quote:Zoek de schuld altijd buiten jezelf, wel zo makkelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, dat denk jij. Ik ben ook altijd de lul als ik hints vind en de rest besluit daarop te stemmen.
quote:ZIE ZIE!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ZIE ZIE!
Ik zei toch dat je me ging doodvermoorden... en zelfs ondanks dat ik op je gestemd heb voor de BM verkiezing...
quote:En gaat die niet bijna altijd fout?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste lynch is elke keer weer net zo spannend.
quote:Met zoveel mensen zekerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En gaat die niet bijna altijd fout?![]()
quote:Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:NeeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?
quote:Hahahahaha ja sorryOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:Ik vind het wel leuk hoor, gewoon doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha ja sorryIk heb wel vaker dat soort woorden / teksten
Slechte humor
quote:ReWout...
quote:Vorige keer hadden we andere regelsOp zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:Die was de vorige keer ook al laat toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:neen!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'de laatste stemmer vermoorden we' is nog niet ingevoerd?
quote:Dan kun je het straks ook niet ineens bij een ander doen dus we kunnen altijd gewoon niet stemmen, de rest laten wachten en dan verder leven.
quote:JWZ
quote:Dit.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:QFFTOp zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:Geen idee, heb jij een idee?
quote:Multitasken, dat doe ik almoet jij trouwens niet je hitkrant lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |