quote:Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?.
quote:back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren brachtOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vorig jaar of was t t jaar ervoor?
was trouwens wel leuk heb daar in het rokershok limburgse carnavals liedjes gezongen met wildvreemde mensen (die begonnen!)
in UTRECHT dus he![]()
![]()
quote:trusten LDGOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
lieverdsik ga verstandig ende saai vroeg naar bed vandaag
fijne avond, slaap lekker straks
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
slaap lekker
ik kom over een minuut of 10...
quote:Als die vreemde een man isOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.
quote:Dat klinkt me te fout ergensOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je combo werd in Malta bijna voor niks geschonken
quote:Hey, geen oude wonden openhalen ja!Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?.
quote:verstandigOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
lieverdsik ga verstandig ende saai vroeg naar bed vandaag
fijne avond, slaap lekker straks
quote:Dat kun je zelf toch?Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:hey snuitOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren bracht
quote:Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:prachtigOp woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:Ik moet toch mijn opties voor die avond openhouden?
quote:* -Engel-pakt magneet..... that will do itOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:Grolsch natuurlijk! Duh!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..
was het grolsch, heineken, amstel
quote:AedM!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.
quote:
quote:heilig schennis!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
bavaria, oranjeboom, hertoch jan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |