quote:rip jij!Op zondag 24 oktober 2010 13:18 schreef tripack het volgende:
wie van de maffia dacht dat ik echt van de andere maffia was??
quote:Er zijn 5 moorden gepleegd, en die zijn niet allemaal van de maffiaOp zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Zeg, kan tripack niet door een seriemoordenaar of nachtwaker afgemaakt zijn?
quote:* Susitrekt plechtig gezichtOp zondag 24 oktober 2010 13:31 schreef StijnDa het volgende:
Gekke dokter kan ook nog toch? Of zit die er niet in?
quote:WelOp zondag 24 oktober 2010 13:31 schreef StijnDa het volgende:
Gekke dokter kan ook nog toch? Of zit die er niet in?
quote:Het wordt steeds flauwerOp zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
* Susitrekt plechtig gezicht
Daar doen wij geen uitspraken over.
quote:Begin van stukje 2 over tripakc.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef CaLeX het volgende:
De moorden van gister waren haar niet in de koude kleren gaan zitten, maar ze wist wat ze moest doen.
quote:We hebben van tevoren aangegeven dat we niet zouden vertellen hoeveel er van welke rollen inzaten enzo.
quote:En op die manier wordt het spel leuker?Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
We hebben van tevoren aangegeven dat we niet zouden vertellen hoeveel er van welke rollen inzaten enzo.
quote:Wij denken van wel.Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En op die manier wordt het spel leuker?
quote:Niet meer inhoudelijk meespelen heOp zondag 24 oktober 2010 13:18 schreef tripack het volgende:
wie van de maffia dacht dat ik echt van de andere maffia was??
quote:Ja inderdaad, ik zat eerst te denken aan en maffia die 2x achter elkaar moordde, maar dan zou het 'haar niet in de koude kleren gaan zitten' niet kloppen.Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Begin van stukje 2 over tripakc.
Lijkt niet echt op een maffia moord.
quote:Goede argumenten, ik ga meeOp zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zat eerst te denken aan en maffia die 2x achter elkaar moordde, maar dan zou het 'haar niet in de koude kleren gaan zitten' niet kloppen.
Ik denk dan aan de nachtwaker en die hebben we als dorp wel nodig...
Ik stem dus vooralsnog op iemand van stukje 1 (kan nog veranderen, maar moet zo weg en dan heb ik iig gestemd)
Liesje1979 (1) 08gnoT.
quote:Alle informatie over de rollen staan in de OPOp zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Susi het volgende:
[..]
* Susitrekt plechtig gezicht
Daar doen wij geen uitspraken over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |