quote:http://www.tivoli.nl/agen(...)itel/90s+ALTERNATIVE
quote:Gelukkig niet nee. Of was dat sarcastisch ach watOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet snel beinvloedbaar.
Je hebt een leuk koppie met haar hoor.
quote:MooiOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lig in bed, dat betekent niet dat ik ga slapen
quote:Dankje Hups, slaap lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips is een apart geval![]()
Ik ga slapen. Althans poging tot slapen doen.
Bluh
quote:Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend
quote:Wat is de standOp woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend.
quote:De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
ierse pub waar ik net was hing echt al helemaal vol, echt hele coole doodshoofden etc.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de datum niet helemaal meegekregen, zit voetbal te kijken en het is spannend.
quote:Ligt eraan waar je heen gaat. Meestal is de binnenstad wel aangepakt. Per tent verschilt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef -Engel- het volgende:
De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?
quote:Ja die van volgende week......Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
Alternatief dus.Geen andere leuke feesten te bedenken?
quote:Ligt eraan, sommige tenten doen er niets aan, anderen juist heel veel. Het wordt wel elk jaar meer merk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meiden uit A'dam zeggen dat het 31 oktober pas echt leuk is in A'dam? Maar zo'n halloweenachtig is het daar toch ook niet?
quote:Oh, ik heb de dag erna een crewmeeting, ook weer in UtrechtOp woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]whehehehe
vrijdag nu vrijdag 22 oktober dus
quote:Zou ik anders de meiden bellen/msnen en vragen of ze die muziek ook leuk vinden??Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
ga je mee HW?
ik heb geen kinderen en moet en zou wat leuks doen
quote:oh waar in utrecht is die crew meet!?!?Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb de dag erna een crewmeeting, ook weer in Utrecht.
Zal er even over nadenken.
quote:oh dat mag je ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou ik anders de meiden bellen/msnen en vragen of ze die muziek ook leuk vinden??
quote:pas op voor Q zijn poesOp woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh waar in utrecht is die crew meet!?!?
loop er zaterdag waarschijnlijk ook rond![]()
ok denk er over na, ik ben q al om slaapplek aan het smeken
quote:Dat mag ik niet zeggen, das lekken, vraag maar aan QOp woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh waar in utrecht is die crew meet!?!?
loop er zaterdag waarschijnlijk ook rond![]()
ok denk er over na, ik ben q al om slaapplek aan het smeken
quote:Ik heb een vermoeden waar ie is.Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, das lekken, vraag maar aan Q.
quote:Dan bedel je een slaapplaats bij QOp woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag ik niet zeggen, das lekken, vraag maar aan Q.
Opzich is het een leuk idee, maar om nou 2 dagen achter elkaar heen en weer te reizen naar Utrecht is ook weer zo omslachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |