SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
2. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek
5. Trev Profiel | History | Fotoboek
6. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
8. blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. D. Profiel | History | Fotoboek
11. Borisz Profiel | History | Fotoboek
13. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
17. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
18. lynda Profiel | History | Fotoboek
19. wendytje Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. iBenny Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
26. Fascination Profiel | History | Fotoboek
27. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29. SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
30. gomi Profiel | History | Fotoboek
31. Peter Profiel | History | Fotoboek
32. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
35. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
36. Chowi Profiel | History | Fotoboek
De gevallen dorpsgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelleiders deze ronde:
Susi en CaLeX
Vragen, kills, Dorpsoudste-stemmen enzovoort. Kunnen via onderstaande link
http://messages.fok.nl/compose.php?to=60131,202348
Belangrijke posts:
Dag1: Inlikken voor dummies, we hebben een BM!
Nacht1: De engelen bleken boefjes
Dag2: Waterballet
Nacht2: Lokale massamoord
HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 50% gewijzigd door Susi op 24-10-2010 13:13:07 ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het altijd zo eng als iedereen dan op dezelfde gaat,.
quote:Dat weet je altijd pas achteraf...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel tussen Tripack en Bartjebart. De Hints bij Bartjebart vind ik wat voordehandliggender en dus misschien wat te eenvoudig. Bij Tripack zijn ze wat meer doorgedacht. Alleen vind ik het bij die laatste weer zo vreemd dat iemand een hint bij zichzelf zoekt. Vraag me af of je dat spelletje als maffia-zijnde zou spelen.
quote:Ja 2 xOp vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee denk het ook niet, al zou in theorie met mijn stem (die x2 geldt toch?) er nog vanalles kunnen gebeuren icm de nog-niet-stemmers.
quote:Ups, sorry, niet gezien. Dan moet ik hem quoten en dan de tekst kopieren, of niet?
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ups, sorry, niet gezien. Dan moet ik hem quoten en dan de tekst kopieren, of niet?
quote:Anders was het toch: 1x niet gestemd, modkill?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.##VOTE tripack
tripack (8) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart
Tha_Erik (4) Ladidadida, wendytje, Blessed, PS
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (16) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, naatje,tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_ErikIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Ik zeg niksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Tanin het volgende:
En Ang3l vindt het zo leuk dat zijn maatjes een gratis dode krijgen
quote:Misschien denk ik te makkelijk/vreemd, maar het is toch logisch om dan je stem ook in die juiste rij te zetten?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
##VOTE tripack
tripack (8) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (16) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, naatje,tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
quote:Euhh, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien denk ik te makkelijk/vreemd, maar het is toch logisch om dan je stem ook in die juiste rij te zetten?En dan ook het nummertje aan te passen?
Dus op wie stem je nu? Op mij of op tripack?
quote:Als bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibiOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik twijfel hè. Maar dat had ik de vorige keer ook en toen ging ik van mafia Tombo naar een dorper dus ik durf niet te veranderen
quote:NietusOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatje
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (15) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
Zo kloptie !
quote:Erik is BM lieve schatOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Susi het volgende:
tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatje
Nielsch (1) Trev
Bartjebart (15) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, tripack, D., SA, PatriQue89, Tanin, iBenny, gomi, Tha_Erik, Fascination
Zo kloptie !
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangezien bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibi
quote:Zo moeilijk is dat toch niet
quote:Mja, we zien wel wat blijkt, maar ik ben niet alleen verantwoordelijk voor 16 stemmen. Slechts voor twee.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als bartjebart geen maffia is, geven we de BM uiteraard de schuld, dan heb ik nog een alibi
quote:Gezien het aantal keren dat het lijstje fout of niet is overgenomen... jawel
quote:Haha, dat denk jij. Ik ben ook altijd de lul als ik hints vind en de rest besluit daarop te stemmen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, we zien wel wat blijkt, maar ik ben niet alleen verantwoordelijk voor 16 stemmen. Slechts voor twee.
quote:Zoek de schuld altijd buiten jezelf, wel zo makkelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, dat denk jij. Ik ben ook altijd de lul als ik hints vind en de rest besluit daarop te stemmen.
quote:ZIE ZIE!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:tripack (9) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa, Myraela, Bartjebart, naatjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef lynda het volgende:
sorry bart!
#vote bart.
Ik zit mobiel, zou iemand de lijst willen aanvullen voor mij?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ZIE ZIE!
Ik zei toch dat je me ging doodvermoorden... en zelfs ondanks dat ik op je gestemd heb voor de BM verkiezing...
quote:En gaat die niet bijna altijd fout?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste lynch is elke keer weer net zo spannend.
quote:Met zoveel mensen zekerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En gaat die niet bijna altijd fout?![]()
quote:Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:NeeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gebruiken we al drie jaar voor de grap, nooit gezien?
quote:Hahahahaha ja sorryOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Susi het volgende:
@ Bartjebart: gebruik je dat doodvermooden nou serieus of voor de grap ? Overigens hou ik 'm erin.
quote:Ik vind het wel leuk hoor, gewoon doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha ja sorryIk heb wel vaker dat soort woorden / teksten
Slechte humor
quote:ReWout...
quote:Vorige keer hadden we andere regelsOp zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:Die was de vorige keer ook al laat toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
Dit spel is wel leuk, maar dat lange wachten op die laatste paar inactievelingen is wel wat saai...
quote:neen!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 'de laatste stemmer vermoorden we' is nog niet ingevoerd?
quote:Dan kun je het straks ook niet ineens bij een ander doen dus we kunnen altijd gewoon niet stemmen, de rest laten wachten en dan verder leven.
quote:JWZ
quote:Dit.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ReWout...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:QFFTOp zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 24 uur eigenlijk ook lang zat
quote:Geen idee, heb jij een idee?
quote:Multitasken, dat doe ik almoet jij trouwens niet je hitkrant lezen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef Susi het volgende:
Meeste kerels raken daar wel (nog meer) euforisch van
quote:Jij niet hoor. Je zak.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:42 schreef CaLeX het volgende:
waarom ben ik altijd het lijdend voorwerp hier??
quote:Kunnen we wel voor zorgenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:04 schreef Susi het volgende:
[..]
En die's dan al helemaal niet lijdend.
quote:Ben je al dood?
quote:Ik heb hem al 6x gezegd dat ik die zak onderhand wel beu ben, maar hij blijft het roepenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
Roep jij altijd 'lik m'n zak' als je euforisch bent?
quote:Mijnes ging doodOp zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handig![]()
Mijne wordt de hele tijd f****** heet aan de onderkant
quote:Verdacht! MAFIAAAAA!
quote:Ja te oud enzo!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
het duurt te lang mensen, het duurt te lang
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
het duurt te lang mensen, het duurt te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |