quote:Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.
quote:Diep!Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was eens bier. En Q. zag dat het goed was. En ze leefden nog lang en gelukkig.!
quote:Waarom was ik er niet?Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.!
quote:Midden in Paceville ..... ik ben helaas vergeten een foto te nemen vanuit mijn raam... maar ik zat naast de bar...
quote:Nuttiger dan mij vandaag zeker wetenOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
Toch nog nuttig geweest vandaag: 2 wasjes in de machine gedaan en opgehangen.
Yay me
quote:wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn opties voor die avond openhouden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oooh ooh ohhOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was erg tof op dat feestje in Haarlem waar ik zaterdag was, iemand had een gitaar bij zich en er waren drie mensen die alle AedM nummers kenden, waaronder uiteraard ondergetekende en we gingen allemaal liedjes zingen. Super.!
quote:Ik vind het echt stuitend dat jij Hertog Jan naastOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
bavaria, oranjeboom, hertoch jan
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
Toch nog nuttig geweest vandaag: 2 wasjes in de machine gedaan en opgehangen.
Yay me
quote:You go girlOp woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Diep!![]()
![]()
Dank. Fuck you, and fuck her too!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Goed dat je het zelf doorhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk wel dat ik kom hoor, maar dan ga ik alsnog gewoon naar huis na afloop.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Het regent zonnestralen!Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oooh ooh ohh
Even rustig ademhalen
Oooh ooh oohh
quote:Nah, gemiddeld gezien zit ik er bij jou nog ruim onder hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nuttiger dan mij vandaag zeker weten
quote:Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?
quote:Hi RZOp woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het echt stuitend dat jij Hertog Jan naastBavaria en Oranjeboom
zet.
quote:Ik had je 06-nummer niet.Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Weer een uitnodiging zoek geraakt in de post zeker?
quote:laat t wel even weten heOp woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf doorhebt.
Maar ik denk wel dat ik kom hoor, maar dan ga ik alsnog gewoon naar huis na afloop.
quote:A nu je het zegt.... moet nog ff een andere mailbox checken.....Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Duimelot het volgende:
laat t wel even weten he
ik denk dat jij gewoon even afwacht of engel ook komt of niet (met dr poolse vriendinnetjes)
jaja ik heb je wel door
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie wil er nu opties als ie duim zowat in zn schoot geworpen krijgt!?!?Hij's vast homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Er was nog watOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:we hebben een abo op fuck you in muziekwereldOp woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?Dit is wel de lekkerste van alledrie
Lekker gesport ... ben weer terug![]()
quote:HooiOp woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is alweer het 3e Fuck You nummer dat ik binnen een half jaar hoor. Probeert het universum mij iets te vertellen?Dit is wel de lekkerste van alledrie
Lekker gesport ... ben weer terug![]()
quote:Ik wil ook mee blerenOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:Ren Lenny Ren!Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Brussel moeten heten.
Eerste Helmerstraat.
Lena.!!!!
quote:Haaaai Engel!
quote:Ik zou wel met iemand willenOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben een abo op fuck you in muziekwereld
quote:en heb een 'FU neen danku' sticker op mijn brievenbus, maar toch wordt ik er mee doodgegooidOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben een abo op fuck you in muziekwereld
quote:die hitdingen van ceelogreen en lily allen zijn echt om te kotsen zo lelijkOp woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe kon ik nog niet
en past wel bij mijdanke liefie
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ren Lenny Ren!
Toen ik kassameisje was op mijn 16de kwam Paul altijd bij mij aan de kassa. Mooie tijden!
quote:Tadaaa!
quote:485. Toen vond ik het wel mooi geweest.Op woensdag 20 oktober 2010 23:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb je niet eens wat nummertjes geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |