quote:Daar was ik anders wel erg content meeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt, ik had echt zoiets van: w(ho)tf zal ik nu weer kiezen. Ik geloof niet dat ik er 1 mee omgelegd hab
quote:Jaja, en de rest van de posts zijn zeker plotseling verdwenenOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom nog even melden dat dit topic echt net gekickt is en dus niet mee kan doen met de hints, Dus geen snack bij mij
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
quote:Dat was een beter idee geweestOp zondag 24 oktober 2010 01:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jaja, en de rest van de posts zijn zeker plotseling verdwenen
quote:Toen iki meespeelde deden sommigen dat ook, maar dan heb je gewoon bewijs dat dat niet kloptDa's wel irritant ja, ik kreeg het vorige spel ook een hint tegen me terwijl ik nog niet in dat topic gepost had toen de nachtpost kwam
quote:ik vond het ook al raar ja...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatje
Tha_Erik (4) Ladidadida, wendytje, Blessed, PS
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (18) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination, Lynda, Kalkmaar
IJsdraakje (1) Dorpsoudste
Dus de twee koplopers waren dorp
De mafia is echt dom. Tripack was een grote verdachte, en dan gaan ze hem afmaken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Mag je als zombie de BM vermoorden, ook als die nog bodyguards heeft?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou maffia. Dat was een goede nacht! Na een goede dag
quote:Ze zijn wel een beetje dom hoorOp zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou maffia. Dat was een goede nacht! Na een goede dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |