quote:Sorry, we hebben iemand anders gevonden die beter in het profielbeeld past. Bedankt voor uw interesse.Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
Wie worden nu mijn notulebitchesassistenten?
quote:Ik denk dat je de boot van de Droomvlucht hebt gemist.Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
Wie worden nu mijn notulebitchesassistenten?
quote:MISS BEHAVINOp woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe maar wat anders, ik vind m niet zo.
quote:Zo, de sollicitatieprocedure hebben we wel gehad heOp woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, een goede baas denkt altijd één stap vooruit.
quote:Haal ook wel eens mensen van ignore afOp woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht serieus heh, huppel, dat je me door het 'inlikken' op ignore had staan
quote:
quote:
quote:Wat niet is kan altijd toch
quote:Welk deel van 'inclusief duidelijke schunnige foto's van jezelf' heb je gemist?Op woensdag 20 oktober 2010 21:59 schreef missbehavin het volgende:
Zo, de sollicitatieprocedure hebben we wel gehad he
quote:Ten koste van een onschuldige partijOp woensdag 20 oktober 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Die was te makkelijk om te laten schieten.
quote:
quote:Lief dat je het zo voor mij opneemt.
quote:Sorry, paar jaar geleden mee gestopt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ga jij een liedje voor me maken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van 'inclusief duidelijke schunnige foto's van jezelf' heb je gemist?
quote:en daarna de palingsoap zeker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie al dat er een Volendam the Musical komt?![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl knielt voor haar meesteres![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Het swingt wel, MISS BEHAVIN oehoehoe oehoe oehoe
quote:Jongen ik ben serieus
quote:Ach, de ene boer vindt een musical over Volendam leuk, de andere boer kijkt naar een wedstrijd van FC Twente.Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief dat je het zo voor mij opneemt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Sorry, paar jaar geleden mee gestopt.
quote:Dat is niet fris.Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, we hebben iemand anders gevonden die beter in het profielbeeld past. Bedankt voor uw interesse.
mvgr,
HW
CEO
quote:Ik heb de foto's gemist. Hoe duidelijk wil je het hebben?Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan ik beter aan jou vragen.
quote:Allebei nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, de ene boer vindt een musical over Volendam leuk, de andere boer kijkt naar een wedstrijd van FC Twente.
quote:terwijl ik over uw knie lig?Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol! Oke. Dit. Uitschrijven, 200 keer nu.
quote:Ik ben zo goed voor jullie huwelijkOp woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief dat je het zo voor mij opneemt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet fris.
Krijgt iedereen dan ook gastendoekjes?
quote:Als ik nou zeg dat ze heel mooi waren...Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gemist. Hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:Kan helaas niet overal tijd voor vrijhouden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en mijn moeder raar opkijken nu ik ineens dit ten gehore breng
quote:Toch blijft het typisch dat al onze vier kinderen op jou lijken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo goed voor jullie huwelijk.
quote:
quote:Evening Lady
quote:Ben je gezegend meeOp woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch blijft het typisch dat al onze vier kinderen op jou lijken.
quote:En een blender en een citruspers en dekbedovertrekken waar Willem Alexander en Maxima onder geslapen hebben en konijnebontjes...
quote:Dan zeg ik dat wij eerst nog spreken met de andere kandidaten en wij wel terugbellen als er nog interesse is.Op woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef missbehavin het volgende:
Als ik nou zeg dat ze heel mooi waren...
quote:OK, ik kan best tegen een geintje, maar beweren dat IK kinderen heb gaat me echt te verOp woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch blijft het typisch dat al onze vier kinderen op jou lijken.
quote:Het is nog nooit zo goed geweestOp woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo goed voor jullie huwelijk.
quote:We hadden vanmiddag nog zo'n mooie discussie over HW en kinderen enzoOp woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, ik kan best tegen een geintje, maar beweren dat IK kinderen heb gaat me echt te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |