quote:En de losse kapstokken!Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet fris.
Krijgt iedereen dan ook gastendoekjes?
quote:Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl ik over uw knie lig?
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach beetje mazzel hebben ze ook veel van moederskant
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Whut whut whut?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
HUPPELMUTS zou het denk ik ook goed doen, en HEATWAVE
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wij eerst nog spreken met de andere kandidaten en wij wel terugbellen als er nog interesse is.
quote:Geef toe. Hij is leuk.
quote:VerdommeOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.
quote:Nee dat maakt het heel wat duidelijkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BARBRA STREISAND, MISS BEHAVIN, HUPPELMUTS, HEATWAVE
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.
quote:Did I die and made you CEO?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Zucht.. oke dan... * missbehavin pakt het album erbijOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.
quote:Yup, nu nog eentje om het werk te doen. Met jou heb ik andere plannen.
quote:Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag secretaresse worden?
quote:Ik ben het al.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Omdat ik niet 3 jaar lang heb gezwoegd (Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Oh? Doe eens vertellen dan..Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nu nog eentje om het werk te doen. Met jou heb ik andere plannen.
quote:Dus ik heb nog wel werk?
quote:Dat had ik niet achter je gezocht boefjeOp woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doen
quote:Vervang barbra streisand in dat nummer door huppelmuts en het klinkt nog steeds goed, ik offer me wel op voor KARBO NAATJEOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat maakt het heel wat duidelijker
quote:Nee, maar ik heb als de CSO een veto op de aanname van diezelfde secretaresses.
quote:Het is niet verkapt hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doen
quote:Dus als ik HW als leermeester heb, kan ik maar beter maken dat ik weg kom?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij HW.....
laat maar.... dan doe je hele andere dingen
![]()
@ de zwaaiers:![]()
quote:Heb ik gezegd dat je mocht posten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl bengelt nog steeds over de knie van nathalie
quote:Je zoekt zeker niet zo snel als je typt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
Zucht.. oke dan... * missbehavin pakt het album erbij
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je mocht posten?
quote:Welk nummer?Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vervang barbra streisand in dat nummer door huppelmuts en het klinkt nog steeds goed, ik offer me wel op voor KARBO NAATJE
quote:Zoals die film, maar dan erger, beter, vunziger en met jou als echt lekkere secretaresse.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt zeker niet zo snel als je typt.
quote:Ja, ik stel voor dat je eens minder klept en eens met je werk begintOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb nog wel werk?
Kan ik een voorschot krijgen
quote:Ach.. ik weet wie de vacature plaatst heOp woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders zou er toch sletje staan ipv secretaresse
quote:Watwatwatwatwat! je kent Duck Sauce - Barbra Streisand niet?!Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk nummer?![]()
Jouw liedjes boeien mij maar zelden hoor
quote:zeg ik nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Flippiee het volgende:
Dus als ik HW als leermeester heb, kan ik maar beter maken dat ik weg kom?
quote:PA houdt meer in en is dus igg niet hetzelfdeOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Solique het volgende:
Secretaresse klinkt zo afgezaagd, PA klinkt veel beter.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die film, maar dan erger, beter, vunziger en met jou als echt lekkere secretaresse.
quote:Hai Engel! Video camera klaar?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij HW.....
laat maar.... dan doe je hele andere dingen
![]()
@ de zwaaiers:![]()
quote:Da's puur een excuus om je op de loonlijst te krijgen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:
Ach.. ik weet wie de vacature plaatst he
quote:Klopt maar staat zo veel beter en met meer status.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
PA houdt meer in en is dus igg niet hetzelfde
quote:Alleen als jij niet meteen heel gehoorzaam bent enzo hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
geil!!!! Maarre.. dan moet je wel écht dominant zijn enzo he
quote:Hi Natalie
quote:* littledrummergirl inspecteert de tieten van haar meesteres op fobowaardigheid
quote:Wat dacht je dan.. dat ik naar je zou luisterenOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij niet meteen heel gehoorzaam bent enzo hoor.
quote:Uiteindelijk wel.Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef krengetje het volgende:
Wat dacht je dan.. dat ik naar je zou luisteren
quote:ONZ.....Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Solique het volgende:
Klopt maar staat zo veel beter en met meer status.
quote:Nachtbagger dan?Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ben even klaarmaken voor bed
quote:I know so!
quote:Bingo .... En u wint .....Op woensdag 20 oktober 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
ONZ.....
ik ben ff vergeten hoe we het hier noemen....
Oja SLAVIN!!!
quote:Ga toch eens op tijd slapen jij
quote:trusten NaatjeOp woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ben even klaarmaken voor bed
quote:Waarvoor?Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Natalie![]()
Ik stond helemaal klaaruitverkocht
omdat ik wilde wachten met reserveren tot donderdag
quote:Ga je mee naar bed lieverd?
quote:24 is niet oud.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
Ik ben volgende week jarig.. ik word oud
quote:Denk maar zo boven de 21 word je geen jaartje ouder, maar komt er een jaartje ervaring bij.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
quote:Nee, precies omgekeerd: my wish = your command.
quote:Whut whut whut waar klaagde ik dan allemaal over.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch eens op tijd slapen jij. Elke dag maar klagen
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
quote:Sorry, heb wel spinnenraggen uit mijn portemonnee.
quote:Dat je zo moe bent, misschien?Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut whut whut waar klaagde ik dan allemaal over.
quote:Ja.. in mn eentje met al mn vriendenOp woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no no We 're a special Kind
feesten
quote:Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je zo moe bent, misschien?.
quote:moe zijn is het betere stoned zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je zo moe bent, misschien?.
quote:Oh? En wat als ik weiger?Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, precies omgekeerd: my wish = your command.
quote:Vrijdag of zaterdag?Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar waar ik voor naar engel zou gaan
wat moet ik nu met mn kindervrije weekend!?!?
quote:Nein mit mirOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
Ja.. in mn eentje met al mn vrienden
quote:Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergetenOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdBoh mn geheugen
quote:Euh.. euh...Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens jou dus helemaal oud.
quote:Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
quote:Zal slaapgebrek zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdBoh mn geheugen
quote:Je hebt elke vaste klant in Singles tochOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
Ja.. in mn eentje met al mn vrienden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Solique het volgende:
Sorry, heb wel spinnenraggen uit mijn portemonnee.
quote:Pijn en vernedering, net zolang tot je wel gehoorzaamt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt elke vaste klant in Singles toch
quote:Pijn = fijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pijn en vernedering, net zolang tot je wel gehoorzaamt.
quote:Shit alles te vroeg aangekleed
quote:ierse pub waar ik net was hing echt al helemaal vol, echt hele coole doodshoofden etc
quote:Ligt aan HW niet aan mij. Ik weet het 50 % zeker.Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergeten
quote:Pittig hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeBij jou ja, dat jij denkt dat ik gezegd heb dat ik moe ben.
quote:ja ja? is dat wat???Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
Er is diezelfde avond wel 90s Alternative in de Helling. Ook erg tof.
quote:Wat voor muziek is dat????Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
Er is diezelfde avond wel 90s Alternative in de Helling. Ook erg tof.
quote:Was nou, was?Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was op vrijdag ik zou bij engel slapen en dan was ik zaterdag dus in utrecht....
quote:Ik bedoel maar!
quote:Ik kan betere dingen verzinnen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:I guess not dus.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:half vol of half leeg?Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt aan HW niet aan mij. Ik weet het 50 % zeker.
quote:Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Alternatief dus.Geen andere leuke feesten te bedenken?
quote:Dus wel nachtbaggerOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Helemaal gemist.Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef MissMSX het volgende:
I guess not dus.
Goed om te weten dat je digitale flirts interessanter vindt dan een real life vrouw in je bed
quote:Flips is een apart gevalOp woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergeten
quote:lekker pittigOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Gelukkig ben je ook niet snel beinvloedbaarOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Nou. Dan zal ik wel voor de ranzige beelden en verhalen zorgen dan.Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Natalie![]()
Ik stond helemaal klaaruitverkocht
omdat ik wilde wachten met reserveren tot donderdag
quote:ga je mee HW?Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggen.
quote:Slechte poging tot redding
quote:trustuhOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
quote:Zeker, alles moet wel een doel hebben. Zelfs 's nachts.
quote:Als ik kan, why notOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee HW?
ik heb geen kinderen en moet en zou wat leuks doen
quote:Slaap lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
quote:I love it
quote:http://www.tivoli.nl/agen(...)itel/90s+ALTERNATIVE
quote:Gelukkig niet nee. Of was dat sarcastisch ach watOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet snel beinvloedbaar.
Je hebt een leuk koppie met haar hoor.
quote:MooiOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lig in bed, dat betekent niet dat ik ga slapen
quote:Dankje Hups, slaap lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips is een apart geval![]()
Ik ga slapen. Althans poging tot slapen doen.
Bluh
quote:Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend
quote:Wat is de standOp woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend.
quote:De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
ierse pub waar ik net was hing echt al helemaal vol, echt hele coole doodshoofden etc.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend.
quote:Ligt eraan waar je heen gaat. Meestal is de binnenstad wel aangepakt. Per tent verschilt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef -Engel- het volgende:
De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?
quote:Ja die van volgende week......Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
Alternatief dus.Geen andere leuke feesten te bedenken?
quote:Ligt eraan, sommige tenten doen er niets aan, anderen juist heel veel. Het wordt wel elk jaar meer merk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?
quote:Oh, ik heb de dag erna een crewmeeting, ook weer in UtrechtOp woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]whehehehe
vrijdag nu vrijdag 22 oktober dus
quote:Zou ik anders de meiden bellen/msnen en vragen of ze die muziek ook leuk vinden??Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
ga je mee HW?
ik heb geen kinderen en moet en zou wat leuks doen
quote:oh waar in utrecht is die crew meet!?!?Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb de dag erna een crewmeeting, ook weer in Utrecht.
Zal er even over nadenken.
quote:oh dat mag je ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou ik anders de meiden bellen/msnen en vragen of ze die muziek ook leuk vinden??
quote:pas op voor Q zijn poesOp woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh waar in utrecht is die crew meet!?!?
loop er zaterdag waarschijnlijk ook rond![]()
ok denk er over na, ik ben q al om slaapplek aan het smeken
quote:Dat mag ik niet zeggen, das lekken, vraag maar aan QOp woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh waar in utrecht is die crew meet!?!?
loop er zaterdag waarschijnlijk ook rond![]()
ok denk er over na, ik ben q al om slaapplek aan het smeken
quote:Ik heb een vermoeden waar ie is.Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, das lekken, vraag maar aan Q.
quote:Dan bedel je een slaapplaats bij QOp woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef HeatWave het volgende:
Opzich is het een leuk idee, maar om nou 2 dagen achter elkaar heen en weer te reizen naar Utrecht is ook weer zo omslachtig.
quote:WIE IS JE BRON? ZEG OP!!!!
quote:flauw hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is het een leuk idee, maar om nou 2 dagen achter elkaar heen en weer te reizen naar Utrecht is ook weer zo omslachtig.
quote:Neuh, dat doe ik die arme jongen echt niet aanOp woensdag 20 oktober 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan bedel je een slaapplaats bij Q
quote:Ik zeg niet dat ik definitief niet kom hoor, alleen dat ik even moet nadenken of ik daar zin in heb zoOp woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
flauw hoor![]()
daarom dat ik dus meteen slaapplek erbij regel enzo he, heen en weer rijden trek ik niet...
quote:wat aardig van jeOp woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik die arme jongen echt niet aan>
quote:dan gaan we het nog wel horenOp woensdag 20 oktober 2010 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik definitief niet kom hoor, alleen dat ik even moet nadenken of ik daar zin in heb zo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
quote:Sure, als het echt een beetje leuke alternative is lijkt het me echt heel erg cool
quote:Avond
quote:mij lijkt deze stiekem gaver dan die andere maar ik ben dan stiekem ook van t alternatieveOp woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, als het echt een beetje leuke alternative is lijkt het me echt heel erg cool.
quote:De helling IS alternatief ...Op woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Sure, als het echt een beetje leuke alternative is lijkt het me echt heel erg cool.
quote:Het is 90s alternative hè? Dus niet de dingen uit jouw jeugd, in de jaren 20.Op woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Bijna Q, bijna zou ik er beledigd door zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is 90s alternative hè? Dus niet de dingen uit jouw jeugd, in de jaren 20.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Duimelot het volgende:
mij lijkt deze stiekem gaver dan die andere maar ik ben dan stiekem ook van t alternatieve
quote:jij blijft toch eeuwig jong?Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna Q, bijna zou ik er beledigd door zijn.
quote:ik ben ooit es met snuit in utrecht ergens geweest vraag me nu af hoe dat heette
quote:Ik slaap niet op banken bij vreemden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sms naar de ladies is onderweg......
quote:Je kent me. Dat scheelt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna Q, bijna zou ik er beledigd door zijn.
quote:ik denk dat de stand momenteel aardig gelijk isOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Q. het volgende:
De Helling is tof. Kom er veel vaker dan aan de Oudegracht.
quote:Ooit. 1993?Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ooit es met snuit in utrecht ergens geweest vraag me nu af hoe dat heette
waar is snuit als je m nodig hebt![]()
was nml ook alternatief
quote:nee vorig jaar of was t t jaar ervoor?
quote:Je mag niet bij mij in bedOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik slaap niet op banken bij vreemden.
quote:Het trauma is nu wel weg hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Blijkbaar
quote:Ik ga G. morgen wel ff op haar werk ompraten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Duimelot het volgende:
zou leuk zijn als ik je toch ga zien
quote:euhOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik slaap niet op banken bij vreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Don't worry, ik ga sowieso lekker naar mijn eigen huis terug als ik de avond erna weer fris moet zijn
quote:gewoon ompraten ja!Op woensdag 20 oktober 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga G. morgen wel ff op haar werk ompraten.kan vast wel ff tussen de waan van de dag door....
ze had zin in dansen dus..... dat komt, denk ik wel goed.... en anders zijn we toch in Utrecht want alternatief plan was een filmmarathon
quote:Slaap lekker.Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
lieverdsik ga verstandig ende saai vroeg naar bed vandaag
fijne avond, slaap lekker straks
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhDus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:slaap lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Don't worry, ik ga sowieso lekker naar mijn eigen huis terug als ik de avond erna weer fris moet zijn.
quote:ach dan nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?.
quote:Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren brachtOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vorig jaar of was t t jaar ervoor?
was trouwens wel leuk heb daar in het rokershok limburgse carnavals liedjes gezongen met wildvreemde mensen (die begonnen!)
in UTRECHT dus he![]()
![]()
quote:trusten LDGOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
slaap lekker
ik kom over een minuut of 10...
quote:Als die vreemde een man isOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.
quote:Dat klinkt me te fout ergensOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je combo werd in Malta bijna voor niks geschonken
quote:Hey, geen oude wonden openhalen ja!Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:verstandigOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Dat kun je zelf toch?Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:hey snuitOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren bracht
quote:Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:prachtigOp woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:Ik moet toch mijn opties voor die avond openhouden?
quote:* -Engel-pakt magneet..... that will do itOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:Grolsch natuurlijk! Duh!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..
was het grolsch, heineken, amstel
quote:AedM!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.
quote:
quote:heilig schennis!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
bavaria, oranjeboom, hertoch jan
quote:Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.
quote:Diep!Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Waarom was ik er niet?Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.!
quote:Midden in Paceville ..... ik ben helaas vergeten een foto te nemen vanuit mijn raam... maar ik zat naast de bar...
quote:Nuttiger dan mij vandaag zeker wetenOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
Toch nog nuttig geweest vandaag: 2 wasjes in de machine gedaan en opgehangen.
Yay me
quote:wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn opties voor die avond openhouden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oooh ooh ohhOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.!
quote:Ik vind het echt stuitend dat jij Hertog Jan naastOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
bavaria, oranjeboom, hertoch jan
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
Toch nog nuttig geweest vandaag: 2 wasjes in de machine gedaan en opgehangen.
Yay me
quote:You go girlOp woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Diep!![]()
![]()
Dank. Fuck you, and fuck her too!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Goed dat je het zelf doorhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk wel dat ik kom hoor, maar dan ga ik alsnog gewoon naar huis na afloop.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Het regent zonnestralen!Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oooh ooh ohh
Even rustig ademhalen
Oooh ooh oohh
quote:Nah, gemiddeld gezien zit ik er bij jou nog ruim onder hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nuttiger dan mij vandaag zeker weten
quote:Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?
quote:Hi RZOp woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het echt stuitend dat jij Hertog Jan naastBavaria en Oranjeboom
zet.
quote:Ik had je 06-nummer niet.Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Weer een uitnodiging zoek geraakt in de post zeker?
quote:laat t wel even weten heOp woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf doorhebt.
Maar ik denk wel dat ik kom hoor, maar dan ga ik alsnog gewoon naar huis na afloop.
quote:A nu je het zegt.... moet nog ff een andere mailbox checken.....Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Duimelot het volgende:
laat t wel even weten he
ik denk dat jij gewoon even afwacht of engel ook komt of niet (met dr poolse vriendinnetjes)
jaja ik heb je wel door
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Hij's vast homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Er was nog watOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:we hebben een abo op fuck you in muziekwereldOp woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?Dit is wel de lekkerste van alledrie
Lekker gesport ... ben weer terug![]()
quote:HooiOp woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?Dit is wel de lekkerste van alledrie
Lekker gesport ... ben weer terug![]()
quote:Ik wil ook mee blerenOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:Ren Lenny Ren!Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:Haaaai Engel!
quote:Ik zou wel met iemand willenOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben een abo op fuck you in muziekwereld
quote:en heb een 'FU neen danku' sticker op mijn brievenbus, maar toch wordt ik er mee doodgegooidOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben een abo op fuck you in muziekwereld
quote:die hitdingen van ceelogreen en lily allen zijn echt om te kotsen zo lelijkOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe kon ik nog niet
en past wel bij mijdanke liefie
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ren Lenny Ren!
Toen ik kassameisje was op mijn 16de kwam Paul altijd bij mij aan de kassa. Mooie tijden!
quote:Tadaaa!
quote:485. Toen vond ik het wel mooi geweest.Op woensdag 20 oktober 2010 23:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb je niet eens wat nummertjes geprobeerd?
quote:Ze zijn grappig op Twitter. Stiekem vind ik Paul leuk. Natalie de Munnik.Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ren Lenny Ren!
Toen ik kassameisje was op mijn 16de kwam Paul altijd bij mij aan de kassa. Mooie tijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |