quote:En de losse kapstokken!Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet fris.
Krijgt iedereen dan ook gastendoekjes?
quote:Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl ik over uw knie lig?
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach beetje mazzel hebben ze ook veel van moederskant
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Whut whut whut?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
HUPPELMUTS zou het denk ik ook goed doen, en HEATWAVE
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wij eerst nog spreken met de andere kandidaten en wij wel terugbellen als er nog interesse is.
quote:Geef toe. Hij is leuk.
quote:VerdommeOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.
quote:Nee dat maakt het heel wat duidelijkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BARBRA STREISAND, MISS BEHAVIN, HUPPELMUTS, HEATWAVE
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.
quote:Did I die and made you CEO?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Zucht.. oke dan... * missbehavin pakt het album erbijOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.
quote:Yup, nu nog eentje om het werk te doen. Met jou heb ik andere plannen.
quote:Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag secretaresse worden?
quote:Ik ben het al.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Omdat ik niet 3 jaar lang heb gezwoegd (Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |