quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Waarom?Op donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
Het volgende deel wordt een ode aan Charly Lownoise en Mental Theo?.
quote:hoerenlopersDeze video is niet beschikbaar in je land.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Weet ik veel, ik dacht dat het iets met het nummer te maken had of zoOp donderdag 21 oktober 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom een ode aan Barbara Drijfzand?
quote:Nou ik neem aan omdat hij die leuk vind
quote:Die wel jaOp donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan omdat hij die leuk vind
quote:Ehm, neeOp donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom een ode aan Barbara Drijfzand?
quote:Dit dus:Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan omdat hij die leuk vind
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht dat het iets met het nummer te maken had of zo
quote:Je hebt wel een beetje gelijk... daarmee zouden we Dune, Paul Elstak, Mark 'Oh, Blümchen, Party Animals, Interactive, Scooter, 2 Brothers on the 4th floor en vele anderen tekort doen... dan maar gewoon een ode aan de Happy Hardcore en andere 90's dance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Lees ik dit. Druk ik op F5 lees ik dit: FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk... daarmee zouden we Dune, Paul Elstak, Mark 'Oh, Blümchen, Party Animals, Interactive, Scooter, 2 Brothers on the 4th floor en vele anderen tekort doen... dan maar gewoon een ode aan de Happy Hardcore en andere 90's dance.
quote:Ehm, neeOp donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk... daarmee zouden we Dune, Paul Elstak, Mark 'Oh, Blümchen, Party Animals, Interactive, Scooter, 2 Brothers on the 4th floor en vele anderen tekort doen... dan maar gewoon een ode aan de Happy Hardcore en andere 90's dance.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
Voor mijn verjaardag wil ik graag geld van iedereen, want mijn fiets is dood en moet dus vervangen worden. Bedankt alvast
Valt me nog mee dat je geen nieuwe fiets vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn verjaardag wil ik graag geld van iedereen, want mijn fiets is dood en moet dus vervangen worden. Bedankt alvast
Kusje op je fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Alsjeblieft, een fietsbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag ik je ook fietslampjes en een bel geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lieffie je doet iets niet goehoed je moet zeggen voor mijn verjaardag wil ik 1000 euro van iedereen, want mijn fiets is dood en ik wil een auto want het word winter dus slecht weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Fha ik rijd je dan wel rond hoor in je verwarmde autoOp donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lieffie je doet iets niet goehoed je moet zeggen voor mijn verjaardag wil ik 1000 euro van iedereen, want mijn fiets is dood en ik wil een auto want het word winter dus slecht weer.
quote:Is maar net wat je heerlijk vindt danOp donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel.
NostalgieDe heerlijke muziek van toen
.
quote:Dan heeft fok pech en moet die het maar eens zijnOp donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lees ik dit. Druk ik op F5 lees ik dit: FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Fok is het dus niet met deze titel eens NEXT
quote:Happy Hardcore dusOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is maar net wat je heerlijk vindt dan![]()
quote:van 2 brothers ken ik eigenlijk alleen deze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel.
NostalgieDe heerlijke muziek van toen
.
quote:Met happy hardcore? of met Barbara?Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft fok pech en moet die het maar eens zijn
quote:Maakt mij niet uit als die het er maar mee eens isOp donderdag 21 oktober 2010 21:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met happy hardcore? of met Barbara?
quote:Barbara natuurlijk, met happy hardcore is vrijwel niemand het eensOp donderdag 21 oktober 2010 21:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met happy hardcore? of met Barbara?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van 2 brothers ken ik eigenlijk alleen deze.
quote:Meer mensen dan je denkt zijn het daar mee eens hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Barbara natuurlijk, met happy hardcore is vrijwel niemand het eens
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Nee, doe dan maar een katOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we anders de volgende een ode aan mijn lieve hondje maken?![]()
quote:Ja!Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Je hebt bijna je zin hoor...
quote:Hoezo wat is er dan mee?Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komtOp donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
quote:Nee, dit keer niet, want Victor!
quote:Happy Hardcorekatten uit JapanOp donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt bijna je zin hoor...![]()
![]()
quote:Hoezo zou je daar hoofdpijn van krijgen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komt...
quote:Alleen als ik zwaar bezopen op de ninetiesdisco staOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Te weinig Happy hardcore geluisterd inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komt...
quote:ja leukOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Maar het is een hond.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet, want Victor!
quote:Nee, te veel....Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te weinig Happy hardcore geluisterd inderdaad.
quote:Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik het weer eens luister... duidelijk een tekort dus.Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, te veel....
Dat gebonk kan nooit goed zijn voor je hersendingies.
quote:Ja dus?
quote:Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Moet jij trouwens niet heldesk spelen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik het weer eens luister... duidelijk een tekort dus.
quote:Dat is wel vervelendOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Ja, nog maar heel even dus.
quote:Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden
quote:Knuff!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Al gedaan, ik heb de laptop ook thuis staan om in te richten en zo...Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet heldesk spelen?
quote:Maar lieffje!! Een auto kost geldOp donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lieffie je doet iets niet goehoed je moet zeggen voor mijn verjaardag wil ik 1000 euro van iedereen, want mijn fiets is dood en ik wil een auto want het word winter dus slecht weer.
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden![]()
En het is haar hond en dat is kut en verdrietig
Dus, zet je hondenhaat maar opzij...
quote:Oh ja dat is zo en als je geen rijbewijs hebt kun je beter voor de fiets gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar lieffje!! Een auto kost geldBelasting enzo! En ik heb geen rijbewijs
![]()
Maar ik kan wel mega goed fietsen![]()
quote:Awww da's wel droevigOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nog maar heel even dus.
quote:Mag ik niet gewoon suikertaartje een dikke knuffel geven zonder hondenaversie opzij te zetten? Ik weet dat ik heb gejankt toen de katten moesten inslapen, en ik kan me voorstellen dat ST datzelfde rotgevoel heeft met Victor.Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Dat zij er eentje ook eens bij mij toen ik er zelf wat kocht en hem nog moest uitleggen wat het wasOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al gedaan, ik heb de laptop ook thuis staan om in te richten en zo...
In de winkel ook:
Verkoper:'En als u nog vragen heeft, dan kunt u altijd terugkomen...'
Ik: 'Ik denk niet dat ze met vragen terugkomen. Ze hebben mijn telefoonnummer...'
quote:
quote:Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon suikertaartje een dikke knuffel geven zonder hondenaversie opzij te zetten? Ik weet dat ik heb gejankt toen de katten moesten inslapen, en ik kan me voorstellen dat ST datzelfde rotgevoel heeft met Victor.
Dus heel veel sterkte, ST en een dikke knuffel.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
Ja dus de volgende TT is een Ode aan VictorEn iedereen die dat niet vind sla ik op zn kop met een stuk van mijn fiets! (wat levensgevaarlijk is want alle roest van de wereld is verzameld op de onderdelen van mijn fiets dus dat maakt lekkere ontstekende wonden! gna!)
quote:Trusten Toek
quote:Ik ook echt waar en het is niet eens mijn hond. Moest mijn Golden Retriever ook laten inslapen was een goede keus want zij was ziek maar ik had haar het liefst nog jaren bij mij gehad.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.
quote:Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Fha het volgende:
Trusten Toek!!
Toen mijn poeziemauw ingeslapen moest worden heb ik me geloof ik gedragen alsof de wereld verging. JA nou, dat deed hij ook.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.
quote:Inderdaad. Hoe klein het best ook is het blijft verdrietig. Zag een keer een vrouw bij Noord Holland een vrouw die haar muis moest laten inslapen. Tranen met tuiten en sommige mensen zeggen dan het is maar een muis. Maar het is wel je vriendjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenIk heb staan huilen
Samen met ST
Zelfs de DA vond het heel sip
Het is gewoon kut als je je maatje kwijtraakt
quote:Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toenOp donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenIk heb staan huilen
Samen met ST
Zelfs de DA vond het heel sip
Het is gewoon kut als je je maatje kwijtraakt
quote:Trusten lieve pandaOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Trusten fokkertjes
quote:Dat is wel heel erg kut ja!Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken maar ik heb hem
[ afbeelding ]
voor ST, google er maar eens op
quote:Slaap lekker BeertjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Trusten fokkertjes
quote:Daar kan ik inkomenOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik ook maar richting bed ga. Anders ben ik zo duf dat ik morgen alsnog sambal in het eten smijt en Marijke weer bijna doodvermoord
Vast wel tot morgen en slaap lekker straks!![]()
![]()
Extra liefde voor suikerbeebliefdespoelewoepsiemeisje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Tot morgen meisjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik ook maar richting bed ga. Anders ben ik zo duf dat ik morgen alsnog sambal in het eten smijt en Marijke weer bijna doodvermoord
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Slaap lekker FhaOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Trusten DMOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het goede voorbeeld van Fha, en ga ook slapen.
quote:Ik doe ook meeOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het goede voorbeeld van Fha, en ga ook slapen.
quote:
quote:Als ik de voorgeschiedenis niet wist, klonk dit erg foutOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens voor lezen?
* wel.o.k zet tissues klaar
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik de voorgeschiedenis niet wist, klonk dit erg fout...
quote:Ja..Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Die van de hond...Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welke voorgeschiedenis? die van ST en mij of van de hond?
quote:Ja en nog even een lijstje maken met wat ik niet moet vergeten
quote:Nu al?Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Suikerbeeb
quote:Slaap ze Wok
quote:Is wel zo handig jaOp donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en nog even een lijstje maken met wat ik niet moet vergeten
[..]
Nu al?
quote:JohOp donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Ferb![]()
Best fris om met blote voeten even naar buiten te gaan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh
Het is hier trouwens 9 graden buiten.... dus ja frisjes...
Ik keek net op de e-rijschool en ik zie dat ik al 19 lessen heb gehadgaat best snel
quote:Oh zou best kunnen dat het zo warm is, heb hier nu geen thermometer staan.Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh
Het is hier trouwens 9 graden buiten.... dus ja frisjes...
Ik keek net op de e-rijschool en ik zie dat ik al 19 lessen heb gehadgaat best snel
quote:Zou het?
quote:Ja van de week ging het weer lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen dat het zo warm is, heb hier nu geen thermometer staan.
Dat zijn er al een aantal en nog steeds er zin in?
quote:Zo te horen gaat het echt de goede kant opOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het?Ik heb geen idee hoor
[..]
Ja van de week ging het weer lekkerSnelweg is geen enkel punt meer dus erg fijn...
quote:Ja maar dan heb ik de instructeur er nog naast zitten he?Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen gaat het echt de goede kant op
quote:Ik heb vertrouwen in je dus dan behoor jij dat zeker te hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik de instructeur er nog naast zitten he?
quote:Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had
quote:Ja ik moet zelf ook vertrouwen hebben, en soms dan schort het daar nog wel eens aanOp donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je dus dan behoor jij dat zeker te hebben
quote:Dat is best wel weinig toch?Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoeveel ik er had![]()
30 ofzo geloof ikWaarvan 7 eerst en een paar jaar later 23
quote:Maar als andere zeggen dat je het kan heb dan schijt aan je zelf als je twijfelt en het dan gewoon doenik weet het soms is dat gewoon heel lastigOp donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik moet zelf ook vertrouwen hebben, en soms dan schort het daar nog wel eens aan
quote:Geniet er vanOp donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga heel, heel, heeeeeeeel lang douchen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga heel, heel, heeeeeeeel lang douchen.
quote:Jij ook lekker slapenOp donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker Trev![]()
Wekkertje gaat hier ook gewoon om 7 uur
quote:Jij kan in het weekend weer uitslapenOp donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen![]()
![]()
Ik wou dat ik die 30 min extra had
quote:Nee. Maar ik moet toch wat.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 Trevland
02. 054 Panda72
03. 054 Marijkezwolle
04. 052 Enfermera
05. 043 TJDoornbos
06. 040 LovelyLady
07. 037 Muck
08. 033 MPG
09. 029 Fha
10. 028 suikertaartje
11. 027 DaMart
12. 023 wel.o.k
13. 021 goldfinger1963
14. 012 Ferb
15. 012 Dr_Flash
16. 009 friemelaar
17. 008 Solique
18. 007 sararaats
19. 006 Giertje
20. 002 Kuukske
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 21 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
091. 069 LovelyLady
093. 068 Trevland
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
WOEI, bijn a weekend
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Dat is een lekker relaxed dagjeOp vrijdag 22 oktober 2010 08:20 schreef TJDoornbos het volgende:
nog ff an 945 tot 1515 werken en dan Muck pesten
quote:ligt eraan of er veel mensen bellenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een lekker relaxed dagje
quote:Ik doelde meer op het feit van 9.45 tot 15.15Op vrijdag 22 oktober 2010 08:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ligt eraan of er veel mensen bellen
quote:Dat zegt helaas niet alles bij ons. Als alles eruit klapt worden we gek gebeldOp vrijdag 22 oktober 2010 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit van 9.45 tot 15.15
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:20 schreef TJDoornbos het volgende:
nog ff an 945 tot 1515 werken en dan Muck pesten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu ff snel ontbijten en haar met Gel besmeuren
quote:schoonheid
quote:Goed bezig! Ik ga dat vanavond maar weer es doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga mijn luie extra weekenddag eens actief beginnen en zo eerst eens sporten.
quote:Hoi!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga mijn luie extra weekenddag eens actief beginnen en zo eerst eens sporten.
quote:Veel plezierOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Snel ontbijten en dan naar m'n afspraakTot later
quote:Dan maar hopen dat je eerder klaar bent dan 17.30?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Trevland het volgende:
Het gaat weer lekker hier op het werk
quote:Dat doe ik altijdOp vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Veel plezier
[..]
Dan maar hopen dat je eerder klaar bent dan 17.30?
Ik ben ook weer terug
quote:Ik denk tegen 2-en ongeveer...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik altijdhet is dat hier een machine loopt te kutten
Hoelaat gaan jullie met vakantie?
quote:Inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
heftige shizzle in Nederland de laatste 24 uur. Het instorten van een pand in 010, een lijk in een tunnel bij 020 en dan nog stakende postbodes in kerkrade en de veerboot in Breukelen
quote:die veerboot is wel erg in de buurt bij onsOp vrijdag 22 oktober 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
heftige shizzle in Nederland de laatste 24 uur. Het instorten van een pand in 010, een lijk in een tunnel bij 020 en dan nog stakende postbodes in kerkrade en de veerboot in Breukelen
quote:
quote:Gefeliciteerd!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA 22 oktober 2010
3,5 jaar samen met mijn vriendje
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gefeliciteerd!Ga je op vakantie vandaag?
quote:Heerlijk! Wel jammer dat je het niet helemaal geheim kon houden dan. Alvast veel plezier!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]even een weekendje weg
Was eerst een verrassing maarja ik moest noodgedwongen toch 2 weken geleden vertellen
quote:Ach dat maakt niet uit de verrassing was er toch, alleen iets eerder dan gepland. Vond het nog knap van mezelf dat ik 4 weken lang mijn mondje niet voorbij wist te pratenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel jammer dat je het niet helemaal geheim kon houden dan. Alvast veel plezier!
quote:natalie
quote:DANK JEOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
<<====
[..]
ik dacht het even
HOI WOK FIJNE CAPS DAY
quote:gf
quote:sara
quote:natalieOp vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai, wil je ook een bakkie?Gisteren weer Nespresso ingeslagen.
![]()
quote:wokkie
quote:sara
quote:daar zeg ik geen nee tegenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai, wil je ook een bakkie?Gisteren weer Nespresso ingeslagen.
![]()
quote:een Muck helpen verhuizen en niks doen!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
*Schenkt bakkie in voor iedereen*
Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend?
quote:werken en dan zondag uitslapenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
quote:Een Muck?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een Muck helpen verhuizen en niks doen!
quote:muck
quote:Die ijlt wel vaker
quote:Dat extra half uur mag je tegen einde werktijd vast inhalenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker pauzeen nog wel een uur i.p.v. 30 min
quote:dat kloptOp vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ijlt wel vaker.
Ze denkt ook dat ze bijna in België is.
quote:zaterdag ochtend zwemmelen, zatermiddag een verjaardag en zondag........geen ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
quote:Ouch dat klinkt pijnlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Koooolere. Net op de fiets naar huis kreeg ik echt het ergste vuiltje ooit in mn oogEn ik heb nog harde lenzen ook, dan is het helemaal een drama, moest gewoon een paar minuten stil staan omdat ik gewoon niks kon zien omdat mn ogen dicht zaten.
Toen ik thuis kwam gelijk mn lenzen uit gedaan en ik zie nu nog troebel met dat oogZie natuurlijk niks zitten van een vuiltje ofzo, heb ook al gespoeld met lenzenvloeistof... Nou, maar ff kijken hoe het gaat
quote:enferOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Koooolere. Net op de fiets naar huis kreeg ik echt het ergste vuiltje ooit in mn oogEn ik heb nog harde lenzen ook, dan is het helemaal een drama, moest gewoon een paar minuten stil staan omdat ik gewoon niks kon zien omdat mn ogen dicht zaten.
Toen ik thuis kwam gelijk mn lenzen uit gedaan en ik zie nu nog troebel met dat oogZie natuurlijk niks zitten van een vuiltje ofzo, heb ook al gespoeld met lenzenvloeistof... Nou, maar ff kijken hoe het gaat
quote:Middag EnfeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:zal het haar vanmiddag eens vragen of ze er al bijna is.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ijlt wel vaker.
Ze denkt ook dat ze bijna in België is.
quote:Heb net een snitzel op met een duitsbroodjeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik nog trek ook van het verwerken van de boekenlijstjes voor de boekentop 100... kwam een schrijver met als achternaam Schnitzler tegen![]()
.
quote:leuke zusterOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:gewoon met een vork je oog eruit halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichOp vrijdag 22 oktober 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon met een vork je oog eruit halen.
quote:Ouch!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:foto?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichMaar het gaat al wat beter. Ik hou vandaag iig lekker mn bril maar even op
quote:Goed ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichMaar het gaat al wat beter. Ik hou vandaag iig lekker mn bril maar even op
quote:stad ze natalie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik nog trek ook van het verwerken van de boekenlijstjes voor de boekentop 100... kwam een schrijver met als achternaam Schnitzler tegen![]()
.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
quote:Van mn rode oog of mn bril?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:tja
quote:doe maar beide, en dan ook nog voor en naOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
[..]
Van mn rode oog of mn bril?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
maar wel bijna weekend [ afbeelding ]
[..]
doe maar beide, en dan ook nog voor en na
quote:van jou met bril natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
[..]
Van mn rode oog of mn bril?
quote:Dan ben ik bang dat ik al.s snel een mitlifecrisis hebOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jeuj! Midlifecrisis!Wat ga je doen, leren broek of motor? Of allebei?
![]()
[..]
Nou mn oog is nu al minder rood gok ik. Ik kijk ff of ik nog een foto van mezelf heb met deze bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjequote:Ist zoOp vrijdag 22 oktober 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik al.s snel een mitlifecrisis heb
♥
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
quote:Ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Bril met Enfermerel (oude foto btw):LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter. Denk je dat je twee jongetjes van twee wel samen kunt loslaten in een speelding voor kindertjes![]()
Ik denk dat ik mijn fitness voor de rest van de week weer gedaan heb (maar van een glijbaan af en dan in een enorme ballenbak landen is wel echt supertof)
quote:COOL Nienke van de glijbaan *wooeiii*Op vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter. Denk je dat je twee jongetjes van twee wel samen kunt loslaten in een speelding voor kindertjes![]()
Ik denk dat ik mijn fitness voor de rest van de week weer gedaan heb (maar van een glijbaan af en dan in een enorme ballenbak landen is wel echt supertof)
quote:motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijdenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jeuj! Midlifecrisis!Wat ga je doen, leren broek of motor? Of allebei?
![]()
[..]
Nou mn oog is nu al minder rood gok ik. Ik kijk ff of ik nog een foto van mezelf heb met deze bril.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Bril met Enfermerel (oude foto btw):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Enferkus op je oog zussie
* LovelyLady is blij met haar bril![]()
[..]
Ik ook![]()
op je dip/herfstdepressie
kusje terug voor jouw herfstdip
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Ik werd met Thijs en al gelanceerdOp vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zie gewoon hoe jij van die glijbaan afgaat
quote:Jah, en dan ook echt VOL in die ballen landen heOp vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
COOL Nienke van de glijbaan *wooeiii*
quote:fijne vakantie lovelyOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wat innemen voor mijn koppijn en even naar de buuf,... en dan gaan we
Lieffies tot snel![]()
quote:glijerOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Doeg skattie, tot zondagOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wat innemen voor mijn koppijn en even naar de buuf,... en dan gaan we
Lieffies tot snel![]()
quote:*proestOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd met Thijs en al gelanceerd![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glijer![]()
![]()
ik vond ook nog een sok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glijer![]()
![]()
als ik het het zou zeggen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:veel plezierOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies tot snel![]()
quote:Haha thanksOp vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Enferkus op je oog zussie
* LovelyLady is blij met haar bril![]()
[..]
Ik ook![]()
op je dip/herfstdepressie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
LeukSenk joeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Haha jaIk vind het ook wel leuk staan hoor, ik kan alleen echt totaal niet tegen vlekken op mn bril. Dus als ik 'm een dag op heb loop ik 'm bijna continue te checken & poetsen
quote:BallenbaaakkkkkOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijden![]()
dan maar een leren broek
[..]JeuzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Das pech hebben!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijden![]()
dan maar een leren broek
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijne vakantie LL!![]()
♥![]()
quote:ik mompel ook altijd als ik zoiets moet doen, of eentje uit de ballenbak moet halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was echt precies wat ik even nodig had
maar stiekum is het wel leuk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Oeh enfer, niet fijn
Fijne vakantie LL en tot zondag!
Fijn dat je het leuk had ST![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
quote:marijkjeOp vrijdag 22 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh enfer, niet fijn
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:In de 2 1/2 uur dat we er waren heb ik 5 minuten gezeten, de rest van de tijd vloog ik van de glijbaan, klom ik over, tussen en door hindernisbanen gemaakt op hoogte van kinderen t/m 4 jaarOp vrijdag 22 oktober 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
ik mompel ook altijd als ik zoiets moet doen, of eentje uit de ballenbak moet halen.
maar stiekum is het wel leuken kreeg ik handjes van wildvreemde kinderen die ik ook nog even op sleeptouw moest nemen
![]()
(ik had het een beetje warm...)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
quote:marijkeOp vrijdag 22 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh enfer, niet fijn
![]()
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:dus even een rustig dagje weggeweestOp vrijdag 22 oktober 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de 2 1/2 uur dat we er waren heb ik 5 minuten gezeten, de rest van de tijd vloog ik van de glijbaan, klom ik over, tussen en door hindernisbanen gemaakt op hoogte van kinderen t/m 4 jaaren kreeg ik handjes van wildvreemde kinderen die ik ook nog even op sleeptouw moest nemen
![]()
(ik had het een beetje warm...)
quote:heerlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus even een rustig dagje weggeweest
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Suikerbeeeeeeebje hoe is het nou?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Ja, best kut, maar tijdelijk even wat blijer
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:AwwwwwwwOp vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, best kut, maar tijdelijk even wat blijer
Maar fijn van de tijdelijke beetje blij
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dadelijk maar weer eens boodschappen gaan doen
quote:Ja is goed meissieOp vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doeg skattie, tot zondag![]()
(16:00 zonder tegenbericht?)![]()
![]()
whoej ik heb donderdag een sollicitatie gesprek
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Gefeliii! Wat gaaf!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
whoej ik heb donderdag een sollicitatie gesprek![]()
Was je op zoek naar een nieuwe baan dan?
Ik heb net ff het huis stof gezogen, mn nichtje komt vanavond gezellig langsZe woont in A'dam en heeft een feestje vanaaf in R'dam, dus ik bood aan dat ze bij ons kon blijven slapen, is toch wat minder lang reizen, vond ze wel tof
En ook nog heel goed mn oefeningen gedaan
Nu weer ff voor de tv hangen
♥![]()
quote:JoepieOp vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
whoej ik heb donderdag een sollicitatie gesprek
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
quote:mja ik werk nu als invaller en dat zuigt en ik heb gesolliciteerd bij een gehandicapten instellingOp vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gefeliii! Wat gaaf!![]()
Was je op zoek naar een nieuwe baan dan?
Ik heb net ff het huis stof gezogen, mn nichtje komt vanavond gezellig langsZe woont in A'dam en heeft een feestje vanaaf in R'dam, dus ik bood aan dat ze bij ons kon blijven slapen, is toch wat minder lang reizen, vond ze wel tof
En ook nog heel goed mn oefeningen gedaan
Nu weer ff voor de tv hangen
en donderdag ga ik daar dus heen voor gesprekLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Ohhh echt.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk nu als invaller en dat zuigt en ik heb gesolliciteerd bij een gehandicapten instelling
en donderdag ga ik daar dus heen voor gesprekJa, vast contract is wel wat beter dan
Leuk!
♥![]()
quote:mja ik hoop het echtOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh echt.Ja, vast contract is wel wat beter dan
Leuk!
ben dat invalwerk meer dan beuLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Nou idd, vaste baan zou wel super zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik hoop het echt
ben dat invalwerk meer dan beu![]()
Ik duim voor je
♥![]()
net een interne cursus gedaan, was verplicht.
28 slides met info en aan het einde een examen.
dat examen moet je 100% op scoren om te slagen.
ik klik op begin en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd, vaste baan zou wel super zijn![]()
Ik duim voor je
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik klik op begin en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klik op begin en....OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal
♥![]()
ik klik op begin en....Whihihihihihi. Rare mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd, vaste baan zou wel super zijn![]()
Ik duim voor je
quote:dank jullie wel
Det Som En Gang Var
ik klik op begin en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Det Som En Gang Var
en bedankt he collega dankzij jou heb ik al de hele middag het lied teleromeo in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
whoej ik heb donderdag een sollicitatie gesprekwat goed
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
en bedankt he collega dankzij jou heb ik al de hele middag het lied teleromeo in mijn hoofd
graag gedaan!![]()
quote:
quote:Wat isser, lief suikertaartje?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik klik op begin en....OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Ik moet nog 3 uurtjes
quote:Gast, hoe vaak per dag hedde gij wel niet pauze?
Dit is al minstens de derde keer vandaag!
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjesOp vrijdag 22 oktober 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, hoe vaak per dag hedde gij wel niet pauze?
quote:LekkerJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:HihihihiOp vrijdag 22 oktober 2010 15:08 schreef Panda72 het volgende:
Mompelt iets over luxe paardjes en werkpaardjes
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:mazzelaarJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:3 keer tenzij tot 8 uur werken dan zijn het er 4Op vrijdag 22 oktober 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, hoe vaak per dag hedde gij wel niet pauze?
![]()
quote:lekker hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
3 keer tenzij tot 8 uur werken dan zijn het er 4
vol?Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
quote:In hoerenveen?
!
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: