quote:En de losse kapstokken!Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet fris.
Krijgt iedereen dan ook gastendoekjes?
quote:Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl ik over uw knie lig?
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach beetje mazzel hebben ze ook veel van moederskant
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Whut whut whut?Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
HUPPELMUTS zou het denk ik ook goed doen, en HEATWAVE
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen wel bij iedere attractie in de Efteling vooraan aansluiten omdat ze er zo sneu uitzien.
quote:Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wij eerst nog spreken met de andere kandidaten en wij wel terugbellen als er nog interesse is.
quote:Geef toe. Hij is leuk.
quote:VerdommeOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, ja maar, er zijn er wel wat die het kunnen bevestigen.
quote:Nee dat maakt het heel wat duidelijkerOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BARBRA STREISAND, MISS BEHAVIN, HUPPELMUTS, HEATWAVE
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Terwijl ik over uw knie lig, mevrouw ja.
quote:Did I die and made you CEO?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Je hebt het einde van je proeftijd niet gehaald.
quote:Zucht.. oke dan... * missbehavin pakt het album erbijOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Referenties worden pas gebeld ná de foto's gezien te hebben.
quote:Yup, nu nog eentje om het werk te doen. Met jou heb ik andere plannen.
quote:Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag secretaresse worden?
quote:Ik ben het al.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Omdat ik niet 3 jaar lang heb gezwoegd (Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
quote:Oh? Doe eens vertellen dan..Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nu nog eentje om het werk te doen. Met jou heb ik andere plannen.
quote:Dus ik heb nog wel werk?
quote:Dat had ik niet achter je gezocht boefjeOp woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doen
quote:Vervang barbra streisand in dat nummer door huppelmuts en het klinkt nog steeds goed, ik offer me wel op voor KARBO NAATJEOp woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat maakt het heel wat duidelijker
quote:Nee, maar ik heb als de CSO een veto op de aanname van diezelfde secretaresses.
quote:Het is niet verkapt hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verkapt voor sletje spelen van airwin, dus ja, dan zou ik het ook doen
quote:Dus als ik HW als leermeester heb, kan ik maar beter maken dat ik weg kom?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij HW.....
laat maar.... dan doe je hele andere dingen
![]()
@ de zwaaiers:![]()
quote:Heb ik gezegd dat je mocht posten?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl bengelt nog steeds over de knie van nathalie
quote:Je zoekt zeker niet zo snel als je typt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
Zucht.. oke dan... * missbehavin pakt het album erbij
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je mocht posten?
quote:Welk nummer?Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vervang barbra streisand in dat nummer door huppelmuts en het klinkt nog steeds goed, ik offer me wel op voor KARBO NAATJE
quote:Zoals die film, maar dan erger, beter, vunziger en met jou als echt lekkere secretaresse.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt zeker niet zo snel als je typt.
quote:Ja, ik stel voor dat je eens minder klept en eens met je werk begintOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb nog wel werk?
Kan ik een voorschot krijgen
quote:Ach.. ik weet wie de vacature plaatst heOp woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders zou er toch sletje staan ipv secretaresse
quote:Watwatwatwatwat! je kent Duck Sauce - Barbra Streisand niet?!Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk nummer?![]()
Jouw liedjes boeien mij maar zelden hoor
quote:zeg ik nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Flippiee het volgende:
Dus als ik HW als leermeester heb, kan ik maar beter maken dat ik weg kom?
quote:PA houdt meer in en is dus igg niet hetzelfdeOp woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Solique het volgende:
Secretaresse klinkt zo afgezaagd, PA klinkt veel beter.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die film, maar dan erger, beter, vunziger en met jou als echt lekkere secretaresse.
quote:Hai Engel! Video camera klaar?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij HW.....
laat maar.... dan doe je hele andere dingen
![]()
@ de zwaaiers:![]()
quote:Da's puur een excuus om je op de loonlijst te krijgen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef krengetje het volgende:
Ach.. ik weet wie de vacature plaatst he
quote:Klopt maar staat zo veel beter en met meer status.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
PA houdt meer in en is dus igg niet hetzelfde
quote:Alleen als jij niet meteen heel gehoorzaam bent enzo hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
geil!!!! Maarre.. dan moet je wel écht dominant zijn enzo he
quote:Hi Natalie
quote:* littledrummergirl inspecteert de tieten van haar meesteres op fobowaardigheid
quote:Wat dacht je dan.. dat ik naar je zou luisterenOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij niet meteen heel gehoorzaam bent enzo hoor.
quote:Uiteindelijk wel.Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef krengetje het volgende:
Wat dacht je dan.. dat ik naar je zou luisteren
quote:ONZ.....Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Solique het volgende:
Klopt maar staat zo veel beter en met meer status.
quote:Nachtbagger dan?Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ben even klaarmaken voor bed
quote:I know so!
quote:Bingo .... En u wint .....Op woensdag 20 oktober 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
ONZ.....
ik ben ff vergeten hoe we het hier noemen....
Oja SLAVIN!!!
quote:Ga toch eens op tijd slapen jij
quote:trusten NaatjeOp woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ben even klaarmaken voor bed
quote:Waarvoor?Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Natalie![]()
Ik stond helemaal klaaruitverkocht
omdat ik wilde wachten met reserveren tot donderdag
quote:Ga je mee naar bed lieverd?
quote:24 is niet oud.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
Ik ben volgende week jarig.. ik word oud
quote:Denk maar zo boven de 21 word je geen jaartje ouder, maar komt er een jaartje ervaring bij.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
quote:Nee, precies omgekeerd: my wish = your command.
quote:Whut whut whut waar klaagde ik dan allemaal over.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch eens op tijd slapen jij. Elke dag maar klagen
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
quote:Sorry, heb wel spinnenraggen uit mijn portemonnee.
quote:Dat je zo moe bent, misschien?Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut whut whut waar klaagde ik dan allemaal over.
quote:Ja.. in mn eentje met al mn vriendenOp woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no no We 're a special Kind
feesten
quote:Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je zo moe bent, misschien?.
quote:moe zijn is het betere stoned zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je zo moe bent, misschien?.
quote:Oh? En wat als ik weiger?Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, precies omgekeerd: my wish = your command.
quote:Vrijdag of zaterdag?Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar waar ik voor naar engel zou gaan
wat moet ik nu met mn kindervrije weekend!?!?
quote:Nein mit mirOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
Ja.. in mn eentje met al mn vrienden
quote:Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergetenOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdBoh mn geheugen
quote:Euh.. euh...Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens jou dus helemaal oud.
quote:Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
quote:Zal slaapgebrek zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, heb ik dat gezegdBoh mn geheugen
quote:Je hebt elke vaste klant in Singles tochOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
Ja.. in mn eentje met al mn vrienden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Solique het volgende:
Sorry, heb wel spinnenraggen uit mijn portemonnee.
quote:Pijn en vernedering, net zolang tot je wel gehoorzaamt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt elke vaste klant in Singles toch
quote:Pijn = fijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pijn en vernedering, net zolang tot je wel gehoorzaamt.
quote:Shit alles te vroeg aangekleed
quote:ierse pub waar ik net was hing echt al helemaal vol, echt hele coole doodshoofden etc
quote:Ligt aan HW niet aan mij. Ik weet het 50 % zeker.Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergeten
quote:Pittig hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeBij jou ja, dat jij denkt dat ik gezegd heb dat ik moe ben.
quote:ja ja? is dat wat???Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
Er is diezelfde avond wel 90s Alternative in de Helling. Ook erg tof.
quote:Wat voor muziek is dat????Op woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
Ja, dat is altijd snel uitverkocht.
Er is diezelfde avond wel 90s Alternative in de Helling. Ook erg tof.
quote:Was nou, was?Op woensdag 20 oktober 2010 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was op vrijdag ik zou bij engel slapen en dan was ik zaterdag dus in utrecht....
quote:Ik bedoel maar!
quote:Ik kan betere dingen verzinnen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:I guess not dus.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Er is niets zo lekker om een nachtje tot 6 uur wakker te blijven en de volgende morgen met je stonede kop het ontbijt klaarmaken met teletekst aan
quote:half vol of half leeg?Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ligt aan HW niet aan mij. Ik weet het 50 % zeker.
quote:Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Alternatief dus.Geen andere leuke feesten te bedenken?
quote:Dus wel nachtbaggerOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Helemaal gemist.Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef MissMSX het volgende:
I guess not dus.
Goed om te weten dat je digitale flirts interessanter vindt dan een real life vrouw in je bed
quote:Flips is een apart gevalOp woensdag 20 oktober 2010 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer huppel, over mannen en vergeten
quote:lekker pittigOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Gelukkig ben je ook niet snel beinvloedbaarOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu stel ik bij mezelf een pittig rood kort kapsel en hoe vervloekt dat wordt in ONZ
quote:Nou. Dan zal ik wel voor de ranzige beelden en verhalen zorgen dan.Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Natalie![]()
Ik stond helemaal klaaruitverkocht
omdat ik wilde wachten met reserveren tot donderdag
quote:ga je mee HW?Op woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel leuk moet ik zeggen.
quote:Slechte poging tot redding
quote:trustuhOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
quote:Zeker, alles moet wel een doel hebben. Zelfs 's nachts.
quote:Als ik kan, why notOp woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee HW?
ik heb geen kinderen en moet en zou wat leuks doen
quote:Slaap lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef krengetje het volgende:
* krengetje gaat haar oogjes dicht doen en wachten op vriendje die haar wakker kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |