quote:De rechters en OM zijn natuurlijk kei bang voor hun carriere/leven als wilders ooit de macht grijpt, dus doen ze aardig.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:18 schreef Zith het volgende:
Ach, het OM wilt vrijspraak, mosco wilt vrijspraak, de rechters zelf zijn best meegaand met wilders, het valt allemaal wel mee voor hem.
quote:Waarom denk je dat ie nu ineens wél het woord neemt? Wilders beseft zich natuurlijk heel goed dat dít praatje vanavond weer in het nieuws te zien is voor het grote publiek. Past goed in zijn strategie om de rechters weg te zetten als partijdig.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:19 schreef Zolcon het volgende:
Dus als Wilders niet zijn gelijk krijgt dan is het foutief en geen eerlijk proces?
riiiigghhttt
quote:Correct. Allemaal voor politiek gewin. Een groot deel van de samenleving denkt al dat dit proces partijdig is terwijl daar absoluut geen sprake van is. Wilders verwacht een andere behandeling dan andere verdachten. De heer Moors is een zeer degelijke rechter die objectief kijkt en alles laat meewegen (ik ben een keer naar een zitting geweest waar hij de rechter was).Op vrijdag 22 oktober 2010 13:21 schreef Sloggi het volgende:
Is dit niet gewoon minachting van de rechtbank?
quote:ja dat vroeg ik net, kan Schalken dus opgeroepen worden???Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef Consurechter het volgende:
Wilders overweegt aangifte tegen rechter
quote:Precies, blijft een briljant strategicus die WildersOp vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie nu ineens wél het woord neemt? Wilders beseft zich natuurlijk heel goed dat dít praatje vanavond weer in het nieuws te zien is voor het grote publiek. Past goed in zijn strategie om de rechters weg te zetten als partijdig.
quote:
quote:Dat krijg je als je aan quota moet voldoen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef Mylene het volgende:
lekker pittig kapsel, alleen nog rood mis ik
quote:Te luisteren naar Bram "ik wil het niet zo zeggen, maar ik doe het toch" MoscowitzOp vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef StephanL het volgende:
Je zal er zitten als tegenpartij, zit je daar vanaf 9:00 voor niks op je reet daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |