer vermoordde en de dokter knock out sloeg. Dan zou de dokter aan het beschermen moeten zijn, en dan dus of ze moeten beide dood zijn, ze leven beide of er gingen twee mafia van verschillende families naar het slachtoffer
Ik snap het niet
quote:Ja, tenzij twee. Dus ik snap het niehiet.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef CaLeX het volgende:
Het is volgens de OP onmogelijk als een dokter er heen gaat dat de maffia het doelwit toch vermoord /hints
quote:Sorry schatje.
quote:`Op zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry schatje.
Nou, dan zal de busdriver wel langs zijn gegaan of zo, en ik heb geen zin om dat uit te pluizen.
quote:Uiteraard, je deed het alleen met mensen die er geen last van hadden.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
`
heb je wel ooit iets gedaan met mijn re: ma, re: di, Re: woe, re Do enzo jongen?
quote:echt, ik had echt zoiets van: w(ho)tf zal ik nu weer kiezen. Ik geloof niet dat ik er 1 mee omgelegd habOp zaterdag 23 oktober 2010 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, je deed het alleen met mensen die er geen last van hadden.
quote:'t Is ook lastiger met zoveel mensen en dan ook nog onbekend. De keer daarvoor was je een awesome busdriver.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt, ik had echt zoiets van: w(ho)tf zal ik nu weer kiezen. Ik geloof niet dat ik er 1 mee omgelegd hab
quote:Daar was ik anders wel erg content meeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt, ik had echt zoiets van: w(ho)tf zal ik nu weer kiezen. Ik geloof niet dat ik er 1 mee omgelegd hab
quote:Jaja, en de rest van de posts zijn zeker plotseling verdwenenOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom nog even melden dat dit topic echt net gekickt is en dus niet mee kan doen met de hints, Dus geen snack bij mij
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
quote:Dat was een beter idee geweestOp zondag 24 oktober 2010 01:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jaja, en de rest van de posts zijn zeker plotseling verdwenen
quote:Toen iki meespeelde deden sommigen dat ook, maar dan heb je gewoon bewijs dat dat niet kloptDa's wel irritant ja, ik kreeg het vorige spel ook een hint tegen me terwijl ik nog niet in dat topic gepost had toen de nachtpost kwam
quote:ik vond het ook al raar ja...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (18) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination, Lynda, Kalkmaar
IJsdraakje (1) Dorpsoudste
Dus de twee koplopers waren dorp
De mafia is echt dom. Tripack was een grote verdachte, en dan gaan ze hem afmaken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Mag je als zombie de BM vermoorden, ook als die nog bodyguards heeft?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou maffia. Dat was een goede nacht! Na een goede dag
quote:Ze zijn wel een beetje dom hoorOp zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou maffia. Dat was een goede nacht! Na een goede dag
quote:rip jij!Op zondag 24 oktober 2010 13:18 schreef tripack het volgende:
wie van de maffia dacht dat ik echt van de andere maffia was??
quote:Er zijn 5 moorden gepleegd, en die zijn niet allemaal van de maffiaOp zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Zeg, kan tripack niet door een seriemoordenaar of nachtwaker afgemaakt zijn?
quote:* Susitrekt plechtig gezichtOp zondag 24 oktober 2010 13:31 schreef StijnDa het volgende:
Gekke dokter kan ook nog toch? Of zit die er niet in?
quote:WelOp zondag 24 oktober 2010 13:31 schreef StijnDa het volgende:
Gekke dokter kan ook nog toch? Of zit die er niet in?
quote:Het wordt steeds flauwerOp zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
* Susitrekt plechtig gezicht
Daar doen wij geen uitspraken over.
quote:Begin van stukje 2 over tripakc.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef CaLeX het volgende:
De moorden van gister waren haar niet in de koude kleren gaan zitten, maar ze wist wat ze moest doen.
quote:We hebben van tevoren aangegeven dat we niet zouden vertellen hoeveel er van welke rollen inzaten enzo.
quote:En op die manier wordt het spel leuker?Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
We hebben van tevoren aangegeven dat we niet zouden vertellen hoeveel er van welke rollen inzaten enzo.
quote:Wij denken van wel.Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En op die manier wordt het spel leuker?
quote:Niet meer inhoudelijk meespelen heOp zondag 24 oktober 2010 13:18 schreef tripack het volgende:
wie van de maffia dacht dat ik echt van de andere maffia was??
quote:Ja inderdaad, ik zat eerst te denken aan en maffia die 2x achter elkaar moordde, maar dan zou het 'haar niet in de koude kleren gaan zitten' niet kloppen.Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Begin van stukje 2 over tripakc.
Lijkt niet echt op een maffia moord.
quote:Goede argumenten, ik ga meeOp zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zat eerst te denken aan en maffia die 2x achter elkaar moordde, maar dan zou het 'haar niet in de koude kleren gaan zitten' niet kloppen.
Ik denk dan aan de nachtwaker en die hebben we als dorp wel nodig...
Ik stem dus vooralsnog op iemand van stukje 1 (kan nog veranderen, maar moet zo weg en dan heb ik iig gestemd)
Liesje1979 (1) 08gnoT.
quote:Alle informatie over de rollen staan in de OPOp zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
* Susitrekt plechtig gezicht
Daar doen wij geen uitspraken over.
quote:Gewoon, de nacht. Ik kan er alleen zo weinig mee. Het zit subtiel in elkaar.
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon, de nacht. Ik kan er alleen zo weinig mee. Het zit subtiel in elkaar.
quote:Oh, op die manier.. Ik heb wel wat dingen gevonden.. maar vond 't nou niet echt iets concreets.. ik wacht nog ff af op andere eventuele hints, en dan ga k stemmen..Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon, de nacht. Ik kan er alleen zo weinig mee. Het zit subtiel in elkaar.
quote:Susi ook?Op zondag 24 oktober 2010 14:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
[..]
Van dit soort complimenten krijgen Susi en ik een ferme internetpiemel van
quote:Ik voel me in deze totaal niet aangesproken, want de vorige keer was ik de eerste die op Bartje stemde.Op zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
Jullie hobbelen elke keer wel heel makkelijk.. :S
quote:Dit zijn de betere argumentenOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel me in deze totaal niet aangesproken, want de vorige keer was ik de eerste die op Bartje stemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |