quote:ik denk dat de stand momenteel aardig gelijk isOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Q. het volgende:
De Helling is tof. Kom er veel vaker dan aan de Oudegracht.
quote:Ooit. 1993?Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben ooit es met snuit in utrecht ergens geweest vraag me nu af hoe dat heette
waar is snuit als je m nodig hebt![]()
was nml ook alternatief
quote:nee vorig jaar of was t t jaar ervoor?
quote:Je mag niet bij mij in bedOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik slaap niet op banken bij vreemden.
quote:Het trauma is nu wel weg hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik die arme jongen echt niet aan>
quote:Blijkbaar
quote:Ik ga G. morgen wel ff op haar werk ompraten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef Duimelot het volgende:
zou leuk zijn als ik je toch ga zien
quote:euhOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik slaap niet op banken bij vreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Don't worry, ik ga sowieso lekker naar mijn eigen huis terug als ik de avond erna weer fris moet zijn
quote:gewoon ompraten ja!Op woensdag 20 oktober 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga G. morgen wel ff op haar werk ompraten.kan vast wel ff tussen de waan van de dag door....
ze had zin in dansen dus..... dat komt, denk ik wel goed.... en anders zijn we toch in Utrecht want alternatief plan was een filmmarathon
quote:Slaap lekker.Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
lieverdsik ga verstandig ende saai vroeg naar bed vandaag
fijne avond, slaap lekker straks
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhDus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:slaap lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Don't worry, ik ga sowieso lekker naar mijn eigen huis terug als ik de avond erna weer fris moet zijn.
quote:ach dan nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, moet ik dan met een vreemde, bij een ander op de bank slapen?.
quote:Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren brachtOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vorig jaar of was t t jaar ervoor?
was trouwens wel leuk heb daar in het rokershok limburgse carnavals liedjes gezongen met wildvreemde mensen (die begonnen!)
in UTRECHT dus he![]()
![]()
quote:trusten LDGOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
slaap lekker
ik kom over een minuut of 10...
quote:Als die vreemde een man isOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alsof jij daar normaal problemen mee hebt.
quote:Dat klinkt me te fout ergensOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je combo werd in Malta bijna voor niks geschonken
quote:Hey, geen oude wonden openhalen ja!Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:verstandigOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Dat kun je zelf toch?Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
Kan iemand Acda en de Munnik wissen van mijn computer?Of een vrolijk verhaaltje vertellen.
![]()
quote:Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:hey snuitOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
back in 1991 was het in de helling waar jij die carnavals krakers ten gehoren bracht
quote:Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:prachtigOp woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:Ik moet toch mijn opties voor die avond openhouden?
quote:* -Engel-pakt magneet..... that will do itOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
quote:Grolsch natuurlijk! Duh!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, wat is dat nu weer voor kutverhaal..
was het grolsch, heineken, amstel
quote:AedM!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Acda en de Munnik, altijd goed voor een melancholische oktober-bui.
quote:
quote:heilig schennis!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
bavaria, oranjeboom, hertoch jan
quote:Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.
quote:Diep!Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |