quote:I guess not dus.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:half vol of half leeg?Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt aan HW niet aan mij. Ik weet het 50 % zeker.
quote:Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Alternatief dus.Geen andere leuke feesten te bedenken?
quote:Dus wel nachtbaggerOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:Helemaal gemist.Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef MissMSX het volgende:
I guess not dus.
Goed om te weten dat je digitale flirts interessanter vindt dan een real life vrouw in je bed
quote:Flips is een apart gevalOp woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergeten
quote:lekker pittigOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Gelukkig ben je ook niet snel beinvloedbaarOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Nou. Dan zal ik wel voor de ranzige beelden en verhalen zorgen dan.Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Natalie![]()
Ik stond helemaal klaaruitverkocht
omdat ik wilde wachten met reserveren tot donderdag
quote:ga je mee HW?Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggen.
quote:Slechte poging tot redding
quote:trustuhOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
quote:Zeker, alles moet wel een doel hebben. Zelfs 's nachts.
quote:Als ik kan, why notOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee HW?
ik heb geen kinderen en moet en zou wat leuks doen
quote:Slaap lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |