SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zie het verband nietingewikkeld he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
(max. 4 regels)
quote:Eej! Ik deed nieuwe inbreng enzoOp woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef Ascarona het volgende:
Kuttopic. Iedereen maakt de grap op dezelfde manier af, en de grap is geeneens leuk.
quote:Ik moest lachen!Op woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef jo-ep het volgende:
Een jager belt met 112. zegtie: "ik heb net per ongeluk mijn vriend neergeschoten, en nu beweegt hij niet meer!" dus die dokter zegt: "weet je zeker dat hij dood is?" even is het stil aan de lijn, dan klinkt er een harde knal. "ja! nu wel"
quote:gelukkig maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |