quote:BronDe wrakingskamer heeft het wrakingsverzoek van de advocaat van Geert Wilders toegewezen. Het proces tegen de PVV-leider moet overnieuw en met nieuwe rechters worden behandeld. Dat betekent dat de zaak tegen Wilders maanden vertraging oploopt.
Het wrakinsgverzoek was vanochtend door Bram Moszkowicz ingediend. Aanleiding hiervoor was dat de rechtbank niet direct een beslissing wilde nemen over het verzoek van de raadsman om arabist Hans Jansen opnieuw als getuige-deskundige te horen. Ook de wrakingskamer vindt dit onbegrijpelijk.
Meer informatie volgt.
quote:Vorige delen over proces:jammer dan, nu echt genoeg geklooid. Inpakken/wegwezen...
quote:Gaat er toch nooit komen . Zelfde categorie idioterie als "kopvoddentax"Op vrijdag 22 oktober 2010 16:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kunnen in dit proces ook nieuwe feiten worden opgenomen?
Want dat allchtonenverbod voor sportclubs mag er van mij best nog wel bij.
quote:Kijk, die attitude hebben we nodig in dit land.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:43 schreef bijdehand het volgende:
Al die mensen die tegen vrijheid van meningsuiting zijn vallen over een spelfout, how sad![]()
quote:Ja, kon mijn emoties niet in bedwang houden, zo blij ben ikOp vrijdag 22 oktober 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Geert Wilder, overnieuw.. wat een faaltopic.
quote:Wat vind je hier positief aan?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Ja, kon mijn emoties niet in bedwang houden, zo blij ben ik
quote:Hij is niet vrijgesproken, wraking houdt in dat hij of zij de zaak niet meer mag behandelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
Dus hij is zo goed als vrijgesproken, maar om elke schijn tegen te gaan wil hij nu alsnog dat de hele meuk zaak opnieuw voor komt ?
quote:Er staat zo goed als..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Carhartt het volgende:
[..]
Hij is niet vrijgesproken, wraking houdt in dat hij of zij de zaak niet meer mag behandelen.
quote:Misschien in de volksmond maar een beetje vertrouwen in de rechterlijke macht mag wel toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Er staat zo goed als..
Dat lijkt misschien zo, nu ook het om vrijspraak eist maar de rechter kan daar heel anders over denken en dus is het allerminst zeker. Bovendien is er geen beroep meer mogelijk dus dan neem je geen risico
quote:waarom?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef gadescha het volgende:
ik ben heel benieuwd of job cohen zijn excuses publiekelijk gaat aanbieden, dat zou uit goed fatsoen wel moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |