quote:Dan heeft fok pech en moet die het maar eens zijnOp donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lees ik dit. Druk ik op F5 lees ik dit: FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Fok is het dus niet met deze titel eens NEXT
quote:Happy Hardcore dusOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is maar net wat je heerlijk vindt dan![]()
quote:van 2 brothers ken ik eigenlijk alleen deze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel.
NostalgieDe heerlijke muziek van toen
.
quote:Met happy hardcore? of met Barbara?Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft fok pech en moet die het maar eens zijn
quote:Maakt mij niet uit als die het er maar mee eens isOp donderdag 21 oktober 2010 21:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met happy hardcore? of met Barbara?
quote:Barbara natuurlijk, met happy hardcore is vrijwel niemand het eensOp donderdag 21 oktober 2010 21:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met happy hardcore? of met Barbara?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van 2 brothers ken ik eigenlijk alleen deze.
quote:Meer mensen dan je denkt zijn het daar mee eens hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Barbara natuurlijk, met happy hardcore is vrijwel niemand het eens
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Nee, doe dan maar een katOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we anders de volgende een ode aan mijn lieve hondje maken?![]()
quote:Ja!Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Je hebt bijna je zin hoor...
quote:Hoezo wat is er dan mee?Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komtOp donderdag 21 oktober 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
Het volgende deel wordt een ode aan Charly Lownoise en Mental Theo?.
quote:Nee, dit keer niet, want Victor!
quote:Happy Hardcorekatten uit JapanOp donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt bijna je zin hoor...![]()
![]()
quote:Hoezo zou je daar hoofdpijn van krijgen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komt...
quote:Alleen als ik zwaar bezopen op de ninetiesdisco staOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Te weinig Happy hardcore geluisterd inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet nu ineens wel waar jouw hoofdpijn vandaan komt...
quote:ja leukOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Maar het is een hond.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet, want Victor!
quote:Nee, te veel....Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te weinig Happy hardcore geluisterd inderdaad.
quote:Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik het weer eens luister... duidelijk een tekort dus.Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, te veel....
Dat gebonk kan nooit goed zijn voor je hersendingies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |